Wednesday

UMNO tak sedar diri


Korang tengok si Utusan Meloya yang sentiasa meloyakan tekak. Ciri-ciri meloyakan kali ni Digabungkan dengan kenyataan UMNGOK yang semakin membongokkan. Utusan yang memperbodohkan rakyat digabungkan dengan UMNGOK yang membongokkan memang tiada apa yang tinggal melainkan Jahanam!!

Baca sendiri petikan akhbar Utusan Malaysia ni. Di sini CiLiK© tulis semula lawak bangang yang diperkatakan oleh orang kuat UMNGOK Kelantan si Tok Pa.

“Rakyat sudah semakin kecewa dengan kegagalan urus tadbir negeri oleh Pas, rasuah dan kronisme serta nepotisme begitu menular"




Pemimpin UMNGOK yang bangang tak sedar diri tu tak kisahlah. Dah memang bongok dan membongokkan. Yang penyokong UMNGOK ni memang takda otak ke? Dah terang lagi nak bersuluh ke? Ini bukan kenyataan yang dipolitikkan atau menokok tambah cerita, tapi korang nampak tak kenyataan Tok Pa di dalam Utusan Meloya tu macam kambing bercakap? Memang betul-betul tak sedar diri.


CiLiK©: Aduh pening, Apa lagilah UMNGOK ni merepek? Depan batang hidung pun nak menipu... Rakyat semakin hari jadi semakin bongok.... Sampah....

12 comments

Bukan UMNGOK ke yang makan rasuah tak habis-habis?
Apahal sebut PAS pulak? Dah hilang akal
orang tua tu... wakaka... bongok lagi membongokkan....!!

geli aku baca... tu la kenyataan org uMNOK yg syok sendiri.. perasan tak habes2.. blah la..

hahah Boleh tambah satu
nama lagi UMNONOK...
BODOH macam Babi!!!!!!

Sah Syok SENDIRI!!

“Rakyat sudah semakin kecewa dengan kegagalan urus tadbir negeri oleh BN, rasuah dan kronisme serta nepotisme begitu menular"

ni baru betul..bukan betol..

alaaa xpayah risau la dengan berita2 sensasi macam ni.. alih2 disebabkan berita macam ni la buat rakyat lagi meluat.. tengok PRU12 dulu la bila awang adek dengan konfidennya kata BN dapat tawan kelantan.. alih2 sendiri yang gigit jari.. huhuhu

poyo la umngok...

cakap bnyk tak guna...
pangkahlah bulan PRU akan datang...
insyaallah kita tak tergolong dalam subahat manusia munafik...

bukan pas ke menang besar kat kelantan? siap kedah ngan selangor lagi... perak sekali... tapi perak special kes... hehehe

HE HE HE HE

hahah...pakat rmai2 naikkan kpimpinan ulama pru13 ni...aku dh fedup dgn yg dok ada skang nih...

tlgla bwkan brita yg lebih sensasi...brita mcm ni dh x pelik n ajaib dh...smua tu biasa...umno edit audio video la, knyataan kantoi la, fitnah la, ...smua tu dh jd sebati dh dlm tliga aku dr kecik...hrp2 lps ni aku nk sdapkn tliga aku dgr bulan brsinar terang di tanah mlaysia ni...hahahahah...


EmoticonEmoticon