Friday

Najib dan Rosmah Saksi Isu Liwat?



Perdana Menteri Najib, dan Rosmah isterinya akan dipanggil ke mahkamah untuk memberikan keterangan berhubung kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim sejurus sahaja apabila pihak pembelaan memulakan prosiding pembelaan di mahkamah. Ini berikutan dakwaan yang menyifatkan bahawa kes ini adalah satu konspirasi pemimpin tertinggi negara yang ingin menyekat kebangkitan politik Anwar yang cemerlang.

Berikut keratan akhbar dari Suara Keadilan sila klik untuk membesarkan gambar


Secara logiknya PM memang harus dipanggil ke mahkamah untuk membuktikan beliau tidak terlibat di dalam konspirasi menjatuhkan Anwar. Terdapat beberapa kenyataan yang meragukan dikeluarkan oleh Najib. Contohnya berkenaan mengapa si penuduh Saiful Bukhari Azlan berjumpa dengan beliau sebelum membuat laporan Polis, Di dalam beberapa sidang media dilihat jawapan najib tidak konsisten.

Pada sidang media pertama Najib mengatakan bahawa Saiful datang ke pejabatnya untuk meminta bantuan biasiswa. Di sini menunjukkan keraguan kerana Saiful adalah seorang pelajar yang telah dibuang Universiti kerana pointer 1.80. Jelas sekali beliau berbohong.

Pada sidang media kedua, Najib berkata Saiful datang ke kediamannya untuk mengadu hal tentang dia diliwat oleh Anwar.

Najib menafikan sebarang penglibatan dirinya dalam kes ini, namun mengapa beliau perlu berbohong?

Ikutan sedutan kenyataan najib dalam sidang media tersebut


CiLiK©: Harap PM tidak berdolak dalik untuk ke Mahkamah. Kalau beliau tidak terlibat tiada apa yang nak ditakutkan, "Berani kerana benar".

20 comments

hehe..nape len macam je care die jwb soklan tu..
cam de something je..kdg2 kie bole bace dr muke seseorng itu yg die sedang menipu ataupn tidak..

ouih.... kna liwat pon trus jumpak najib tp xrepot polis dulu??? klaw mcam 2 la, org yg kna rogol, ragut, sula dan pecah rumah xyah repot polis dlu.... pgi jmpak najib....mnx nasihat dan biasiswa kt dia 2... nnti aku pon nk mnx biasiswa kt najib plak la... pointer aku pon xbrape bgus sngat sem n....wkakaka..

aku. pun nk jumpa najib. mintak pinjaman aku jadi biasiswa. tkyh susah2 nk byr. hehe.

salam... yg sy hairan dan ajaib nye... senang2 jew si saiful nih rakyat biasa berjumpa n mengadu kat umah PM.. bkan ke susah kite rakyat biasa nak masuk umah org besar2 nih... kena buat temujanji la macam2.. cuba geng2 blog pk pasal hal nih..

nape die x g jumpa menteri lain? jumpa PM terus ke masa tuh.. jumpa ketua polis negara ka.. jumpa abah die dulu ka.. jumpa pacik die dulu ka.. asal die direct p jumpa TPM.. hmmm...

SUMPAH TAK NAK!!!!!!SAJA NAK BIARKAN RAKYAT JADI KELAM KABUT!!!!!MACAM NI KE SIFAT ORANG YANG NAK JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA??????MUNGKIN ITULAH SEBABNYA SAMPAI SEKARANG ALLAH SWT MASIH LAGI TAK BAGI KEPADA DIA DAN PENYOKONG DAN PEMINAT DSAI PATUT SEDAR HAKIKATNYA DAN JANGAN JADI BODOH SOMBONG

mesti la jumpa najib sbb ni melibatkan nama besar..nuar berahim pakatan rakyat..kalau melibatkan nuar yg dok kat lorong chow kit tu lainla citer..budusss...

anwar pun kaki belit gak..kawin pun bawak lari anak org..jgn nak buat anwar mcm baik sgt.

ptuiii..ptuiii

ape la ko ni,pi la repot polis dlu..2 scara auto sorg mnusia bila dtmpa mslh.
plik la beb,sng2 je bleh jmpe si najib kepale lincin blh wat cermin 2 doohhhh..
asal la ko ni bengap sgt ha..

