Tuesday

Adakah saiful bukhari dipaksa atau rela?




Petikan Dari akhbar Berita Harian online adalah seperti berikut:

Anwar, 63, penasihat Parti Keadilan Rakyat dan Ahli Parlimen Permatang Pauh, dituduh meliwat Mohd Saiful di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.

Dia dituduh mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan dan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan disebat jika disabit kesalahan.

Mohd Saiful: Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama lepas itu beliau tanya satu soalan.

Mohd Yusof: Apa soalan itu?

Mohd Saiful: Can I f**k you today?

Mohd Yusof: Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?

Mohd Saiful: Marah dan takut.

Mohd Yusof: Ada kamu kata apa-apa?

Mohd Saiful: Tolak pelawaannya.

Mohd Yusof: Apa kamu kata bila menolak?

Mohd Saiful: Saya kata saya tidak mahu melakukannya.

Mohd Yusof: Anwar kata apa-apa bila kamu kata tidak hendak melakukannya?

Mohd Saiful: Dengan nada marah, Anwar kata "what" (apa)?

Mohd Yusof: Apa respon kamu?

Mohd Saiful: Saya ulang yang sama.

Mohd Yusof: Seterusnya?

Mohd Saiful: Anwar agak marah, dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.

Mohd Saiful berkata, beliau kemudian mengikut arahan Anwar dan Anwar selepas itu menutup langsir dan lampu bilik. <---Anwar mengarahkan saiful dan saiful akur

Beliau
(Saiful) berkata Anwar seterusnya meminta beliau untuk membersihkan dirinya di bilik air.

Mohd Yusof: Masa itu dah buka pakaian?

Mohd Saiful: Ya. <--Saiful dah buka pakaian

Mohd Yusof: Lepas bilas diri?

Mohd Saiful: Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya warna putih dan gantung di tempat pemegang almari.

Mohd Yuof: Kamu bertuala?

Mohd Saiful: Saya bertuala. <---saiful pun buka seluar

Mohd Yusof: Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar?

Mohd Saiful: Saya nampak, Anwar di hujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.

Mohd Yusof: Apa Anwar buat pada masa itu?

Mohd Saiful: Dia berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia, lalu dia peluk saya sambil berdiri. <--- sekali lagi saiful menggambarkan dia menurut sahaja dan selepas ini dia melakukan perbuatan songsang itu.

Ketika itu, peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar membuat permohonan agar prosiding seterusnya dijalankan secara tertutup. - Bernama

Pernyataan di atas, ia merupakan pernyataan yang dikeluarkan sendiri oleh saiful semasa di mahkamah, tiada penambahan dan pengurangan (berdasarkan berita Harian Online).

Tiada satu pun ayat yang menunjukkan saiful dipaksa

maka kesimpulannya dia tidak dipaksa!

Mengenai dakwaannya diliwat adakah saiful berkata benar?

Wallahua'lam,

Apa yang pasti salah seorang antara dua individu ini adalah penipu besar
!!!

10 comments

kenapa juri tak tanya, "Apakah bentuk kemaluan DSAI apabila tegang"?

Kan setiap manusia ni ada berbagai jenis bentuk. Ada yg Lurus, ada yang lurus ke bawah, ke atas, ke kanan / kiri. Kalau dia tak dapat jawab ngan betul tu, mmg sah penipu. Kalau dia kata dia tak tengok kemaluan, memang sah penipu gak.

hahaha. tapi, polis dulu dah ambil gambar kemaluan anwar.

RELA-lah. RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA RELA RELA RELA`RELA RELA RELA

die yg merelakan diri
kalau sguh2 tak nk msti da melarikan dr...pompuan pon pandai melawan...huh!!!
terbukti die sendiri yg merelakan dr..atau fitnah semate2..
atau diRASUAH!!!

:))

criter nyer memang kedengaran langsung TIDAK LOGIK, nampak sangat rekaan. BONGEK.

skrip cerita standard tak menarik langsung .. tak pandai betul menipu saifool huhuh..

(hahaha. tapi, polis dulu dah ambil gambar kemaluan anwar.)

Yang polis amik gamba tu masa lembik..masa keras menegang polis tak amikla saudara anon.jika benar.saiful mesti tahu.hahahahha

banyak la kau saiful.penipu besau.laki ke pompuan senanyer. klu btol la KOT mende 2(mg x btol), pahal nk rela plak,,,x logik la weih..

aku tujukn lagu ni nyanyian kump spider "relaku pujuk" kpd sayfool


EmoticonEmoticon