Saturday

Kandungan Video Fatwa Yusuf Al-Qaradhawi




Hari ini CiLiK© nak kongsi kepada anda yang belum menonton Fatwa Yusuf Al-Qaradhawi tentang isu liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim. Di dalam video ini jelas Yusuf Qaradhawi menentang fitnah yang dilemparkan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim. Semoga video ini dapat membuka mata rakyat. Anda lihatlah sendiri, Ulama' besar dunia juga menyokong Anwar Ibrahim dari sudut pandangan Islam, bukan menyokong secara sembarangan. Yusuf Qaradhawi tidak mempunyai sebarang kepentingan politik di negara ini. Fikirkanlah sekiranya anda mampu berfikir. Jika tidak teruslah menjadi Zombie!

Oh ya sebelum ini Anwar juga telah mendapat sokongan dari ketua-ketua negara Islam rujuk sini Sokongan pemimpin Islam dunia kepada DSAI


Sila klik untuk memainkan video di bawah.





CiLiK©: Selalunya ulama' yang tidak sependapat dengan kerajaan BN dan UMNO akan di "gam". Jadi nampaknya kali ini dah tak boleh gam lagi

14 comments

Yang Pasti puak-puak UMNGOK akan terus buta
walaupun selepas melihat video ini...
harap2 sedarlah UMNGOK...
berhentilah jadi Zombie-zombie UMNGOK...

"kalian Janganlah mudah menceroboh maruah orang Islam lain"....Najib dan Saiful juge orang Islamkan....sama2lah kita menuju kearah kebaikan....

ye mereka mmg org Islam..tap sambungan kpd perkataan ulamak ini adalah..org Islam yang dikenali,baik hati,berakhlak mulia,luhur,golongan pndakwah,bebudi pkerti di dunia islam...sprti saudara Anwar Ibrahim...masalah apabila kita mngambil sekerat2 sprti mngambil ksempatan dlm kesimpitan

video ni diambil dari potongan yg ringkas memudahkan
penonton melihat fakta penting sekiranya sarah nak video full pun ada.... nak ke? setengah jam lebih....

Kamen Rider Black~ delete 13 March 2010 at 21:42

Mohamad...

"Jgn menceroboh maruah org Islam yg lain"...
Skrg dalam kes liwat ni, siape yg ceroboh siapa??
~gunakan otak ya...

Saya nk video yg full boleh?

Kamen Rider...
"Skrg dalam kes liwat ni,siapa ceroboh siapa??"
masing2 ceroboh maruah sesame sendiri aa..Anwar kene tuduh mcm tu..Saiful kene tuduh mcm ni..Najib pun kene tuduh bunuh Altantuya..semuenye melibat kan maruah org lain..aku tak masuk campur hal berkaitan k..Hanya Allah yg tahu kebenaran nye kan kan..

Kamen Rider Hitam....

"Skrg dalam kes liwat ni,siape yg ceroboh siape??"
masing2 ceroboh masing2 la....Anwar kene tuduh mcm tu....Saiful kene tuduh mcm ni....Najib pun kene tuduh mcm2...semua ini melibatkan maruah org tersebut...mereka tu Islam...aku tak masuk cmpur hal berkaitan...Allah saja yg tahu kebenarannye ok..
~jangan taksub ya...

Kalau dah Ulama besar dunia pun tak percaya dengan kes liwat DSAI apa lagi kita sebagai insan biasa .... tak kan nak percaya kes liwat ini berlaku.... dari awal kes perbicaraan hingga kini banyak fakta dan bukti kes yg tidak boleh masuk akal timbul... itu pun ade yg percaya ( pencacai2 UMCO )...kita lihat la slps ini apa pulak yg timbul dlm kes perbicaraan liwat nie...
amusza

kata2 ulama' teragung dunia itu betul. tetapi saya pecaya anuar baik, mulia dan berbudi pekerti yg luhur itu hanya semasa beliau bersama UMNO dahulu..dan anuar juga sejak berpaling tadah, dan belot terhadap negara telah gunakan apa sahaja cara untuk dia mahu berkuasa...beliau memang petah berkata2 dan pandai memutar belitkan fakta. Inilah pemimpin yang telah memecah belahkan islam dan bangsanya sendiri, demi mendapatkan apa yg dikehendakinya..mari kita soroti kata2 anuar ketika dahulu..."kita melihat dengan jelas kepura-puraan dan peribadi sebenar pemimpin-pemimpin PAS yang sanggup menuduh, mencerca dan menghina para pemimpin negara atas nama islam.." -Anuar ketika merasmikan mesyuarat perwakilan UMNO di Parit pada 22 mac 1987

itu la akibat berkepit dgn mahathir.

fitnah liwat I dan II jelas kerja jahat fasik isi neraka puak2 umno bertujuan kepentingan politik semata2.

anwar disabit salah je, gendang pilihanraya dipukul.

jgn byk soal lagi

Kalau 30 NGO(K)-NGO(K) yg giankan DNA DS Anwar itu terdiri dari PEKIDA dan PERKASA, itu adalah biasa.

Kedua2nya memanglah anjing umno yg menyalak membabi buta, menggigit tak kira siapa, berak merata2. Yg penting memuaskan nafsu syaitan tuannya. Perangai samseng yg jauh berbeza dari akhlak Baginda saw tapi perasan membela agama.

Tapi hamba kecewa apabila PPIM pun sudah menjadi anjing umno malah wakilnya(Mustaffa Hamzah) lebih garang lagi menyalak. Nak tunjuk setia pada tuannya tu. Baru dapat tulang fresh kot.

Dulu PPIM pernah buat vcd mengenai yahudi dan amerika berkonspirasi dalam kes 911 WTC tapi kini sudah jadi adik tiri kepada adik angkat APCO pula.

PPIM jugalah yg pernah menyokong akta ISA diteruskan melalui kenyataan setiausahanya makmor osman yg pernah hamba kenali itu.

Kini PPIM sudah sekongkol dgn alat2 yahudi dan APCO dan PPIM juga sudah bersama org2 yg zalim dan golongan fitnah, pelacur dan kaki kena liwat byk kali.

Sepatutnya PPIM bertindak mengikut Islam sesuai dgn perkataan Islam yg terpampang pada namanya. Rupanya PPIM sudah dibeli dgn harta benda dunia yg sedikit dan mengkhianati keadilan yg menjadi tunjang dalam Islam.

Sepatutnya PPIM sentiasa merujuk masalah dan krisis umat mengikut kacamata Islam dan tentunya pandangan ulamak seperti Dr. Yusof Al Qardawi menjadi pegangan. Tapi PPIM memilih utk bersama para munafiqin dan fasiqin.

Murah sungguh nilai iman pendokong2 PPIM. Patutlah isu ayam sembelih dan unsur babi dlm makanan sukar dibenteras. Berjaya lagi perancangan yahudi.

Kini PPIM sudah TIDAK HALAL lagi, sudah ada unsur 'babi' dalam organisasinya. perlu dijauhi.

Sudah sampai masanya PPIM diboikot. Boikot barangan israel, boikot juga PPIM.

Dr Makmor...sebagai seorg doktor tentu anda patut tahu prosedur perubatan dan permasalahan DNA dalam kes ini. Sebagai seorg Islam tentu anda tahu jalan penyelesaian mengikut Al Quran dan sunnah.

Kamu sepatutnya mendesak kes ini masuk mahkamah syariah kerana kedua2 yg terlibat adalah org Islam dan kes ini termaktub dlm undang2 syariah. Sepatutnya kamu jg mendesak supaya permohonan qazaf dpd DS Anwar dibenarkan.

Tapi rupanya kamu telah melacurkan perjuangan selama ini. Kamu telah mengkhianati dan menghampakan jutaan umat Islam. Kamu sudah bermain politik murahan menjilat org2 yg berkuasa.

Kamu pertubuhan dayus! kamu sayangkan harta dunia yg sementara, kamu takutkan penguasa tp tak takut dgn ancaman Tuhan, kamu tidak mencintai syahid malah kamu pembohong agama.

Bukankah bercakap benar di depan org2 yg zalim itu satu jihad yg besar? Malu lah kamu berkokok macam jaguh tapi pengecut.

malu la dgn karpal singh yg tidak dijanjikan syurga itu tapi tanpa mengenal penat lelah membela org dizalimi walaupun berkerusi roda.

Buang sajalah nama Islam pada nama pertubuhan kamu itu atau tukar nama PPIM jadi seperti ini...............

PPIM = Persatuan PEMBELOT Islam Malaysia

kamu tak layak jadi persatuan pengguna lagi sebab kamu dah TAK GUNA.

….........................................

Untuk mu PPIM :

“Sesiapa yang berjalan bersama orang yang zalim bagi membantunya, sedang ia mengetahui kezaliman orang tersebut, maka telah terkeluar ia dari Islam”

- Hadis Riwayat Imam Ahmad dan Baihaqi.

Masya Allah. Mengapa kita tidak soal diri kita sendiri....munafikkah aku? cukupkan solatku sehari semalam? Mungkirkah aku dgn janji Allah sebelum aku lahir di dunia utk beramal pdnya..... itu yg perlu kita sama2 tanya pada diri supaya PERJALANAN YG PASTI, PENEMPATAN YG HAKIKI lebih selesa. tanpa parti tanpa fahaman politik HANYALAH HADIS DAN QURAN. Marilah kita muhasabah diri sendiri dan keluarga DEmi Allah.


EmoticonEmoticon