Monday

Najib Perosak Konspirasi Liwat


Dari pendedahan demi pendedahan yang dibuat, kita dapat lihat kebodohan demi kebodohan yang sangat ketara tentang isu liwat Saiful vs Datuk seri Anwar ini. Anda boleh lihat sendiri betapa bangangnya saiful melalui pendedahan yang dibuat oleh cilik di entry-entry yang lalu. Untuk melihat artikel-artikel lepas tentang kebodohan Say FooL, sila rujuk link-link berikut:


1. Saiful Berbohong di sidang media
2. Keraguan Kes liwat
3. Isu liwat-Keraguan seterusnya


Sekadar gambar hiasan

Sebagai rumusan dari entry-entry yang lepas,

  1. Berdasarkan pengakuan najib sendiri, Saiful menemui Najib pada 25 Jun 2008, tapi dia diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008. Jelas sekali bangang, dah mengadu diliwat tapi kena liwat lagi keesokkan harinya.
  2. Sebelum ini bapa saudara saiful pernah menceritakan kepada media betapa saiful tertekan sehingga hampir sahaja membunuh diri. Tapi walaupun sudah begitu tertekan, masih lagi datang untuk diliwat oleh Anwar. Bukankah sangat lucu?
  3. Menurut Najib, saiful datang ke rumahnya dan najib rasa tangan saiful seram sejuk. Saiful dikatakan dalam ketakutan ketika berjumpa Najib, tetapi anda sudah sedia maklum Saiful bertemu Najib pada 25 Jun 2008 dan diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008 lagi sekali lagi kenyataan bangang oleh saiful.
  4. Saiful berbohong di sidang media dengan mengatakan bahawa dia diliwat dengan paksa, tetapi kenyataan dia sendiri di mahkamah menjelaskan bahawa dia sendiri yang membuka seluar lalu bertuala. Langsung tiada sebarang unsur paksaan. Memang pembohong!
  5. Saiful pilih untuk mengadakan bukti yang bukan-bukan untuk menuduh Anwar, sedangkan dia boleh sahaja menyediakan perangkap dengan merakam adengan kejinya bersama Anwar melalui handphone sekiranya tuduhan itu benar. Bukankah dia sudah bertemu najib sebelum diliwat?
  6. Saiful berpura-pura mengaku idolanya adalah Anwar Ibrahim sedangkan kawan-kawannya di UNITEN sedia maklum dia anti- Anwar semasa di Universiti. Jelas sekali dia sengaja mereka reka cerita supaya konspirasi ini kelihatan tiada kaitan dengan Barisan Nasional.

Baiklah kenyataan-kenyataan ini semuanya menampakkan betapa bangangnya insan bernama Saiful Bukhari bin Azlan ini. Tetapi adakah benar Saiful sebodoh itu?

Kalau difikirkan Saiful ini teramatlah licik, sebagai contoh di masa lalu dia yang hanya memegang jawatan Timbalan Yang dipertua Majlis Perwakilan Pelajar Uniten boleh dipilih mewakili pelajar Malaysia ke Philipina, menunjukkan dia memang licik. Begitu juga bagaimana dia berjaya menyelinap masuk ke dalam Parti Keadilan Rakyat sedangkan rakan-rakannya di UNITEN tahu dia adalah anti-Anwar juga sesuatu yang licik.

Segala konspirasi ini nampaknya sudah rosak teruk apabila kita lihat kebodohan demi kebodohan Saiful. Kini semakin ramai orang tidak percaya dengan tuduhan ini. Semuanya kerana satu pengakuan.

Pengakuan siapa?








Pengakuan Najib bertemu saiful di rumahnya!

Apabila Najib mengaku beliau ada bertemu dengan Saiful serta merta semua rancangan menjadi rosak teruk. Pengakuan Najib ini dibuat di sidang Akhbar secara rasmi dan dapat dilihat oleh semua pengguna internet. Pengakuan inilah yang memerangkap Saiful. Pengakuan inilah juga yang menjadikan Saiful kelihatan terlalu bangang.

Kerana sekiranya tiada pengakuan Najib ini semua keraguan-keraguan berkenaan isu liwat di dalam entry Blog Milo Suam tidak akan wujud kerana lima daripada keraguan di atas berkaitan dengan pengakuan Najib. Apapun tahniah kepada Najib kerana mengaku, anda sendiri merosakkan konspirasi ini kah kah kah...






