Penduduk Bantah UMNO berpolitik guna sekolah


Permatang Pauh hari ini mencipta sejarah apabila sebilangan Penduduk Permatang Pauh mengadakan demonstrasi aman membantah UMNO menggunakan sekolah untuk program berunsur politik menurut laporan berita dari Suara Keadilan. Kelihatan juga di dalam gambar pasukan FRU yang bersiap sedia menentang penduduk Berita penuh berita penuh boleh di lihat di bawah ini. Sila klik untuk membesarkan gambar.









CiLiK: Sekarang ni sekolah pun dah jadi UMNO punya hahaha. UMNO nak didik rakyat membenci pembangkang semenjak di bangku sekolah lagi ekekeke. Jijik.......ptuih!

2 Comments

  1. nama sy shafie..
    hehe..
    umno2.. nk kata sekolah kerajaan punya ke..?
    jgn2.. da memang kerajaan punya tanggungjawab utk buat sekolah..
    tanggungjawab jgn diungkit ma.. dan umno sendiri ckp jgn guna sekolah utk politik parti..
    tgk2, umno sendiri yg kentut sedut balik..
    haha..

    ReplyDelete
  2. Apa jenayah zahir batin fizikal mental dan spiritual yang tidak umngok gunakan demi kepentingan politik mereka? Semua mereka dah guna dan akan guna tanpa had, tanpa halal haram, tanpa malu, tanpa maruah...kecuali satu je umngok tidak akan guna...iaitu menggunakan AL Quran dan Hadis sebagai rujukan dan pegangan dalam memerintah negara.

    Mengapa umngok tidak mempedulikan maruah mereka lagi lantas melakukan apa yang mereka sendir canangkan sperti tidak boleh menggunakan sekolah utk politik?

    Jawapannyua ialah kerana umngok telah melakukan satu dosa besar memfitnah Anwar dengan fitnah liwat 1 dan 2 yang cuba menjatuhkan maruah Anwar. Maka kini umngok akan membuat perkara2 yang akan menjatuhkan maruah mereka sendiri satu persatu.

    Lihat saja bagaimana org umngok menembak sesama sendiri dalam kereta di bulan ramadhan. Beberapa tahun dulu ketua umngok selangor yang kaki tempe itu telah memfitnah seorg pemimpin cina pkr konon menghalang azan subuh disebuah surau di selangor.

    Sehingga pemimpin cina berkenaan minta mat tempe itu bertaubat kerana memfitnah beliau di bulan ramadhan tahun lepas.

    Siapa kah lagi syaitan yang tidak dibelenggu di bulan ramadhna kalau tidak mereka itu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan