Tuesday

Bukti kukuh Najib Minum arak!



Blogger UMNO sibuk dedah zaid Minum arak! sibuk sahut cabaran akhbar! Tapi bagi bukti gambar edit! Memang celaka kaki fitnah blogger UMNO ni!

Memang dasar kaki fitnah! Kali ni dalam entry ni tak payah orang cabar tak payah pakai gambar edit CiLiK© nak tunjukkan gambar yang satu dunia boleh tengok bagaimana Najib 1 Israel minum arak dengan perdana menteri Jepun!

Kalau ada sesiapa nak nafikan macam kes gambar 1 indonesia pada entry yang lepas kononnya gambar itu diedit, rujuk sini 1 Indonesia dipersilakan! Korang akan dimalukan lagi seperti pada entry yang lepas! CiLiK© menentang dengan fakta bukan auta! Fitnah-fitnah edit-edit gambar tak mainlah! Sila klik gambar dibawah untuk melihat dengan lebih jelas bagaimana Pemimpin UMNO togok air kencing setan!




CiLiK©: Lepas ni pakat-pakat tanya dengan Najib kalau pemimpin 1 Israel (Najib) minum arak Halal ke? Tak perlu taubat ke?

78 comments

Jahanam Najib!!!

Tak ada ke mana-mana akhbar nak cabar MiLo SuaM? Kalau nak bukti lagi hebat mehla cabar!

bersangka baiklah..tu cuma jus..jus epal yg dijual dlm kotak mmg warna mcm arak skit..dan sbb ia diisi dlm gelas mcm tu tak bermakna ia arak

go CiliK go!!

xpyh tgu di cabar..

tunjuk je kt blog2 umngok!!

wah...
inikah pemimpin hari ini?
sangat ngeri...

xkan pemimpin minum jus epal je kot haha

Ade ke org letak jus epal dalam gelas wain.... ?

tu dio minum ginseng daripado kencing set..

ini le perangai org umno tak boleh terima kenyataan.mcm peminum jus Epal, porahhh

hebat la najib....
ini lah dia pemimpin satu malaysia

apala bongok punya blogerr ...kau pasti ke najib minum arak, ntah2 air oren ke air teh ke dll, tak abis2 nak menipu puak2 pencacai PR ni

mak minum teh org duduk dan tak belaga cawan mcm yu pemuda umno.

kalau nak minum teh org pakai cawan bukan gelas arak.

kenapa la BANGANG sangat komen2 PENCACAI UMCO kt sini? dlm majlis2 rasmi mana2 PEMIMPIN dunia, ketika jamuan makan atau sesi keakraban mcm dlm gmbr MAT MONGGOL ini, air yang akan dihidangkan adalah berbentuk alkohol. Ni protokol majlis rasmi la BODOH! Kepala BAPAK la kata jus epal, teh dll.

majlis formal sememangnya perlu ikut standard:
jika di negara orang - apabila menghadiri majlis makan rasmi contohnya, apa yang dihidangkan seperti minuman alkohol tidak boleh dielakkan sama sekali lebih2 lg negara yang dilawati itu bukan ngra islam. takde org akn meletakkan syarat " eh! utk mkn mlm ni sy taknak mkn nasi..sy nk mkn kue tiaw..bole?"..

Anon kat atas aku....
Kalau setiap majlis formal ade arak jadi nak tak nak kene togokla jugak cam tu ke.... ni ajaran islam hadhari yg ajar cam tu ke...Kalau ade arak skali pun tak boleh ke pesan awal-awal jgn letak arak sebab kami ni Islam ... oooo lupe plak konsep 1 Malaysia lah katakan ... hancur la UMCO ni..

amusza

huahahhaha mana ada dlm majlis formal kena semua minum arak. hahahah sebelum sesuatu minuman atau makanan dihidangkan, pihak protokol tuan rumah akan mendapatkan kepastian tentang makanan dan minuman yang boleh dan tidak boleh mengikut sensitiviti tetamu. itulah protokol namanya. kalau org diabetes, dia takkan hidang food of high/generic sugar, mcm tu gak dgn hindu yg tk makan lembu, tidak akan ada makanan berasaskan lembu. minuman dan makanan hanya dihidangkan dgn persetujuan tetamu. dlm kes di atas, jawapan tetamu mungkin no problemo. i eat n dream 1malaysia!

sah sah kau ni tk pernah masuk majlis rasmi.

budak2 UMNGOK ni bukan cerdik... mana la depa tau protokol majlis rasmi dunia ni hahahhah BODO punya orang... pemuda UMNGOK memang bongok..