Satu lagi lawak bangang si Najib ialah dia bersungguh-sungguh menegaskan bahawa dia tidak menasihati Saiful untuk melaporkan kepada Polis supaya kelihatan kononnya dia langsung tiada kaitan dengan isu ini. Korang sendiri boleh fikirlah kalau orang kena rogol ke kene liwat, kena ragut, kita sebagai orang yang normal mestilah akan suruh mangsa pergi report Polis tapi Najib ni berlainan fikiran dia keh keh keh... kantoi lagi....



CiLiK©: Susah nak berbohong ni, silap sikit je habis semua kantol kah kah kah Najib masuk campur sikit habis semua rosak! Tapi Saiful yang nampak bodoh dan bongok ekekeke....


43 comments

Aku likes this.

sbb tu dismiss uniten.bongok sgt.hahahaha~

Haha artikel yang hebat memang jelas
Saiful memang bangang, najib pun
bangang juga ha ha ha.....

cgpa 0.8 mmg haram jadah r..
bodoh sangat..

terima kasih... maklumat yg padat... tp sistem kehakiman malaysia umpama katak di telan ular...

gitar

mmg bodo btul najib n saifool ni..merosakn name dan bangse mlayu..

Bodoh tahap dewa.........

Gua cilok lagi... ok ke.. bro..?

ha..ha..ha... untuk penyebaran... biar satu dunia tau.... jahanamkan sepol dan najib...

Kedua2nya bodoh nak mampus...

Ciloklah bro, sebarkan biar semua rakyat
buka mata...
biar semua tahu kita punye PM memang bangang!
kah kah kah...

KEHKEHKEH.....
TANAHAIR KU...
ADA PM YANG NAK JAHANAMKAN NEGARA..
O-ORANG
K-KUAT
U-UMNO
MAKA UMNO AKAN JADI "OKU"
....PADA pru13

KITA KEMBALIKAN KEGEMILANGAN MALAYSIA
DENGAN PEMIMPIN YANG AMANAH, JUJUR DAN IKHLAS...
UNTUK NEGARA MALAYSIA..
BUKAN PERUT SENDIRI...

Ha ha ha memang bangang....mana ada jantan nak p mengaku dia kena tth punkoq.....malu sampai 7 keturunan woii....

Erm pelikkan?

Anwar di dalam ceramahnya sering mengatakan ketidakpercayaannya kpd sistem kehakiman di Malaysia ni, tp dia tetap membiarkan kesnya ini di selesaikan/dibuktikan di mahkamah. Soalnya kenapa dia tidak menyahut cabaran sumpah laknat spt yg dilakukan oleh Saiful? Biar Allah tunjukkan kebenarannya.

Tahukah beliau peratus kepercayaan kpdnya akan bertambah sekiranya beliau bersumpah laknat, tetapi sebaliknya hanya saiful yang berani melakukannya. Semestinya rakyat lebih mempercayai saiful kerana rakyat yakin, bersumpah laknat bukan boleh di buat main dan saiful tak mungkin berani melakukannya jika dia bersalah. Laknat Allah lebih besar azabnya dari hukuman dunia. Kenapa Anwar tidak yakin dengan kekuasaan Tuhan?

Kekeliruan perjalanan atau penceritaan kes ni bukan isunya, mungkin agak pincang bg kes yg tanpa saksi spt ini, ini hanya utk membolehkan pesalah dijatuhkan hukuman.

Jadi bukti saitifik lebih boleh dipercayai. Benar atau tidak Anwar meliwat Saiful?

wanRamli, ko ni mmg bodoh tahap kerbau...bila2 masapun DSAI boleh bersumpah, tetapi adakah dgn sumpah tersebut kes mahkamah ditarik balik atau selesai...skali lagi aku ckp, ko ni mmg bodoh tahap utusan melayu, DSAI adalah genius, membiarkan kesnya ke mahkamah boleh membuktikan kepada dunia bahawa mahkamah malaysia adalah mahkamah tahap kangaroo...biarpun beliau menanggung risiko dipenjarakan...org melayu ni khususnya UMNO tahap gaban...sikit2 sumpah..sikit2 sumpah, kalau semua bersumpah, apa gunanya mahkamah,bukti dan saksi..apa guna hakim dan peguam...semuanya takleh cari mkn...hahahha..cetek nyer tahap pemikiran melayu wanRamli..!

