Sunday

Applikasi menilai tahap kebencian terhadap Saiful Bukhari di facebook!



Kempen membenci Saiful Bukhari Azlan yang merupakan saksi utama kes liwat Dato Seri Anwar Ibrahim dilihat semakin meriah hari ini dengan kemunculan satu applikasi dari laman sosial terkenal Facebook "Sejauh mana anda membenci Saiful Bukhari ?" yang dibangunkan oleh salah seorang peminat kelab "I hate Saiful Bukhari". Applikasi ini menyediakan kuiz yang mengandungi lima soalan ringkas berkenaan isu semasa yang berbangkit berkaitan dengan saksi utama itu. Bagi anda pengguna Facebook yang ingin menyertai kuiz ini sila klik Sini

9 comments

hoi biarlah mahkamah putuskan dulu ! kenapalah kau orang taksub sangat pada anwar tu.

mslhnya bkn taksub bro,dulu dktr mahathir pon ada cakap dlm,anwar xder salah aper2 pon.sy buat begitu krn sy berkuasa,dia mmg xder salah,(klu xpercaya mahathir ckp cmni,carilah dalam youtube.com)bro..sdngkn dlm islam lain caranya klu kiter nk tuduh org,bkn sebarangan,siap dgn sumpah..sepatutnya,saiful yg wajib hakim tnya bkn anwar..sbb itulah syeikh yusuf al-qardowi sokong anwar..dia imam besar beb..knp org2 umno xnk trima pandangan beliau..masih blh ckp itu hnya pandangan shj..xblh pakai sgt..apa lah punya akai pikiran..SYEIKH YUSUF-QARDOWI ADALAH ULAMA` MUKTABAR DUNIA..sedar2lah wahai umat islam di malaysia..

aku xpnh dgr plak drM ckp cmtu. tu ko bc kt media pembangkang, mcm2 criter die buleh bwt. politik fitnah ni yg mulekn adalah pembangkang. kafir-mengkafir la, bogel-membontot pun buleh dihalalkn. Islam ape yg korg bwk sebenarnye?
cm dulu Nik Aziz seteru kuat dgn Lim Kit Siang, tp skrg da baik2 plak. demi ape? demi kuasa duniawi yg dijanjikn Anwar. btul x?

aku penah dgr drM ada kata cam tu, tgk la youtube, pandai2 la carik kat situ...pasal sumpah saiful, sila tgk pandangan pendakwah bebas dr daniel, (leh tgk dlm youtube juga.). Mmg betul dlm politik apa jua org leh buat, tapi yang pasti setiap kita akan dipersoalkan diatas setiap perbuatan kita nanti.Takut la ancaman dari allah, beringat la kita sebelum terlambat....

bukak la hanief.blogspot..sure jumpe video mhathir confess tu..

http://www.youtube.com/watch?v=COm3D6FDmwY

open this link n you will c dr.mahathir confes himself..
i respect him in economic point of view,bcoz of him, we(malaysia) become most develop third world country,
but...
in politic,he not so good i think..

Dr Munawar Anees disiksa disuruh mengaku kena liwat.
Sukma Darmawan disiksa disruh mengaku liwat.
Azizan Abu Bakar mengaku diliwat, tidak disiksa malah bebas
Saifool mengaku diliwat, tidak disiksa malah bebas dan bapanya dah macam orang kaya baru bergaya.

Model sambilan MENGAKU minum arak, ramai bela dia untuk tidak disebat. Anwar tidak mengaku liwat, ramai umngok beriya2 hendak jatuhkan tuduhan. Ini bukan fanatik, ini jelas konspirasi dan berniat zalim terhadap penentang umngok dan BN.

Ingat satu saja; perkara ini tidak berakhir di sini dan tidak habis dalam buku politik saja. Apa yang kita sokong akan ditanya di akhirat. Cenderung hati kepada org zalim akan disambar oleh api neraka...hanya cenderung hati saja.. tak terlibat konspirasi pun.

Kalau lah Mahathir atau Najib malah Khary Jamalluddin yang ngok ngek itu sekali pun berada ditempat Anwar yang dizalimi, umat Islam wajib membela mereka.

Inilah bahayanya fikiran sekular umngok yang merasakan semua itu bukan urusan agama. Lepaskan lah diri kita daripada terpaksa mengikut pemimpin2 zalim yang akan dihumban ke neraka nanti. Mereka di dunia dapat kuasa dan kaya, kita tak dapat apa tapi hanya merasa siksanya saja bersama nanti.

Betul tak?

Anonymous | February 23, 2010 11:07 PM
aku xpnh dgr plak drM ckp cmtu. tu ko bc kt media pembangkang, mcm2 criter die buleh bwt. politik fitnah ni yg mulekn adalah pembangkang. kafir-mengkafir la, bogel-membontot pun buleh dihalalkn. Islam ape yg korg bwk sebenarnye?
cm dulu Nik Aziz seteru kuat dgn Lim Kit Siang, tp skrg da baik2 plak. demi ape? demi kuasa duniawi yg dijanjikn Anwar. btul x?


kepada yang berkata2 kat atas 2..
mmg bodoh tahap cipan n boleh la kata gler babi tahap bodonya..
nie mesti budak2 baru nk berkembang..
tapi nk berpolitik....video yang cam 2 pun x penah tgk..
BODOH punya olang maa...
UMNGOK pun sokong...
ni orang kata buta hati..
jahil gler..

soal agama dipolitik kn.. ini akbtny jika hal2 agama dipndg rmeh oleh pmimpin.. sy xskong mna2 pn..


EmoticonEmoticon