Wednesday

BN takut Kalah


Keadaan Barisan Nasional Hari ini sangat jauh berubah berbanding dahulu. Mereka kini dilihat terlalu lemah, serta tidak yakin dengan keupayaan mereka sendiri serta keyakinan rakyat di dalam menghadapi pilihanraya. Kalau dahulu bila sebut sahaja pilihanraya, mereka akan melompat-lompat gembira kerana tak sabar nak ganyang pembangkang. Lebih -lebih lagi ahli-ahli bawahan pastinya gembira kerana bakal menerima habuan besar dalam kempen pilihanraya BN samaada melalui upah memasang poster, banner, bendera dan sebagainya.

Tetapi kini BN sudah jauh berubah, mungkin kerana phobia PRK yang lalu di mana keputusan rakyat jelas memihak kepada Pakatan Rakyat. Bila ada kebarangkalian berlaku pilihanraya, mereka akan cuba mengelak, kalau boleh tidak mahu diadakan pilihanraya. Apa nak takut sangat BN ni? Kata Juara Rakyat, Juara Rakyat tentulah akan mendapat sokongan besar Rakyat. Apa nak takut? Ada peluang test market jom kita buat PRK, belum tahu Pakatan Rakyat akan menang, belum cuba belum tahu.

Petikan berita dari Malaysiakini, BN Perlis tak mahu p'raya kecil. Tak mahu tu takutlah hehehe. BN sekarang dah jadi lembik, dah ala-ala pondan macam Saiful Bukhari jugak. Bila ada yang meminta dengan sopan untuk merogolnya, nescaya akan terbukalah seluar tinggal bertuala sahaja untuk dirogol dengan hati yang tidak rela keh keh keh



CiLiK©:Apa pun terdapat sedikit kemusykilanlah, mengapa pada PRU 12 yang lalu calon MCA diletakkan di Titi Tinggi sedangkan kawasan tersebut mempunyai majoriti Melayu sehingga 83.5%? Adakah ini bermakna UMNO diperkudakan MCA?

2 comments

Umngok bukan setakat diperkuda MCA malah parti dayak pun boleh kuda umngok.

Tapi kini bukan itu saja, umngok sudah sekain lama menjadi kuda tunggangan kepada yahudi dan zionis. Sebarkan perkara serius ini keseluruh pelusuk negara terutama org2 kampung. Depan orang beriman mereka kata mereka beriman juga marahkan yahudi kerana zalimi orang palestin, tetapi di belakang kita mereka cakap dengan yahudi mereka hanya olok2 saja, gurau2 je, nak jaga hati org islam je, nak tunjuk islam je.

Sekarang tembelang semakin hari semakin terdedah. Itu yang takut hendak pilihanraya tu.

Betul tak?

jaka ni orang politik sepenuh masa ke? aku benci org politik..meh sini, aku nak pelempang ko..kasi ok sikit otak politik biol ko..kalau ada budak UMNO nak diservis otak die, datang sini ok..


EmoticonEmoticon