Friday

Fairus TKM pemalas




Merujuk pada kenyataan Dr. Syed Husin Ali, Timbalan Presiden Keadilan, prestasi Fairus semasa menjadi timbalan ketua menteri dilihat tidak memuaskan dan beliau juga menyifatkan Fairus sebagai liabiliti kepada parti. Dalam entry yang lalu CiLiK© ada membincangkan tentang isu ini, sila rujuk sini Mengapa Fairus tidak mahu bersihkan namanya?

Ramai yang berpendapat Syed Husin sekadar menjaja cerita kerana kecewa dengan Fairus yang telah menjadi katak jadian. Persoalannya sekarang, benarkah apa yang dikatakan oleh Syed Husin itu? Di mana asasnya? Dan apa buktinya?

Pada pendapat CiLiK©, Syed Husin tidak mereka-reka cerita apabila mendakwa prestasi Fairus sebagai tidak memuaskan dan dia merupakan liabiliti kepada parti. Ini berikutan adanya kenyataan media di mana Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri pernah menegur Fairus supaya rajin turun padang. DSAI sendiri susah hati dengan Fairus yang pemalas ni. Lihat petikan akhbar di bawah klik untuk membesarkan image.


(klik)


CiLiK©: Sememangnya Fairus lebih sesuai bersama UMNO kerana PKR tidak memerlukan wakil rakyat pemalas seperti ini.

6 comments

mmg patut la umngok kumpul koleksi2 makhluk2 bermasalah PR...next PRU, tau la naseb umngok mcm mane...huhu

siap la kau fairus

da mamat ni mmg ejen umno...

so mmg dilahirkan utk menjadi pemalas...

nak futher study konon...

porahhh...harap misai je mcm padayappa

hati penuh dengan nafsu duit...

PIS (parti islam semalaysia) delete 7 March 2010 at 22:56

Eleh koranggg...dulu bukan main baik lagi mamat ni..bila dah tak sama kulit jadi jahat lak...hehehehheh hohohoho lawakssssss...

lawakkkkkkkkk.....dunia ni hipokrit byk sgt..nanti kalau dia masuk balik PKR tup-tup mesti jadi baik balik.

....hhohohohoho..hahahahaha..

marang kerapu keponden delete 22 April 2010 at 02:38

dia baik ker dia jahat ker... ada aku pedulik... yg penting UMNO terus membela nasib rakyat2 afreka.... ehh apa yg aku merapu ni???

ich: sape dlm dunia ni xnk duit?ckp sape..org gila pn nk duit..
berbual x pakai otak...


EmoticonEmoticon