TG Nik Aziz pon selalu gak p lawatan rasmi luar negara... xda la pulak depa nak hidang arak... huahuahuahua budak UMNGOK memamg BODO...bodo sungguh@ ni bukan main2 lagi dah ni hahahhaha

Kepada warga UMNGOK sila baca je article kt sini xpayah nak comment2 anda sememangnya "mangkok hayung" a.k.a "Keldai"...Hiks2X~

pastikah yg najib minum tu arak?sebab tangan najib tertutup dan tidak nampak apa isi dalamnyer....takkanlaaa kerajaan jepun tak hormat pada kerajaan Malaysia yg sememangnya agama rasminyer adalah ISLAM.....

Arak ni bukan halangan dalam umngok. Telah jelas dulu Zaid dalam umngok, tidak mustahil terikut2 perangai begitu. Itu dulu.

Bila masuk PR mula berkenalan dgn tok2 guru PAS, pasti ada perubahan yang lebih baik. Kalau lambat sikit dia masuk PR mungkin bukan setakat arak, mungkin akan raba bontot perempuan kerja restoran tu agaknya.

Mengeluarkan diri daripada umngok ini amat penting dan satu rahmat kerana terhindar daripada pelbagai gejala buruk, maklumlah parti sekular dan berkuasa, semua mereka boleh buat asalkan mengikut kehendak pemimpin.

Bagi katak yg lompat ke umngok, kita akan lihat mereka sikit demi sikit akan berubah kepada keumngokan. Paling tidakpun mereka akan dilihat hidup dengan mewah dan bergaya kerana mendapat upah beli katak daripada umngok.

Mereka keluar PR memang kerana prinsip. Iaitu prinsip PR yang tidak membenarkan penyelewengan, rasuah dan mungkar berlaku. Kerana prinsip ini tidak sesuai dgn jiwa umngok mereka, maka mereka kena sumpah bertukar menjadi katak dan dibeli oleh umngok dengan harga lumayan.

Kamen Rider Black~ delete 20 April 2010 at 13:22

Agama tu no 1.......xde alasan 'terpaksa minum arak' sbb majlis tu wat kat negara bkn Islam.....

Kelakar btul bace kenyataan pencacai2 UMNGOK....air epal le, oren, le.....mcm2....

Guna la otak tu...

hanya Allah yang Maha Mengetahui...

x payah la nak tuduh..kita x rasa pun air yang dia minum tuh..ntah arak ke x..mugkin jgk air lain yang kita x tahu n x pnh tngk..isu cawan 2 jgn la dperbesarkan..jgn la klau minum cawan 2je kata cawan utk wain..aku besa minum guna cwan lby kurang mcm 2 jgk kat dinner..tp minum air jus jekk..jgn la gado22 ye kwn2..biar la dia berurusan dngn tuhan klau btuld dia minum...kita plak yang dok tmbh dosa...biarkan...tq

umno peminum arak ye ye

xyah la tegakkan benang yg bsah wahai pencacai umco oi..

Salam.

Pung pang pung pang pun..pung pang la jugak.

Nak tanya ni...milo...ni kompom ke dalam gelas najib pegang tu arak?Atau hanya tekaan sendiri berdasarkan gelas sahaja? Betul dapat pengesahan yang mengatakan dalam gelas tu arak?

bukan apa,nak percaya terus pun,bahaya jugak.Takut fitnah.Aku pun pernah tgk mat saleh minum jus epal dalam gelas macam tu sambil laga gelas masa jamuan opis aku dulu.

Kalau dalam gelas tu bukan arak..tanggung lah dosa ye.

Kalau betul...alhamdulillah lah..sebab sebarkan menda betul.

Salam.

Korang ni asal nampak macam gelas wain je terus kata air dlm gelas tu ada wain...kampung betul corak pemikiran korang nih..

aku yakin mesti jus epal...sedap apa jus epal..

ini macam dalam hukum minum arak...kalau kita berpura-pura minum arak tapi sebenarnya kita minum teh ...air teh tu haram. serupa jugala gambar di atas....kalu dia laga2 gelas, lepas tu air kaleer semacam...itu dah boleh membuatkan orang ragu2...ini sendiri cari pasal....tapi aku 70% rasa air tu bukan jus...

Aku tak percaya Gambar ni!!!!
Puak Pakatan Kencing Rakyat biasalah
suka buat gambar superimpose...
Milo ko ingat pembaca blog ko ni bodoh ke?
Berhentilah buat fitnah.... gambar edit bolehla.....

MINUM MACAM TU BUKAN SUNNAH NABI MUHAMMAD SAW, KALAU PEMIMPIN TAK AMAL DAN PERTAHANKAN SUNNAH, NAK HARAPKAN RAKYAT DAN ANAK2???

hehehe...lawak betul post ni...nak tipu orang2 buta boleh la...

Apasal post tang minum je...tang lunch or dinner ke awat tak argue pasal makanan halal haram yg pemimpin makan..ada ke diorang serve babi, ayam tak sembelih utk pemimpin islam?

Cari la isu lain...

sekali dia minum tongkat ali daaaaaaaaaaaaaa

sekali dia minum tongkat ali daaaaaaaaaaaa....ha..ha..ha

http://visi-sufi.com/journal/2010/04/fatwa-ajaran-islam-hadhari-umno-judi-itu-halal/

Anonymous | April 20, 2010 8:31 AM
Aku tak percaya Gambar ni!!!!
Puak Pakatan Kencing Rakyat biasalah
suka buat gambar superimpose...
Milo ko ingat pembaca blog ko ni bodoh ke?
Berhentilah buat fitnah.... gambar edit bolehla.....
--------------------------------------------

JAKA JAWAB :

Dua perkataan yang menarik dari dia ni; superimpose dan fitnah.

Semuga dalam menilai kenyataan2 buruk umngok kepada pemimpin PR pun hendaknya ada syak wasangka SUPERIMPOSE dan FITNAH.

Jangan hanya yang kena batang hidung saja tahu apa itu fitnah.

Eloklah jika sudah mula merasa sakitnya kena fitnah dan kena superimpose.

Begitulah rasa hati dan pemikiran penyokong PR apabila fitnah liwat 1 dan liwat 2 yang tidak masuk akal itu tersebar dan disebarkan oleh pemimpin umngok.

Bontot Saifool mungkin boleh di superimpose supaya nampak pernah di liwat. Dak gitu?

Kata Mengata dapat dosa free2 of charge ...

kalau video clips pun boleh dibuat superimpose masakan gambar tak leh dibuat superimpose, tapi dlm konteks gambar2 di atas dari banyak espek sukar utk dikata telah di superimpose kan!!! Berprasangka la baik mana pun, tapi kalau dah mengayakan seolah-olah minum arak bukan ke itu dah di kira seolah olah kamu telah minum arak??? Maka dosa nya sama la dengan peminum arak??? Bukan ke begitu wahai pakar-pakar soal hukum hakam?? Kita mahu pemimpin yang jelas dan secara beterangan berdiri menegakkan agama islam. Jangan di negara sendiri berkokok dalam soal-soal agama, tapi bila terlepas keluar negara berlagak macam sebahagian dari mereka. Hal macam ni menyebabkan rakyat terasa diperbodohkan, terhina, serta kebingongan di atas tindak tandok pemimpin yang lemah.....

umno dah termasuk ke dlm golongan apco...baik korg selamatkam diri sebelum terlambat..

Menang kerajaan jepun tahu Malaysia ni negara islam dan meghormati ajaran agama islam.. Tapi kalau dah pemimpin Malaysia sini tak menghormati ajaran islam nak buat macam mana..!!!

Ko nak aku bongkar tentang Bapak Maksiat Malaysia ( Tunku Abedol Raman ) tentang kehebatan beliau minum arak, berjudi, berdansa dan stable Lumba kuda...???

Tunku Bedol Raman ni jugak kaki pompuan le...
Korang nak tahu tak dulu Tan Seri Dr P.Ramlee pernah bengang tahap labi2 dgn Bedol Raman ni sebab Bedol Raman di pernah diskandalkan dan Saloma..

Bedol Raman ni lah yg mengajar para pemimpin UMNO kalau nak glamour kena kawin dgn artis.. macam Bung Mokhtar kawin dgn zizie.

Kes awie tak jadi kawin dgn Era Fazira pun sbb Shahidan kassim pi bawak era gi London dgn alasan Lawatan kebudayaan.. huhu.. menteri punya nafsu serakah artis yg jadi mangsa..

Tak pun kawin dgn perempuan2 yg ada nama dan menerajui sayap parti macam Isa Samun kawin dgn Bibik
Tanya artis2 vateran kita diorang semua tahu kes ni..

presiden jepn minum champagne..najib chivas regal..

kopi JANDA daaaa....

