Sunday

Saiful istihar diri sebagai bukan umat Nabi!




Dalam entry lalu di blog ini CiLiK dah tunjukkan kepada anda bahawa saiful bukhari secara langsung menggambarkan bahawa dia diliwat dengan rela (menurut dakwaan dia sendiri) bagi yang belum baca entry tu bolehlah klik sini Adakah Saiful Bukhari dipaksa atau rela? jadi di sini jelas membuktikan dia rela diliwat!

Bagaimana pula dengan sumpah laknat yang dilakukan Saiful? sumpah laknat yang dilakukan oleh Saiful Bukhari Azlan mendapat liputan yang sangat meluas baik di dada - dada akhbar mahupun di pelbagai saluran media terkenal. Beliau beriya - iya mencabar DSAI turut sama bersumpah! Kononnya dia menegakkan kebenaran...



Jadi apa kesimpulan yang kita perolehi di sini?

1-Saiful mengistiharkan dirinya diliwat!

2-Kenyataan Saiful sendiri di mahkamah menggambarkan dia diliwat dengan rela!



Sumpah laknat = Saiful istihar dirinya bukan umat Nabi Muhammad

P/S: Tak apalah Bijan Masih mengaku rakyat
http://islamic-animation.blogspot.com

3 comments

DajjaL_Jubor_ShyFooL delete 24 February 2010 at 23:44

Apa jenis manusia ShyFooL ni?..
Dia ingat DSAI leh maafkan dia ker?..
Aku xpenah tgk manusia sebodoh ko dr pak pandir..
Kenapa ko beria-ia sgt nak masuk neraka?..
Aduihh..kerana duit manusia sggup lupa balasan akhirat..
KO LAYAK DIGELAR DAJJAL JUBOR!!

Satu perbuatan amat bodoh dan jahiliyah.

Adakah sumpah Saifool itu telah memenangkan dia di mahkamah? Masih kena perbicaraan jugakan? So apa tujuannya sumpah masuk tv jika tidak hanya untuk propaganda Saifool dengan dalangnya umngok?

Apa hak dia untuk paksa Anwar bersumpah? Apakah Anwar begitu rendah tarafnya untuk melayan seorang budak mereng seperti Saifool? Banyak kerja lain untuk rakyat perlu Anwar buat.

Kalau seratus orang Saifool lagi bersumpah dan minta Anwar balas sumpah bagaimana? Maka tidak ada kerja lainlah Anwar selain bersumpah satu persatu demi melayan budak mereng alat umngok ini?

Kepada makhluk seumpama Saifool, cukuplah buat kerja bodoh, tidak faedah, fasik dan memalukan agama seperti itu. Carilah cara lain untuk menjatuhkan Anwar tu. Selagi buat kerja fasik dan fitnah, semua akan terdedah dan kantoi.

Hukuman Allah di kahirat adalah pasti. Di dunia tidak semestinya kena bala macam si tenggang tu jadi batu. Boleh jadi perlahan2 dalam pelbagai bentuk. Paling siksa jiwa tidak akan tenang selamanya.

Jika tidak kena pada Saifool, mungkin kena pada anak cucu dia nanti. Apapun kau dah pilih jalan hidup kau sendiri. Terpulanglah.

Yang pasti kau bukan saja memalukan Islam di negara ini tetapi juga memalukan Pertubuhan Tae Kwan Doo sedunia kerana menganugerahkan kau black belt tapi dengan mudah diliwat oleh seorang pesakit tulang belakang yang berusia.

Betul tak?

saiful ni patutnye bukan diliwat je..tapi patut gak kena sumbat ngan gergaji skali kat dubur dia tu..baru dia tahu nikmat diliwat seperti yang diharap2kan tu...
sokong gak klu dia diliwat..biar padan muka..nak sgt..


EmoticonEmoticon