Mesej dari admin 'I hate Saiful Bukhari'


Assalammu'alaikum dan salam sejahtera kepada semua ahli IHSB. Pertamanya kami mengucapkan setinggi2 perhargaan kepada anda semua kerana telah memberi sokongan padu kepada page ini semenjak ia ditubuhkan pada 5 Februari 2010 yang lepas. Kadar peningkatan ahli setiap hari adalah 1500 ke 2000 orang. Ketika jumlah ahli meningkat ke angka 10,000, akhbar Sinar harian telah melaporkan, dan ketika jumlah ahli mencecah 24,000, laman web Malaysiakini memaparkannya pula. Ini menunjukkan page I hate Saiful Bukhari ini semakin berpengaruh dan semakin mendapat tempat di hati facebookers sekalian.

Oleh yang demikian, pihak kami merasakan wajar di adakan page yang baru sebagai backup IHSB ini. Maklumlah, semakin ia mendapat tempat, semakin ramai yang tidak menyenangi IHSB. Tambahan pula, perkataan I Hate bagi setiap page lambat laun akan di nyah/ di delete oleh Founder Facebook kerana melanggari syarat yang ditetapkan oleh Facebook. Mungkin ada juga yang tidak senang, lalu telah membuat laporan kepada pihak facebook.

Apa yang berlaku jam 6 petang tadi (21/02/2010) amat-amat dikesalkan kerana page ini tiba-tiba sahaja tidak berfungsi dengan baik, kemudian semua post admin telah hilang. Ia muncul semula apabila Founder IHSB telah melantik kami sekali lagi sbg co-admin IHSB. Mungkin masalah teknikal facebook atau mungkin juga kerja-kerja pihak yang memusuhi kami selama ini.

Oleh yang demikian, kami telah sepakat mencipta page backup yang baru yang diberi nama : I Bet I Can Still Find 1,000,000 people who dislike Saiful Bukhari.

Page IHSB akan diteruskan. Page yang baru sebagai Backup. Sekian dimaklumkan. terima kasih.

Untuk menyertai fan page baru ini, Sila klik sini:
I Bet I Can Still Find 1,000,000 people who dislike Saiful Bukhari


CiLiK©: Sila jemput semua rakan anda ke Rumah Baru ye.......

3 Comments

  1. wa ikut je...apa2 page yg menentang ketdakadilan...

    ReplyDelete
  2. xleh ke tukar je nama page lame kpd nama baru??

    ReplyDelete
  3. Leh tukar..I like Najib Fuck Jubor ShyFool!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan