Wednesday

Siaran langsung Shahrizat Jalil dihentam penceramah bebas




Saksikan rakaman siaran langsung dari NTV7, Menteri pembangunan wanita dan Keluarga dihentam oleh penceramah bebas, Datuk Ustaz Daud Che Ngah berkenaaan penubuhan Rumah khas untuk wanita hamil luar nikah. Selain itu bantahan penonton mengenai idea penubuhan rumah itu juga dapat disaksikan melalui majoriti undian SMS yang tidak bersetuju.

Hahaha... ambik kau Shahrizat!



CiLiK©: Nampak sangat pemimpin tak berjiwa Islam memang kena hentam ler.

15 comments

bongok la tu jwpnya..

inilah yg terjadi kalau BN makin lama memerintah..

shahrizat tu useless... pilihanraya pon kalah dgn nurul izah... sharizat jambol otak tin kosong!

bodoh, mengaji x abih......ape punya idea la tu

Sebab tu lah..aku x undi dia dahulu..sbb aku perlukan pemimpin yang berkarisma bkn pemimpin tangkap muat..adehhhhh

Fazilah hani....... :)))

ni la bahana org yg xberilmu xberilmu diagkat mnjadi pmimpin..sumenye nk ikut logik n perasaan

memanh celaka la SIS ni, pemimpinnya celaka, anggotanya celaka. orang macam ni kena dibunuh

shahrizat kalau kau tu jahil tentang hukum hakam, jangan bercakap tentang Islam, jangan jadi celaka la. kalau diri sendiri dah tak sempurna, dgn auratnya tak tutup nak cakap tentang agama celaka lah kau dunia akhirat

aku sokong.knp org jahil camni bley jadi pemimpin. mmg ancur dunia jadinya.kalau bleh,org jns ni sumenye nk buang dlm laut...biar tggelam x timbul2...x gna idup pn klu krja menyesatkan lagi org yg dh sesat...

tensen.bile kah msenye malaysia ni bleh megah dgn nama ISLAM yg seBENAR2 nye??!!

Wahai umngok,

Kalau orang Arqam kahwin 4 secara halal kau marah, konon menganiaya wanita. Kau tangkap mereka, kau malukan mereka depan TV, kau musnahkan perniagaan mereka kerana mengikut telunjuk yahudi, kau marah konon mereka eksploit budak2 jual suratkhabar, kau berlagak hendak membetulkan akidah mereka sedangkan kau pun sesat berakidah sekular.

Tapi cuba lihat tu, kalau yang tidak kahwin secara sah aku bela bukan main lagi. Dulu siap bagi kondom free lagi. Jarum suntikkan free lagi.

Bukankah lebih baik di tubuhkan Dana Khas Percuma Untuk Lelaki Berpoligami. Ianya halal, dapat menyelamatkan wanita dan mudah untuk lelaki memberi wanita kasih sayang dikala bilangan mereka lebih ramai dari lelaki ini.

Orang bijak pandai pun, jika jahil agama, akan kelihatan sangat kebodohannya. Masih ku ingat bagaimana tilam diusung sepanjang koridor mahkamah semasa kes liwat 1. Bukankah ketua konspirasi ketika itu ialah orang yang umngok anggap pemimpin paling unggul mereka?

SIS - sisters in secularism (merujuk hizbut tahrir)

Ralat :

Tapi cuba lihat tu, kalau yang tidak kahwin secara sah KAU bela bukan main lagi. Dulu siap bagi kondom free lagi. Jarum suntikkan free lagi.

UMNO memang tak mahukan Islam..... sama seperti Yahudi tak suka Islam sebab bila ikut Islam mereka tak dapat nak buat macam2.. Buka tudung macam Syahrizat tak boleh ..Dah lah gitu... Bila bercakap tak seperti orang bijak....dan UMNO memang suka pengikut-pengikutnya orang bodoh-bodoh... sebab senang nak cucuk hidung... Dalam Islam kalau kita bodoh ke pandai ke kita kena patuh dan taat pada Islam mahu atau tidak... Tapi dalam UMNO tidak....ikut Islam syahrizat kena pakai tudung labuh...kan pasti tak mungkin kita lihat gitu...
Oleh itu ikutlah orang orang PAS mereka ni bijak,cerdik,,sebab pada mereka kalau manusia di muka bumi ni tak suka pun... pasti menunggu ganjaran Allah.. dengan perjuangan suci murni... ada benda yg kita tunggu tak di dunia kita dapat di akhirat.. kan bijak tu...Tapi UMNO hari ini hanya mengharapkan sokongan orang-orang (?????) e.g spesis paling bangang di tanah air. Orang bijak tentu meluat dengan UMNO.... Orang muda yang sokong UMNO hanyalah orang muda yg suka kepada foya-foya, pemuda yg suka zina, ada tempat nak berlindung selepas beranak anak haram.. pemuda dapat duit mudah dari pemimpin umno, dan banyak lagi kategori lain.. maka insaflah wahai orang muda yg ikut UMNO... anda sebenarnya sedang makan umpan .. kelincahan anda memburu umpan itu akan memakan diri anda..macam haruan buru umpan katak lahhh... Orang Pas pun pernah muda juga dulu ...tapi ikut Pas sampai ke tua... tak mati pun... Jadi apalah pasal anda terlalu takut untuk menyertai PAS ... hanya PAS di malaysia yg jelas perjuanganya mahukan ISLAM....ALLAHUAKBAR


EmoticonEmoticon