Laman "I Hate Saiful Bukhari" masuk Sinar Harian



Laman sosial terkenal Facebook disifatkan oleh akhbar Sinar Harian Online sebagai tempat orang ramai menyalurkan kebencian kepada individu tertentu. Kumpulan I hate Saiful Bukhari telah ditubuhkan pada 5 Febuari lalu bersempena dengan perbicaraan Kes Liwat yang didakwa dilakukan oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim ke atas Saiful Bukhari Azlan saksi utama kes tersebut, bersehubungan dengan kes itu orang ramai yang tidak percaya dengan kes tersebut yang disifatkan sebagai pembohongan besar Saiful dan konspirasi politik kerajaan ke atas Dato Seri Anwar Ibrahim, telah mewujudkan satu laman meluahkan rasa kebencian terhadap Saiful Bukhari Azlan.

Laman "I Hate Saiful Bukhari" (IHSB) itu mendapat sambutan yang sangat menggalakkan oleh pengguna Facebook, sehingga artikel ini ditulis, laman tersebut telah memiliki 12, 724 peminat, dan jumlahnya terus berkembang setiap saat. Laman ini dapat menggambarkan kebencian rakyat terhadap Saiful Bukhari. Laman itu juga dijangka mampu mencecah sehingga 50, 000 peminat dalam masa terdekat ini, kira-kira seminggu akan datang. Ini merupakan tanda protes rakyat terhadap kes DSAI.



4 Comments

  1. Adakah laman ini dan semua yang menyokongnya juga mendapat upah ganjaran lumayan 'yang boleh mengoncang iman' seperti yang Zul Katak dapat?

    Banyak sungguhkah duit PR sehingga boleh upah rakyat untuk menyokong mereka? Kalau banyak takkan katak melompat keluar.

    Sambil2 join laman anti Saifool tu, doa2kanlah Saifool itu apa yang patut. Kalau bukan Anwar mungkin orang lain yang diutuskan Allah untuk 'mengajar' dia apakah itu liwat. Aminn.

    Betul tak?

    ReplyDelete
  2. btoi tu, kasi real pny liwat, br dia dpt bt scr praktikal bnd tu !!! ni scr teori sj....

    ReplyDelete
  3. pepatah melayu ada mengatakan sepandai-pandai tupai melompat akan jatuh ke tanah jua......soalannya tupai tu jenis apa?kat tanah mana tupai tu nak jatuh?Tupai tu jantan ke betina?

    ReplyDelete
  4. Selamat pagi bos ku tersayang ayuk main sabung ayam bersama kami :) - sabung ayam ( HOT GAME ) - sportsbook - tembak ikan - tangkasnet ( HOT GAME ) S12888 com/ www s128agen com / S12888 net Contact Kami : BBM : D8B84EE1 Line id : agens1288 WhatsApp : 0878-6720-2559
    lalap sayur

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan