Friday

Bukti Muhyidin kencing pengundi Hulu Selangor





Muhyidin kaki temberang cakap berbelit-belit. Sebelum ni heboh di dalam akhbar yang Muhyidin kata nak calonkan anak tempatan untuk calon BN PRK Hulu Selangor tapi cakap tak serupa bikin memang dasar kaki kelentong. Baca laporan akhbar berikut sila klik untuk membesarkan imej






HULU SELANGOR, 15 April: Belum lagi penamaan calon bermula, timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyidin Yasin telah berbohong kepada penduduk Hulu Selangor.

Ini kerana, beliau dengan tegas sebelum ini berkata, akan menamakan anak tempatan sebagai calon BN di Hulu Selangor.

Muhyidin membuat janji ini Isnin lalu ketika bercakap kepada penduduk Sungai Buaya, Hulu Selangor dan disiarkan kemudiannya oleh media Umno sendiri.

Tetapi, hari ini beliau mengumumkan seorang penduduk Rawang dari bahagian Selayang, Selangor iaitu P Kamalanathan sebagai calon BN di Hulu Selangor.

“Hari itu (Isnin lalu) timbalan perdana menteri mengatakan anak tempatan... tapi hari ini orang luar dibawa masuk. Apakah ini bukan cakap bohong?

“Kalau mengatakan bahawa hendakkan anak tempatan, dan jika tidak mahu Datuk G. Palanivel juga, lebih baik pilih V. Mugilan atau Balasundram (naib ketua MIC Hulu Selangor,” kata Ketua Penerangan MIC Hulu Selangor Raily Muniandy ketika dihubungi laman web The Malaysian Insider.

Menurut beliau, MIC mempunyai ramai calon anak tempatan, yang berpelajaran. Tetapi mereka kesal kerana BN telah membawa calon dari luar iaitu dari Bahagian Selayang.

Kamalanathan, menurut beliau adalah calon yang pernah kalah dalam saingan merebut Ketua Pemuda MIC bahagian Selayang.

Sebelum ini, MIC Hulu Selangor menolak cadangan agar V. Mugilan, Timbalan Ketua Pemuda MIC Pusat diletakkan sebagai calon.

Muhyidin mengumumkan Kamalanathan (gambar atas), seorang ahli perhubungan awam sebagai calon BN di Bilik Gerakan BN Bukit Sentosa, Bukit Beruntung petang tadi.

“Kita memilih beliau kerana pengundi mahukan orang baru sebagai wakil rakyat.

“Beliau seorang yang kuat bekerja, lurus dah seorang yang pegang janji,” kata Muhyiddin ketika mengumumkan Kamalanathan sebagai calon BN.

Sebelum ini, Pakatan Rakyat mengumumkan calonnya dari PKR, Datuk Zaid Ibrahim akan diletakkan bertanding untuk pilihan raya kecil ini.




CiLiK©: Biasalah Dasar pemimpin UMNO dah biasa bohong setakat bohong macam ni apa lah sangat Zombie-zombie UMNGOK tak kesah hal kecik kata zombie

27 comments

Ha ha ha ha Kalau tak tipu bukan UMNGOK namanya....

Ha..ha..ha.. 1 pembohongan telah dilaksanakan sekarang kita sama-sma tggu pembohongan yg seterusnya ( bermulalah kempen menghentam Dato Zaid Ibrahim plak )Wayang pun dah start ( Adun PKR lompat parti (modal BNAPCO hentam PKR)

amusza

pas nak sokong ka zaid yang diorang maki hamun dulu? =)

kan diorng tak suka bila zaid pertahankan tindakan lina joy dulu...ye dak? Zaid pun pernah jugak la serang perlaksanaan hukum hudud kat kelantan dulu.

ni kira jilat ludah balik ke apa ni? hahaaha...

stended la PR...apa2 yang untung kat diorang...semua ok..

kartun punya budaya.

sebagai seorang manusia, kita takkan lepas daripada melakukan kesilapan...oleh itu sesiapa yang melakukan kesilapan hendaklah bertaubat...

kalau dulu zalim..tidak semestinya berada dalam kezaliman selama-lamanya...

ini bukan kartun tetapi realiti..;)

aku budak selayang. aku sokong lar. lg pun slyg ke hulu yam 20 minit jer. 20 minit lg blh naik ke genting.

ehh...bila soal tentang UMNO-BN...kita tak boleh lari,,,dr tipu muslihat,,janji2 manis,..tabur fitnah,,tabur duit,,,kain pelekat,,payung..dan mcm2 lagi....jadi,,tidak usah peningkan kepala...anggap ini sebahagian dari kehidupan yg penuh tipu daya,,.....ok....selamat mencuba

ah..ye la tu.

masuk PR je bajet jadi baik.Kalau yang dari PR tu masuk BN...kutuk bukan main.Macam mana kalau yang tu pun dikatakan berubah dari zalim kepada baik?


jgn la main politik main sokong je baii....bahaya.

guna akal sama.

zzzz....

gua ad dgr2 mmg ada orang pas yg x puas hati..

tapi zaid ibrahim dah terangkan kenapa dia saman hudud.. hang pi search kat google pasti jumpe xpun pi beli buku dia 'saya pun Melayu'..

walau ad yg x bersetuju, kata sepakat dan muafakat dalam PR utk menentukan telah dicapai lebih awal.. BN cmne? sume OK?

blom start dah mnipu

Org PAS dah faham dah kenapa Zaid Saman Hudud dulu.. cuma org UMNO yg pekak dan tuli jerr yg tak tahu.. sbb mereka ada satu sindrom yg boleh membuatkan mereka lumpuh akal fikiran selama2nya iaitu sindrom tak boleh terima kenyataan serta malas menimba ilmu dan mencari fakta kebenaran..

