Monday

Akhbar putar belit Be End!


Ada dua akhbar terkenal memaparkan berita yang sama dan mereka juga menggunakan gambar yang sama, tetapi lihat baik-baik pada gambar yang digunakan, Cari perbezaan antara dua gambar, ada perbezaan yang tidak terlalu jelas tetapi sekali anda terjumpa akan kelihatanlah betapa jelasnya polisi akhbar busuk nih... PUTAR ALAM!!

Sila klik untuk besarkan gambar





Nampak sangat diorang ni nak rakyat fikir Be End lah yang terbaik, pemimpin Be End Baik-baik semua, bukan tu saja, Ahli Be End pun semua baik-baik, Takde yang buat jenayah, takde yang buat salah hahaha Macam haram!! Inilah dia media bebas yang menyampaikan berita dengan tepat! hahaha... Ada juga ke yang nak nafikan? lantak koranglah sokonglah parti busuk korang tu!!!

5 comments

terima kasih ibnu marzuki saya akan siarkan sebentar lagi.....

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡as ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.____̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.

tgk perbezaan kt payung warna biru tu....

ha ha ha ha ha


EmoticonEmoticon