Aku setuju dgn (hafszach).... sbb aku penah pergi muzium si ( Tunku Abedol Raman )mmg menceritakan ttg aktiviti beliau yg suka sangat berdansa..... sekian wassalam... selebihnya kalau nk tau tanya la org2 lama....

ape lagi cilik? Zrasss la siasat..pi jepun tengok tanya air apa tu. Biar dorang terdiam sket..Penyokong2 umngok ni mmg kaki auta..

kilang calsberg kat p.j tu sape yg luluskan lesen kalau x kerajaan UMNONGOK CELAKA..

slm..

kilang calsberg pulak kuar???ingat ngr ni org melayu yg punya ke?kita berbilang bangsa....kilang calsberg adalah pelaburan asing..yg menjana pendapatan ngr. biar la org cina..org india minum calsberg..takyah cerita bangsa lain..org melayu sendiri minum alkohol..org putih dtg malaysia adajuga alkohol..kalo tak..jatuh la standard..

..sebagai org islam, wlpn apa skali pun kita kena pandai menyesuaikan diri tanpa dipengaruhi oleh benda tak halal. kalo kita kuat agama....kilang dpn mata pun takde masalah bro. yg penting hati kita sndiri.

..org islam yg berada di eropah cm ne pulak?takkan dorang ikut je semua cara hidup org barat..kena la pandai sesuaikan diri.

..org yg asyik kutuk umno ni yakin ke dgn ape yg korang benci nie? takkan takde org yg baik2 dlm umno? yg dibenci /maki mgkn hnya sesetengah sahaja...ni dah mcm hukum terus semua ahli umno je?tak adil la kwn2. bila org kata PR celaka ape perasaan??nie kata umno celaka suka ati mak bapa korang je. biar bertempat la....kalo berani jgn libatkan nama umno...terang2 tulis nama pemimpin yg celaka tu dlm blog..ada berani??

..perlu dijelaskan bhw bkn nk cari gadoh tp biar bertempat nk maki hamun org. bkn semua org umno jahat, bkn semua org mca. mic jahat. ada yg menjalankan tugas dgn baik namun disebabkan ada sesetengah org yg tamak la mencemarkan nama baik umno itu sendiri.

........minta maaf jika tersalah bahasa..berkarya biar dengan akal logikal.

wslam.

anon atas aku ni..
org putih dtg malaysia adajuga alkohol..kalo tak..jatuh la standard..
mana ko belaja buat statement nih?
gila ke apa?brunei rilek je x benarkan arak kat negara dia?std brunei jatuh ke?bodo..tu la kalo dah ngikut sgt std yg ntah apa ntah..
berkarya jangan pakai logik akal..kena ikut hukum..

org2 bodoh diatas menegakkan perjuangan mereka...haha...saksikan...mimpi anda xkan jadi nyata.....terdesak sungguh kamu semua....

aku dulu g Australia air sejuk biasa pon diletak dlm glass mcm tuh....bodohnye korang......ape kejadah la??? heheheeh

Kenapa kita dok sibuk2 pasal orang lain. Biarkan itu urusan mereka dengan Allah. Kita jaga anak-anak dan isteri kita sudah. Adakah kita memberikan makanan yang pasti halal, bersih dan diberkati oleh Allah kepada mereka? Makanan yang kita beri akan menjadi darah daging.

1Malaysia

Duit rakyat didahulukan

Pencapaian minum arak diutamakan

aku mmg tk thu
tp nk tny jer.
gelas 2 mmg untuk air arak jer ker?
mcm tk cayer jer?....

Kalau gambar palsu zaid yang baru pegang botol arak (tak bukak minum pun) boleh plak puak umno nih percaya dia minum...(sebelum dia ngaku)
Ini siap Cheers! (ajaran islam gamaknya) diorang leh plak cakap jus epal? sila lihat warna air tu betul-betul.. ada beza kah dengan warna cawan sebelah dia? jus epal jugak agaknya...

biler dah kuar lesen mesti bayar cukaikan???? jadi cukai kite kerajaan malaysia ade unsur arak yang sah haram.....bodoh agama inilah jadinye, pastu cukai tu jugak pegi kat ptptn, subsidi, patut malaysia cam jahanam sekarang akhlak bebudak!!!