bodohlah org yg kata anwar tak berani bersumpah..
Apa kejadahnya anwar yg kena bersumpah..
korang ni tahu apasal agama ke tak ni..
entah2 yg kata anwar tak nak bersumpah ni sebenarnya memang org2 kapir tak. sebab tu dia paksa anwar bersumpah sebab org2 kapir ni mana tahu tentang hukum islam...
so kepada org2 kapir sekelian janganlah nak masuk campur dgn hukum islam..
kalau nak tahu jugak pasal hukum bersumpah ni cara islam ni korang boleh tanya dgn ketua ulamak islam dunia yang juga merupakah sheikhul Al-Azhar saudara Yussuf Al-Qaradawi.. beliau lebih tinggi ilmu islamnya kerana beliau merupakan sumber rujukan dunia islam dan dunia barat tentang agama islam ni..
jangan tanya dgn ustadz2 dalam UMNO sbb diorang tu semuanya makan gaji..

ya ALLAH, selamatkn lah negara kami Malaysia tercinta ini drp 'makhluk2 perosak' yg tamakkan kuasa, pangkat, darjat dan harta..

Orang jahat dan bersalah mesti takut punya. Sepatutnya Najib tak perlu takut kerana inilah peluang membuktikan Anwar bersalah. Hari tu bekas PM tua bangka tu takut juga ke mahkamah dan minta soalan bocor utk jawab di mahkamah. Hahahha. Buat jahat hendak, tapi penakut, sama macam Israel la.

Kes Altantuya pun sama. Disuruhnya delete nama dia di 3 tempat dalam cerita pembunuhan itu. Soalnya mengapa polis khas tiba2 jadi pembunuh? Siapa yg berkuasa luluskan penggunaan C4?

Kes liwat 2 sampai orang kafir luar negara pun bantah. Memalukan mereka. Kalau nak jadi agen yahudi kenalah buat kerja bijak jangan sampai konspirasi bocor. Ini asik bocor aje. Orang melayu umno la katakan, bangunan pun bocor, apatah lagi dalam menjaga rahsia. Ini yang memeningkan yahudi mengenai umno ni. Hahahaa.

Tahu kenapa DS Wan Azizah dipanggil beri keterangan kepada polis 2 hari sebelum Anwar pegi mahkamah? Mesti polis nak survey 'alat' Anwar dan perilaku Anwar di atas katil. Info ini untuk digunakan Saifool di mahkamah. Tapi kita yakin polis kelu lidah untuk bertanya semua itu dan DS Wan Azizah bukan bodoh yang boleh dipergunakan.

Betul tak?

bleh mntk biasiswa kt najib ke?

blh,,ko jmpe najib ckp kne liwat ngan Dsai..konfom dpt..wakakaka

najib,,,
xkanla rkyat biasa bole jmpe PM mcm2 jer...xlogik lngsung la...

haha.. kalo sapa blaja psycolgy sah2 tau najib ni mnipu.. aku yg x blajaq pon bleh nmpak ahh dia ni tipu.. kalo org tu mnipu.. dia ckp xkan tentang mata.. cam njib ni ahh.. ish3

aku pon nk gak biasiswa tu, xyah ssh2 cr duit nk byq blk pnjmn nnt hehe

kingkong: mcm xlogik mintak biasiswa kat PM.

pointer 0.8 bley mintak biasiwa kt PM..
pointer aku 3.5 pon x pat pastu redha je meminjam kat ptptn.
konspirasi btol..

datuk seri sy nak pinjam duit nak byr broadband..keh keh keh pm malaysia nie dah pandai buat lawak.elok kalau dapat masuk jd raja lawak gan si nabil tu

knp jadi gini negara kita ye...undang2 semua dok leh caye doh..kalau pegang pada undang2 allah swt mcn ada sesetengah ulamat nak bt kan bgus,tapi nak wak gane,org kita doh jahil tukir belake,termasuk yg besar sekali nya..ngate sane sini diri sendiri dok pandai nok jga..fitnah lah org byk2 yg mkn lada tu,isyaallah pedah lah akhir nanti..sy sokong org yg benar dunia akhirat


EmoticonEmoticon