Tuesday

Siapa PM Najib atau Anwar?



Persoalan tentang mengapa terduduh kes liwat paling popular Malaysia, Dato' Seri Anwar Ibrahim ke Doha telah terjawab. Ramai musuh politik beliau yang mendakwa beliau ke DOHA kerana melarikan diri dari perbicaraan, tak kurang yang mendakwa beliau sengaja meminta simpati kerajaan Doha untuk menjemputnya ke sana supaya beliau dapat menangguhkan perbicaraan. Walaupun kenyataan seperti ini jelas sekali tak berakal tetapi inilah realiti tohmahan dari puak-puak Pro UMNGOK.

Pada mereka teori mereka tentang DSAI meminta simpati kerajaan Doha supaya menjemput beliau adalah teori yang sangat bernas, walaupun pada CiLiK© macam orang gila bercakap tak pakai otak tak berakal.

"Bercakap Asal Mulut Berbunyi"

"Menulis Asal keluar tulisan"

Tak mengapalah, bila dah tak suka bagi makanan pun dikata nak racun dia. Adatlah bila bermusuh. Jadi sebenarnya apa tujuan DSAI ke DOHA?

DSAI dijemput oleh kerajaan Doha bagi menyampaikan ucapan di sebuah Forum Dunia Islam kali ke-7 yang dianjurkan di Doha. Di dalam forum tersebut, DSAI mewakili Malaysia untuk menyampaikan ucapan bertajuk "A Fresh Start: Has Barack Obama Initiated a New Beginning with Muslim Communities". Ini merupakan kali ke 3 Anwar muncul di Forum Dunia tersebut. Berita penuh boleh dilihat pada gambar di bawah.


Sila klik untuk membesarkan gambar




Tetapi apa yang CiLiK© hairan, mengapa Anwar yang dijemput berucap mewakili Malaysia? Bukankah sepatutnya Perdana Menteri yang dijemput? Adakah pemimpin negara Islam lain tidak tahu yang Perdana Menteri Malaysia adalah Najib? Ataupun sekurang-kurangnya Najib menghantar wakil-wakilnya dari kabinet bukan ketua pembangkang itu.


P/S: Agaknya Ketua-Ketua Negara Islam lain semua bodoh sebab tak pilih Al-Fadhil Dato' Seri Haji Najib Razak berucap di sana. diorang semua buta!

islamic-animation.blogspot.com

10 comments

Najib pun patutnya tampil ke mata dunia tapi bukan dalam forum dunia, tapi mahkamah dunia atas ksalahan berkomplot MEMBUNUH altantuya

ingat lagi tak tentang akuan bersumpah Balasubramaniam tentang Altantuya.. bala kata najib tibai altantuya depan belakang.. huhu lubang air dia masuk lubang kunyit pun dia sental gak.. wakakaka...!! sangap betullah si najib botak tu..

haha..akuan sumpah bala kau agung2kan..
sumpah saiful tu korang pertikai lak..
asal lak??
mulia ke bala yg ko nk sgt pakai sumpah dy tu??
padahal sumpa saiful tu sah!!!
haha..org bodo mmg suke agkt kapir..

skrg ni pkataan sumpah da mcm xleh nk pakai sgt..
org suka mpermainkan perkataan sumpah..
mmg la saiful tu bsumpah secara sah..
tp masih lgi byk hal yg meragukan..
kkdg org brani bt ape2 saje..utk jatuhkan org lain..

sah sangat ker kalo sumpah ikut teks?
sah ke sampai Imam Ramlang kene buang keje dek tak nak subahat
sah sangat ke pegang AL-QURAN pakai tangan kiri
sah sangat ke WATOLLAHI di baca WA TAALAHI

Penganjur forum tentulah tidak mahu hilang maruah jika menjemput orang yang tidak berwibawa untuk berucap menyentuh isu Islam. Tak sesuai menjemput org yg terpalit pelbagai isu pembunuhan, moral dan sebagainya.

Dan amatlah memalukan jika mereka menjemput orang yang tidak pernah menulis buku2 ilmiah menyentuh isu umat Islam. Takkan lah hendak menjemput orang yang hanya menulis buku "Mari Mewarna Bersama Abang Najib".

Betul tak?

boleh gak jemput tapi pengajur kena buat satu programe utk golonngan terencat akal seperti programe " mari melihat isteri kita berpeluk dan cium pelakon Hindustan "

macam ala2 hadi awang lah gmbr tu.. he

aku harap anwar pun angkat sumpah....

Pic Najib berserban... I like.


EmoticonEmoticon