Anonymous, bahasa yg saudara guna pon boleh dibayangkan bagaimana mentaliti saudara. Mungkin saudara seorang yg berpelajaran tp mentaliti saudara adalah kelas ke-3.

Saya tidak menyebut pon mengenai Anwar akan terlepas dari tindakan mahkamah jika bersumpah laknat. Apa yg saya cuba sampaikan ialah kepercayaan rakyat kepada beliau. Bagaimana jika beliau tetap dibuktikan bersalah di mahkamah dan beliau tidak juga melakukan sumpah laknat? atas alasan apa rakyat perlu mempercayai beliau di fitnah?

Jika saudara mempersoalkan mengenai mahkamah, bukti dan saksi serta hakim dan peguam tak boleh cari makan, kenapa PAS mahukan hukum hudud?

Adakah dengan bersumpah laknat maka Anwar tidak boleh meneruskan 'niat murninya' utk membuktikan kpd dunia bahawa mahkamah malaysia adalah mahkamah tahap kangaroo walaupun terpaksa menanggung risiko dipenjarakan?

awat la hang bodo sangat wan ramli, bukan anwar takmau sumpah tapi dia dah minta nasihat ngan ulamak tersohor dan itu bukan cara yang disyorkan oleh islam,

Orang yang cerdik buat kerja ikut panduan hukum bukan ikut sukat hati nak rembat ja, apa la hang nak komen pun p tanyala ulamak hang dulu, sebab tu la anwar nak bawa kes p mahkamah syariah (qazaf) itu jalan yang islam anjur bukan sumpah. Lagi pun saifool yang kena bawa bukti bukan sumpah laknat...bodooooo

bukan anuwar xpenah mohon di bicarakan kat mahkamah syariah, penah tapi ditolak.. pae kes kerajaan ni............??????????
alasan, sbb si penuduh da buat laporan polis...
jadi, mereka merendah2kn martabat mahkamah syariah..
Negara Islam ke negara british ni..?

bengapnyer sayfool ngan najis nazak... bagus info mcm ni, bagi kesedaran kat rakyat... kadang2 terbace paper utusan meloya or tertengok tv3 suku tak perasan fakta di sebalik putar belit geng pembohong tu

@WanRamli

saudara, semasa kes fitnah 1998, anwar dah pon bersumpah yg dia xlakukan sume prbuatan tu... tapi anda pon bleh lihat ape yg brlaku, dia stil dipenjarakan.. siap kene tombok lg ngan rahim noor yg hny dpenjara sebulan(kalo slap tlg btolkan). jadi bleh ke dia harapkan kalo dia brsumpah kali ni, dia lepas?? 1 lg pkara, kalo kesemua pnjenayah yg dipenjara skang ni diberi kebebasan utk bersumpah bhw mereka tidak melakukan pkara2 yg myebabkan dirinya dipenjara, saudara agak berapa % yg tgal kt pnjara tu skang?? renung2kan..

scofield

bangang, dh kena tutuh juboq p crita kat org, buat muka selamba...p report tequih la...mangkaq toi..

Wan Ramli,

Mahkamah Malaysia boleh diharap ke? Buktikan kepada kami bahawa Mahkamah Malaysia bebas dan sebebas bebasnya. Buktikan yang Ketua Hakim Negara tidak pernah Menipu? Kenapa Malaysia memilih Ketua Hakim yang pernah menjadi Peguam UMNO? Bekas Ketua Hakim Eusoffe Chin bersekongkol dengan peguam yang mengatur siapa akan jadi bakal ketua hakim - ini dibuktikan oleh Suruhanjaya Bebas tapi kenapa Idola kau UMNO tak dakwa? Kerana mungkin tak ada maknanya tara $$$$$, Umno dan sekutunya cuma nak $$$$ dan GILA KUAS..

mana pegi si @wanramli bongok ni..kena belasah ngan @saifullah terus diam..tu la lain kali check fakta dulu..kan dah kantoi..ada jugak pencacai terlepas ke mari..adoiii!

