Tuesday

Lagi isu rasuah pemimpin UMNO



Kali ni giliran Hasbie Satar seorang setiausaha politik menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Nor Mohamed Yakcob pulak kantoi rasuah, tak ada apa nak dihairankan, Parti UMNO memang menyimpan ramai pemimpin-pemimpin kaki rasuah, jadi kita tunggu siapa pulak lepas ni akan kantoi...

Jadi anda rasa si Hasbie Satar ni dah tentu-tentu makan rasuah atau baru sekadar pertuduhan? Em, pun tak tahu, tapi apa yang penting dia dah letak jawatan, adakah dia letak jawatan kerana dah bersedia nak masuk penjara? Atau nak tumpukan pada penyiasatan Polis? Hanya Allah dan Hasbie yang tahu. Tapi biasanya kalau orang yang benar, tak perlulah letak jawatan "berani kerana benar". Lagipun dah kantoi RM2 juta tu ape cerite pulak? Duit sape pulak banyak-banyak tu? haha... dah takda jalan keluar dah ni, hadap jelah Hasbie, berani buat beranilah tanggung.

Untuk pengetahuan korang, si Hasbie ni ditangkap bersama-sama wang sejumlah RM2 juta turut sama disita ialah kereta mewah dan pacuan empat roda. Rujuk sini, seorang setiausaha menteri kanan direman SPRM

Bagaimana ya setiausaha politik boleh makan rasuah sampai begitu banyak? Boss dia tak tahu ke? Atau buat-buat tak tahu? Cuba korang bayangkan kalau korang seorang boss, anak buah atau orang bawah korang boleh makan rasuah sampai RM 2 juta, agak-agak korang tak tahu ke? Atau korang makan rasuah lagi besar dan RM2 juta tu setakat celah gigi je? Hahaha

Berikut screenshot laporan berita

Sila klik untuk membesarkan gambar


4 comments

mampus negara tercinta kalu hampa dok biaq lg...

selamat berubah PRU13 for PRM(pakatan rakyat malaysia)

Seorang Setiausaha Politik Menteri di Jabatan Perdana Menteri hari ini telah menyumbangkan 10% daripada pendapatannya setiap bulan kepada kerajaan, hanya tinggal disebuah rumah separuh kayu lamanya bersebelahan masjid, memperuntukkan kuarters kerajaan yang layak untuknya dijadikan rumah tetamu kerajaan dan sering didapati mengajar agama di masjid setiap pagi jumaat(hari cuti umum).

INI BARULAH BERITA TUAN CILIK !

Kalau setakat ditangkap bersama duit RM2 J, itu bukan berita lagi dizaman pemerintahan umngok dan BN ini. Itu perkara biasa.

Ibarat lembu dalam semak
Walaupun pakai perfume tetap berbau hapak

Karim Singh Walia melapurkan dari TV PR

.

Sokong PR dan terus hancurkan negara ya...mana parti politik pun tetapakan ada rasuah..buktikan pada saya satu organisasi yang takda lansung orang yang tak baik...terima kasih..........hancur pakatan!!! pengkhianat bangsa dan tanahair!!!


EmoticonEmoticon