Thursday

Juara Rakyat Taik Kucing


Mana pejuang-pejuang Melayu dari UMNO yang membela nasib Melayu bila Melayu ditindas? Takkan kat Penang boleh menyalak kata Ketua menteri anti Melayu, kat Johor kenapa taknak tentang Menteri Besar Johor yang halau orang-orang Melayu ni? Budak sekolah je nampaknya yang berdemo memperjuangkan nasib Melayu di Johor. UMNO Johor taknak perjuangkan Melayu ke? Kah kah kah... Macam Haram!!!

UMNO Johor jangan berpeluk tubuh, Menteri Besar Johor anti Melayu! Dah la Rumah orang-orang Melayu dirobohkan, pampasan pun tak mahu bagi. Memang zalim Menteri Besar Johor ni, Menindas orang Melayu Johor! Cepat! Sediakan sepanduk besar-besar buat demonstrasi jalanan! Jangan biarkan Kerajaan Anti Melayu Johor terus menzalimi orang-orang Melayu! Hidup Melayu! Hidup Melayu! Kah kah kah.....



















CiLiK©: Takkan UMNO Johor hantar budak sekolah je buat Demo? Mana pemuda-pemuda yang gagah dan lantang memperjuangkan nasib Melayu? Selamat berkubur PRU 13

11 comments

Tv 3 suku mana? Berita Hairan Mana? Utusan Meloya mana?...yg buat liputan Malaysiakini ngan harakah je...apa la malang nasib orang johor, dapat MB melayu tapi anti melayu...camne tu...?...Hishammuddin Si Pondan siam tu mana...? bukan ke itu negeri dia...? Si KJ mana? tan nak berdemo sambil bergayut macam beruk ke...?...Akhirnya orang Pas juga yg turun padang...tapi nanti MB Umngok tu akan kata lah...anatara ayat dia..."kami kesal kerana pembangkang mengambil kesempatan dan menggunakan budak sekolah untuk berdemo...jgn libatkan budak sekolah...mereka belum faham apa-apa..".....zalim....zalim....sangat zalim...sama mcm yahudi...yelah dapat nasihat pun dari yahudi...baguslah tu...

Oh ya Nama aku ezad...:)

Berita Hairan ade wat liputan..
statement putar alam..
mcm ni statement die..
kanak2 digunakn utk dijadikan benteng bagi elak rumah dirobohkan.
bodohnye berita hairan.. penipu besar, mubafik, fasik.. kau tu da surat khabar... kau menipu org ramai, minx maaf la kat sorang2 yg ko da tipu..

BN UMNO....Sial bangsat dan cilaka...dulu kini dan selamanya....tapi yang aku heran sangat orang johor nih masih pangkah BN bangsat nih lagi bila pilihanraya...????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tahniah bro kerana menyiarkan kes ni. Semoga BN dan UMNO lahanat tumbang di Johor pada PEMILU yang akan datang

kesian budak2 sekolah tu..tp jap2...kat selangor kan?? selangor BN ke PKR eh???

aku

sedih benar aku tgk budak2 sekolah menangis krn tidak mahu rumah mereka dirobohkan..hampir shj aku menitiskan air mata..sesungguhnya pemimpin skrg ini sgt zalim..tggu lah kamu semua pemimpin zalim menjawab soalan Allah di akhirat kelak

Raja katak pejuang melayu pun tidak berbunyi. PERKASA pun tidak muncul, dah jadi PENGECUT agaknya.

Kalau di negeri PR, perkara kecil pun marahkan MB atau KM. Di negeri BN, roboh rumah rakyat pun perkara kecil.

Jangan nanti umngok kata kanak2 dihasut pembangkang untuk demonstrasi. Umngok Johor ni mentang2 berjiran dengan negara anak tiri yahudi, perangai pun dah sama macam yahudi.

Kepada adik2 yang tertindas tu, sila buat solat hajat minta hancurkan umngok. Insyaallah doa adik2 yang suci dan dizalimi akan dimakbulkan Allah. Amiinn.

Kepada rakyat Johor, sila mengadu kepada Tengku Mahkota Johor yang tentera tu, kot2 askar Timbalan Setia tu boleh dikerah untuk ajar dalang disebalik kezaliman ini.

This comment has been removed by the author.

Anonymous | April 2, 2010 3:46 AM

kesian budak2 sekolah tu..tp jap2...kat selangor kan?? selangor BN ke PKR eh???

Hafszach said :

Woii.. Umngok kes roboh rumah kat kampung Brembang tu zaman Khir Toyol la.. apa kena mengena dgn PR.. apa punya Garpu Umngok ni..

Bila pendekar-pendekar UMNO tak turun, maka budak sekolah lah yang turun dan orang-orang PAS la yang turun. Mana pendekar UMNO yang dok cium keris hunus keris kat perhimpunan angguk UMNO tu. Budak sekolah lebih berani dari orang-orang UMNO. Berlagak sebagai pembela melayu tapi hampeh! haprak!

umno nk trun cmne xde ganjaran.. klu die trun dpt duet mmg dorang trun la


EmoticonEmoticon