Isu Kalimah Allah satu propaganda Be End?

Klik untuk besarkan image


Sibuk membantah sana sini, konon nak perjuangkan Agama Islam... Sanggup mati, ke titisan darah terakhir konon...
Last-last Sabah Sarawak boleh guna kerana dari dulu mereka dah guna kalimah Allah. Jadi nak perjuangkan ke tak nih?!!
Tak payah!! kita cari isu lain....
http://islamic-animation.blogspot.com

Sebenarnya isu kalimah Allah ni bukan isu di Malaysia, tetapi tiba-tiba dijadikan isu untuk mengalihkan perhatian rakyat dari salah laku Najib.....

4 Comments

  1. aku syamil..aku br 14 taun tp aku bleh memerintah
    malaysia lebh bek dr najib..tegakkn deenul islam
    jadkn ngara ini bebas dr salah laku politik
    n mcm2 lg..smoge ALLAH bls 'jasa baek' ko najib

    ReplyDelete
  2. Sepatutnya orang Kristian nak guna nama Allahh, kita seru mereka bincang apa itu Allah dan sifat2Nya terutama yang tidak beranak dan tidak diperanakkan.

    Kepada Zulkifli Nordin, kenapa tidak mahu memperjuangkan penerbitan buku Dialog Diantara Ustaz dan Paderi, sebuah kartun berasaskan kisah benar yang dinukil oleh Rossem dengan kerjasama PUM dulu tu. Penerbitannya telah mendapat perintah mahkamah untuk dihentikan oleh pihak gereja.

    Inilah masanya buku itu dijadikan titik pertemuan perbincangan antara Islam dan Kristian disaat Kristian berminat hendak menggunakan nama Allah ini.

    Tiba2 umngok mendalangi pembakaran gereja hingga merugikan wang rakyat. Dan dibakar pula surau untuk bakar lagi semangat orang melayu. Kemudian dicampak kepala babi dengan penuh sopan(dalam palstik, nampak sangat ini kerja orang melayu yang masih geli pada babi).

    Mencampak kepala babi di kawasan Kampung Medan adalah dengan harapan orang melayu akan mengulanngi trajedi berdarah kampung medan yang berlaku antara 2 kaum. Harapan dalangnya supaya orang melayu kg medan marah dan bangkit mengamuk lagi.

    Sayangnya segala perancangan fitnah tidak berjaya. Orang melayu buat bodoh saja kerana tahu ia adalah hasil tangan2 politik munafik adu domba.

    Bukan kerana orang melayu telah lemah dan tidak terguris hati tetapi mereka bukan bodoh lagi, mereka sudah mampu berfikir, mereka sudah kenal siapa Islam, siapa munafik.

    Semuga semua dalang dan pelaku kerja2 keji ini mendapat bala Allah swt. Semuga wajah mereka berubah menjadi apa yang mereka lempar ke dalam masjid orang2 Islam, tidak kiralah mereka ahmad ke , ah chong ke atau samy ke. Keadilan Allah dan Maha Penyiksanya Allah akan berdepan juga dengan mereka itu. Amiinn.

    ReplyDelete
  3. UmNgok mmg Ngok . Hukum Allah ditolak .

    ReplyDelete
  4. Selamat pagi bos ku tersayang ayuk main sabung ayam bersama kami :) - sabung ayam ( HOT GAME ) - sportsbook - tembak ikan - tangkasnet ( HOT GAME ) S12888 com/ www s128agen com / S12888 net Contact Kami : BBM : D8B84EE1 Line id : agens1288 WhatsApp : 0878-6720-2559

    ham you

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan