Monday

Ayah Pin pun dah ada Facebook




Ayah Pin pemimpin utama ajaran sesat yang mendakwa dirinya wakil dari kerajaan langit kini dikesan telah mempunyai akaun Facebook nya sendiri. Ayah Pin dijangka akan meneruskan dakwah-dakwah sesatnya di facebook pula.

Ayah Pin telah dengan rasminya mengistiharkan dirinya keluar Islam pada 2 Ogos 1998. Berikut ialah akuan bertulisnya.



Korang jangan ada pulak yang terpengaruh dengan Ayah Pin bengong ni ye keh keh keh dia ni dah memang bangang tak boleh diajar. Penganut-penganut agama dia lagilah bodoh jangan ada yang nak jadi bodoh pulak ye. Ini pula screenshot Facebook Ayah Pin. klik untuk membesarkan image.



CiLiK©: Ayah Pin pun ikut perkembangan Teknology gak keh keh keh lucu. Em sape tahu kat mana ayah pin sekarang ni ye? Tak kena tangkap ke? Susah sangat ke nak tangkap dia ni?

5 comments

wah..wah..wah..sodara Milo sudah promot facebook ayahpin nampaknye..scara tak langsung org akn add dan ramai yg akan sesat nnti..

ada otak pakaila sodara.

hanya org yg ada otak je yg takkan sesat.

hrp2 xdak la org yg trpngaruh wpon ada dh yg add dia ni...aku dh msj kt inbox dia, srh brtaubat, xtau la nk tobat ka x...

musuh ayhpin...

da taw die sesat..g ikut watpe??...n org add die tuk ngutuk je..adoiii

keh keh keh... ada facebook juga...boleh dia buat kerajaan langit di Farmville :D..Pastinya susah nak tangkap dia.. dia duk nun atas langit kat kerajaan dia..hehehe...


EmoticonEmoticon