Vampineze

Putar Kepala Rakyat

Semua yg ada kat sini dah kena putar ngan anuar aljuburi

hehehehehe...nama pun milosuam....suam2 je la....x lama Putar Kepala Rakyat berkubor.....

woi..kowank ni apasal bangang sangt smpai nuar aljuburi leh putaq kepala kowank sume ha!!!!!!!!!!!

sedar2 lah...sesama umat islam bertelagah mengata memfitnah..kafir laknattullah ketawa melihat gelagat umat islam bertelagah...syaitan dan iblis juga ketawa kerana berjaya mejlnkan misinya...insaflah wahai umat Nabi Muhammad SAW....

...Sya yg ikhlas

sumpah laknat dlm institusi keluarga jer... cthnya bila mana si suami yakin bahawa isterinya curang, ia boleh bersumpah... yela.. citer2 dalam kelambu suami isteri tu jerla yg tahu....

saudara wan ramli...

ape la benak sgt hang ni..da jelas ni sume nye konspirasi...ok la..kalu DS Anwar xnk sumpah...mane laporan perubatan menunjukan adenye tusukan..cube la jd bijak sikit..jgn mebebalkan diri tuh..

DSAI BERSUMPAH MENGIKUT ISLAM MAKA SELESAILAH KEMELUT INI!!!!!!!!NI PULAK SANGGUP BIARKAN RAKYAT JADI KELAM KABUT TERUTAMA PENYOKONG DSAI?????APELAHHHHH

Boleh diperhatikan di sini kebanykan yg sokong anwar dan anti kerajaan suka memaki apabila ada komen tak sependapat. why?. bahasa yg dikeluarkan mencermin peribadi dan mentaliti..AWAS.

Badan kehakiman akan jadi adil, bebas dan "tidak kangaroo" apabila semua perbicaraan melibat pembangkang memihak kepada mereka.

psl najib kpale lincin 2.............mmg

bodohlah org yg kata anwar tak berani bersumpah..
Apa kejadahnya anwar yg kena bersumpah..
korang ni tahu apasal agama ke tak ni..
entah2 yg kata anwar tak nak bersumpah ni sebenarnya memang org2 kapir tak. sebab tu dia paksa anwar bersumpah sebab org2 kapir ni mana tahu tentang hukum islam...
so kepada org2 kapir sekelian janganlah nak masuk campur dgn hukum islam..
kalau nak tahu jugak pasal hukum bersumpah ni cara islam ni korang boleh tanya dgn ketua ulamak islam dunia yang juga merupakah sheikhul Al-Azhar saudara Yussuf Al-Qaradawi.. beliau lebih tinggi ilmu islamnya kerana beliau merupakan sumber rujukan dunia islam dan dunia barat tentang agama islam ni..
jangan tanya dgn ustadz2 dalam UMNO sbb diorang tu semuanya makan gaji..

klau sumpah itu dikatakan mengikut ajaran islam, bawalah kes ni kemahkamah syariah.. Dan syaiful buktikan dgn 4 org saksi yg x fasik dan boleh dipercayai, contoh doktor yg warak.. Tp sampai skrg syaiful tiada 4 org saksi untuk menunjukkan kebenaran dia dipihal yg benar..

@Wan Ramli,

Kamu ni Wan Ramli jenis pk cara sekular... pk guna lojik akal semata2.. kamu tahu tak yg akal manusia ni amat terbatas.. kena berpandukan hukum hakam.. jgn la tunjuk kejahilan kamu.. cuba renungkan.

Wan Ramliwat mana? lama tak komen.

LICIK lari topik dah

lawak la aku tgk LICIK ni
tukar la nama ko jadi LAICI
tak licik langsung

najib mmg xlayak jd pemimpin.. si saiful plak xlyak jd manusia.. bik mama hny lyk mnjdi anjing...

hai melayu.. np susah sgt nk terime anwar tu meliwat org? dh nafsu die songsang, dr zaman nabi lut dh ade manusia spesis ni. si anwar ni cube cover line tp dh pecah lobang hahaha

najib main bontot altantuya ko xnak citer pulak.

allah nak tnjuk dorg bhong.. suma kantoi.. fitnah je tw.. padan muka.. hahahahha..


EmoticonEmoticon