Lagi bukti Akaun FB Papagomo di Hack

Lagi bukti Akaun Papagomo telah digodam oleh seseorang yang CiLiK© gelarkan sebagai "Hacker halimunan". Papagomo ada menghantar mesej melalui khidmat pesanan ringkas kepada seorang blogger 'topeng perak'. Di sini jelas sekali Papagomo begitu marah apabila akaun Facebooknya di 'hack'. Kah kah kah, ada rahsia besar rupanya, sebab tulah dia bimbang semacam. Padanlah muka kau Gomo dan Saiful siap sedialah terima sebarang kemungkinan dan akibat.

Di bawah ni mesej yang dihantar oleh Gomo kepada Topeng Perak, korang tengoklah sendiri dan nilaikan. CiLiK© sekadar memberi pendedahan, korang sendirilah kena menilai. Bak kata Nabil, Lu fikirlah sendiri!


CiLiK©: Pinjam kata-kata Papagomo dan Saiful "Yang Benar akan berdiri, Yang bathil pasti Jatuh" kata-kata ini balik semula kepada mereka "Saiful dan Papagomo Harus bertaubat!"

6 Comments

  1. buat la report polis...sure tak ada apa2 tindakan...habis camno???malaysiaku....ramai benar pemimpinnya yang mengaku beragama islam lebih teruk dari yahudi...ya allah bukakan pintu hati mereka untuk beribadat kepadamu...jika mereka masih berdegil hilangkan mereka dari dunia ini bagi menghindari yang lain2 mengikutinya...amin

    ReplyDelete
  2. Tak ada tindakan dari Polis Bukan masaalah
    yang penting tindakan dari rakyat.....
    Jangan risau ye sahabat.... (^_^)

    ReplyDelete
  3. dia kan polis jugak.tu yg shitpol tu syg sgt kt die

    ReplyDelete
  4. woi...woi report kat gua la gerenti gua maki si sialan tu...ini KP baik maaa...kehkehkeh KP tk berkopromiiiiiiii

    ReplyDelete
  5. konpom.....sekali report mesti yang buat repot kena tangkap...ala-ala buat repot akta rahsia rasmi "menceroboh web individu tanpa kebenaran"..... berani...? repot lah.... mesti yang repot kena jail... kekekekeke...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan