Friday

BN jadi peraih KataK



KUALA LUMPUR, 2 Mac: Pengkianat perjuangan rakyat hanya layak bersama Umno dan Barisan Nasional (BN), kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar.

Mengulas aksi lompat beberapa beberapa bekas pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR), beliau berkata, kemasukan bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin ke dalam Umno dan pengisytiharan beberapa orang wakil rakyat keluar dari PKR dan menjadi bebas adalah untuk menyempurnakan agenda Umno dan BN.

Apa yang berlaku itu, katanya, membuktikan Umno dan BN adalah ‘parti tong sampah dan tong najis’ yang layak menghimpunkan bungkusan sampah dan najis di dalamnya.

"Keluarnya mereka akan mewujudkan suasana persekitaran PKR dan Pakatan Rakyat (PR) yang lebih baik.

5 comments

Setuju! Katak akhirnya akan 'mati katak' nanti ...

err.....yang geng-geng BN yang masuk PR tu...nak panggil apa pulak?

itu katak BN....huhuu~

Melompat dari jamban kepada prinsip membela rakyat dengan tiada janji kemewahan adalah hijrah yang baik.

Melompat dari perjuangan prinsip membela rakyat yang tiada janji kemewahan kepada parti jamban yang penuh kebusukan adalah KATAK !!!

Formula sangat mudah. Jika saudara hendakkan kemewahan dan kuasa serta berada bersama mereka yang 'boleh apa saja' asal senang hati perut berisi....saudara hendak masuk umngok atau PR?

katak oh katak mengapa kau suka lompat dah memang aku jenis lompat nak wat cam na......tp brahim ali dan seangkatan dgnnya org tp suka lompat gak.......mmg cam katak lah cam ni......


EmoticonEmoticon