najib minum ait teh cina tu

tugas kita berdakwah....cabaran inilah kita perlu tangani dengan sebaik-baiknya. Mengambil jalan yang bijak menenangkan jiwa kita. Oleh itu laman yang begini banyak yang meracuni jiwa orang penyabar berubah menjadi sebaliknya....sebutlah Hasbunallah Hiwanikmal Wakil.... inilah doa yang sebaiknya untuk ditujukan kepada sesiapa yang kita rasa kebaikan buatnya, jika ia tersesat jalan. Fikir-fikirkan lah.

nk mnyibuk gak...
hheheeehehee...
jgn kita berfikiran negatif... mungkin abg Jib kita teguk air teh @ epal jus kot... bagus r tu dia ajak P.M jepun blaja cheer minum air epal... kan..?
bagus kn..? P.M malaysia kn baik hati... wakakaka...
pikir negatif sgt la... meh kita sepakat...
pakat2 pilih agama... agama Islam larang kita bpikiran negatif kn?
Ha... balik kpd agama... sudah2 la tu..
meh sini baik2..
milo blanja r ktorg minum milo secawan... xnak jus epal.. nanti kontroversi... heheheh Assalam.. Takbir! Allahuakbar...

kepale hotak dia terpakse minum..apo bangang sgt kau ni jang..nabi dah kata haram,haram la..klu bagi yahudi minum pon kte bdose, ni kn pulak minum..lagi truk dari yahudi ni..oppsss...lupa..sahut seruan 1-israel kn..hahahaha..

Peminum Air Ribena

pasti ke tu arak? how about dat is only beverage drinks?? soft drink? kalau ape yg dperkatakan itu salah,,dan ternyata itu adalah cuma air berkarbonat atau jus dsb yg halal diminum,,bukan ke da dinamakan memfitnah? "Al-fitnatu ashaddu min al-qatl" dan bukankah kita disuruh bersangka baik?
ade yg kata protokol,,bukan ke najib boleh REQUEST?

"mana ada dlm majlis formal kena semua minum arak. hahahah sebelum sesuatu minuman atau makanan dihidangkan, pihak protokol tuan rumah akan mendapatkan kepastian tentang makanan dan minuman yang boleh dan tidak boleh mengikut sensitiviti tetamu. itulah protokol namanya. kalau org diabetes, dia takkan hidang food of high/generic sugar, mcm tu gak dgn hindu yg tk makan lembu, tidak akan ada makanan berasaskan lembu. minuman dan makanan hanya dihidangkan dgn persetujuan tetamu"

pernyataan ni benar ye,,,

maaf ye,,tp komen2 di atas byk berunsur umpatan..dan mungkin juga fitnah,,kalau benar anda ingin menegakkan, memperjuangkan Islam,,berhikmahlah~

arak ke jus ke apa ke...p lantak depa la....dosa depa tanggung...allah saje yang tentu kan dosa depa....kite ni sebagai manusia biasa dapat berdoa saje tok depa2 ni semoga allah tak turun kan bala kan depa2 semua ni....

1- Tea? Epal? maaf, saya pernah hampir ke 10 buah negara, tak pernah tea dihidangkan didalam gelas melainkan cawan. kalau macam tu kelakar la jepun hidang tea dalam gelas.

2- Epal? maaf sekali lagi, tak pernah saya minum air epal kosong tanpa ais atau air epal tanpa buatan jus (epal di belender). mungkin yang tak segar sahaja minum air epal kosong. Air epal yang dijual dikedai pun disejukkan dalam peti ais, tak ada suam-suam.

saper2 nk minum ke,nk telan arak ke,nk togok arak ke,nk halalkan arak ke atau apa saja..aku tak kisah..nanti dalam kubur dia jawab la sendiri...

something noob happen!!! delete 30 November 2010 at 14:50

i'm now learning with adobe photoshop..so powerfull photo effect easy to create
just right now maybe our prime ministry is drank something else than arrack...this maybe multiplied by this software...
so. don't judged just like that...you all know what is sin??

huhuh...maybe drank juice tea..hahaha..
something noob happen

salam kwn2..
mari same2 niat islahkan diri. kite niat kite blajar lg dlm ilmu agama.
kpd yg ade kepastian ttg air tersebut alhamdulillah moga Allah jauhkan dr dosa memfitnah. kpd yg xpasti sila dptkan kepastian.
disini ade yg menyebut ttg dosa masing2 tggung sdr.
nabi muhammad s.a.w tidak suka kpd mne2 umat yg tidak mengambil tahu ttg hal saudara seagama. bkn bermksd kite mnjaga tepi kain..tp seeloknye kite jlnkan tggungjawab sbg org islam. klu seseorg tu slh,,kite tegur
nabi muhammad ajar kite cr tegur dlm islam. astaghfirullah hal adzim..semoga Allah ampunkan dosa2 sy dn anda sekalian

tu dia..pemimpin negara..

kalau setakat jus epal,jatuh la maruah diri,majlis hebat2 saji jus epal????mane boleh, jatuh la standard negara kita di mata dunia, haha,, setakat epal, bagi minum dalam botol jela,toksah gelas cmntu..agak la,suami 1lady kite ni...oops!!haha

gila babi pnya miskin jepon bg najib minum jus epal jer...haha
bodo gila babi org jepon xtau beza mna satu gelas arak ngan gelas jus...haha

bodoh tunggul..

pencacai umngok nie dah buat hati~xboleh nak kata hape la..
pastu dgn rakyat yg neutral pn sama, pilih safe statement..
apa korang xbaca betol2 k apa milo suam nak dgn artikel dia yg hebat nie..artikel nie bertujuan agar pihak umngok menyahut seruan agar memberi jawapan jelas dan fakta berupa gambar dan detail ttg isu ini..masalahnya, pihak umngok xjawab pn..korang yg tolong jawap..

tp bg aku r, PM kita nie minum alkohol la..sbb aku kata begitu, zaman skang zaman sekular..negara tuan rumah biasanya dia tgk peribadi tetamu yg dia jemput, bknnya agama rasmi negara tetamu tersebut..
aku kata begitu, sbb byk dlm filem US camtue..walopn US membohong, tp pengarah diaorg suka memperli bab2 camnie..siyes..
kalo aku la PM yg menganjurkan majlis besar besaran..pasti aku akan penuhi kehendak tetamu kehormat aku, aku risik dulu peribadi mereka..sbb aku nak diaorg suka dtg ke tempat aku..
nowadays punya org kafir, diaorg dah xrespek sgt pemimpin islam nie.. yela, korang tgk la kebanyakan pemimpin dunia islam camner..hurmmm..bg diaorg apa agama pn sama..so betul la anggapan majlis2 standard yg diselaraskan..
kecuali tok guru Nik Aziz, mungkin dr Malaysia lg dah inform jgn hidang arak kat luar negara..Pemimpin UMN0?? i follow...

Salam. Ya Allah, bila baca semua komen ni,
terpikir plak hati. Orang2 tue zaman skrang
da x suci sgt da hati.. kene
orang muda ditarbiyyah diri.
InsyaAllah Islam sebenar akan naik lagi.
Wallahualam

P/S : Dalam wasiat Hasan Al Banna ad mgatakan
x ad gnenye kita cari masalah atau mengumpat menghina
organisasi lain. Sebabnye.. nak tau sebabnye?
Sebab kita sendri x terjg akhlaknye.
Trimelah nasihat dri budak kecik neh wahai
pemimpin2ku. Mahukah kamu ke neraka free2 dgn
kuasa di tanganmu? Wallahualam.

yang arak xjelas... mcm mana ngan minum sambil berdiri??

kalo perbuatan(minum arak) nie terlepas di dunia...tp di akhirat blom tentu terlepas(kalo btol perbuatan nie dilakukan)...waallahualam...

Ulasan bodoh pernah aku baca:

i. dalam majlis perbualan rasmi pembesar negara tuang teh dalam gelas

ii. dalam majlis perbualan rasmi pembesar negara, ada tuang jus epal

belajar la google kat mana2. Yang pasti dan yang aku selalu ikut:

i. kalau warna jernih; air mineral
ii. kalau warna kekuningan; air kencing setan

bukan fitnah, tapi kenyataan
biasanya kalau yang dari negara islam, dia bagi mineral water. Tapi kalau pegawai khas pembesar tu bangang, pembesar tu teguk ajelah.

bagi link blog yg edit gambar tu!

mcm2 la korang nie....
berperang jewk x abis2...
cube baik2...kan elok....
arak tu haram...berdosa minum...
kalo jus epal...halal...elok la...x berdosa...
tp jagan lak peram dulu epal tu...
huhuhuhuhuhu...

UMNGOK!!!!!!!!!

Hey bijak.....kalau kate umno edit gambar minum arak....nape gambar najib ni kau pikir tak leh edit pe ......BODOH punye manusia

Umngok......kau lah mangkuk


EmoticonEmoticon