Tuesday

"Juara Rakyat" Biadap cakap je lebih




Asakan demi asakan ke atas negeri-negeri yang dikuasai Pakatan Rakyat semakin hangat dilakukan oleh media-media pro Be End untuk memecah belahkan pentadbiran negeri. Isu yang hangat diputar belitkan baru-baru ini ialah kononnya Pulau Pinang yang ditadbir oleh komponen Pakatan Rakyat DAP ingin meminggirkan orang-orang Melayu di Pulau Pinang. Kononnya kerajaan negeri ingin menghalau orang-orang Melayu pulau pinang secara halus.

Isu-isu yang sering diputar belitkan meliputi
- KeTUANan Melayu
- Sensitivity Kaum
- Sensitivity Agama
- Memperalatkan Golongan Melayu yang Kurang Bijak
dan berpendidikan
- Serangan secara Peribadi ke atas Pemimpin-pemimpin PR
- Menggunakan Media Semasa bagi MEMPERBESAR-BESARkan
perkara yang kecil.

Berhubungan dengan hal itu Ketua Pemuda PAS Nasrudin Hassan mencabar pergerakkan Pemuda UMNGOK untuk berdebat tentang isu penindasan orang Melayu di Pulau Pinang. CiLiK© tak mahu mengulas berita ini tempoh hari kerana CiLiK© jangkakan cabaran ini tentu akan disambut baik oleh orang-orang Muda UMNGOK bagi mempertahankan dakwaan mereka berhubung isu penindasan yang diputar berulang kali di media-media arus perdana.

Tetapi apa dah jadi? Ternyata Pemuda UMNGOK takut berdebat, tersungkur jatuh menyembah bumi sambil memalukan diri. Sudahlah takut berdebat, surat cabaran debat pula dikoyakkan.

Ini kebenaran apa nih?!! Pandai melontar fitnah, kemudian lari menyorok. Ini juara rakyat?! Duduk berdebat sorang-sorang dalam TV3 suku, Utusan Meloya, Berita Hairan kemudian mengaku juara?!! Bila ajak berdebat takut! kah kah kah juara apa nih?!! Juara Fitnah adalah...

Berikut kecaman Ketua Pemuda PAS pusat Berkenaan tindakan mengoyak surat cabaran. Sila klik untuk membesarkan image.


Tapi jangan tak tahu UMNGOK ni pakar mencarut di khalayak ramai



CiLiK©: Boleh blah la juara rakyat, dengan budak sekolah bolehla tipu! ekeke....

8 comments

Fuck U Najib!!
Fuck U Muhyiddin!!
Fuck U ZamryKoTeHiTAM!!
Fuck U PemudaUMNGOK!!

Pemuda UMNOk memang tak bertelor ...
Kote semua besar batang pensil...
Umnok "JUARA FITNAH"

haha...betul tu...

kita tak suka dengan cara mereka dan tak perlu kita jadi seperti mereka... biar mereka saja yang mengeluar kata kesat, jng kita terikut budaya munafik UMNO...
Hidup Islam, Hidup Pas...

Artikel aku x minat sangat TAPI logo tu yang aku suka... kalo wat avatar kat facebook ok gak ni...

Aku orang Pas gak, hampa toksahla mncaghut, control skit nu. Kita oghang Islam wajib jaga akhlak. Malu kat Allah la.

manusia akhir zaman....nantikn kemunculan imam mahdi...imam mahdi<<<pemimpin umat manusia diakhir zaman....

politik<<<memecahkn belahkn umat manusia

sumanyer duniawi...

politik diakhir zaman mnyesatkn umat manusia...sbb menolak hukum hakam Allah...

natikn bercana dari-Nya

admin . asal takde email ko kat memane?


EmoticonEmoticon