Justeru itu bila cilik bongkarkan tentang 1 Malaysia sama dgn 1 Indonesia yang mana ianya dikutip dari Apco sebuah syarikat Yahudi yg turut sama menyumbang dana bagi membunuh umat islam diPalastine, UMNo cuba nak memfitnah cilik kononnya cilik mengunakan teknik super impose pada banner 1 Indonesia yang dipaparkan... huhu bodoh punya UMNO..

Ramai rakyat dah buka website KRJogja.com dan dapat melihat sendiri majlis pelancaran 1 Indonesia ( Masyarakat Dahulukan Pencapaian Utamakan )..

Tapi UMNO sememangnya muka tak tahu malu.. kononya berjuang membela umat islam pelastine tapi dalam masa yg sama mengunakan wang rakyat sebanyak 76 juta setahun bagi membantu dana Yahudi membunuh umat islam di palanstine..

Demi Allah dan Rasul kami tidak redha wang rakyat negara ini disumbangkan oleh UMNO kepada Yahudi bagi membunuh umat islam Palastine.. dan kami berjanji akan mendakwa semua pemimpin serta menyokong UMNO dihadapan Allah di padang mahsyar nanti kerana mengunakan duit kami bagi membunuh saudara seagama dgn kami di Palastine..

PKR pun dah mulakan fitnah..

ceramah sana-sini..macam2 fitnah dilemparkan..!!

ini tanda hari nak KIAMAT..
fitnah berleluasa..

pak din keturunan jawa keling nie sejak jadi mb johor dah merata2 tempat dia kencing sambil berlari, la nie si ghani tue pun dah ikut perangai sama, iyalah satu malaysia kan kan kan...

skg tubuh plak joint force utk agama2, siap lantik si kohsuey jadi tok imam antara agama! apa pak din dah buang tebiat ker, naper tk mintak pandangan umum dan bawa perbahasan?, kata rakyat diutamakan, mana?

Alah..bukan besor sgt tipu..hahaha..

emosional dan tak de isu ...tu je komen aku pada post ni..

Hahaha..Apa2 pun sakit kepala PR nak cover Zaid...hehehe..cari penyakit..

Nak sakit apa hei nya.Kalau dulu dia dipihak umno dan sekarang dipihak PR.Nabi kita pun dan pesan berhijrahlah kamu ketempat yang kamu akan mendapat kebaikan.Janji kita sokong yang baik dari dok sokong yg murtad.Sendiri mau ingat la.Tok Guru pun pernah kata kalau syaitan pun nak tolong menang kan kita untuk
kebaikan apa salahnya.Zain ni lebih baik jika dibandingkan dengan YB Pasir Mas.Dok berkokok sana sini lagi la teruk.

apa nak jadi dengan korang semua,, inilah bila agama dipolitikan atau politik diagamakan? insaflah umat melayu(ISLAM).

bagi komen, tapi tak ada nama pengecut kaa..setakat nickname bukan2 berani klua laa...ada pulak orang tu bersyukur dapat pertolongan syaitan.. apa pulak punya perangai ,,, lagikan syaitan direjam inikan pulak dia tadah tangan pada syaitan,,tuu apa kerja syirik? alim ulama sila jawab...

korang yg tak tau...cube korg tnye atau teliti btul Dato Zahid Ibrahim tentang kes LINA JOY dgn Saman Hudud...Cube tnye btul2...kenape???...korg yg sokong bulat2 umgok ni yg tak tau...cakap tak pakai akal...kenape die keluar dr BN???...Ni dkt2 pilihanraya kecil HULU SELANGOR...korg bleh bersemuka tanye sendiri...baru tau...yg selama ni pemimpin korg putar belitkan ngalahkan YAHUDI utk melemahkan ISLAM...yg tuduh dan putar belit ni samela dgn YAHUDI LAKNATULLAH!!!

Betul tu.Kalau dah tau syaitan direjam yg dok sokong pemimpin dan konco rasuah pasai apa.Sendiri tanya la.Selogan satu malaysia dok tiru yahudi terang terang pun punya dok ampu lgi teruk.Tok guru pernah kata kalau org islam dah tak nak perjuang kan agama sendiri biaq la org bukan islam yang buat mcan pulau pinang.Kalau salah tegur.ni tidak nak juga ambil kesempatan.

Nak tanya PERKASA, mereka nak sokong siapa kat Hulu Selangor?

Melayu calon PR, India calon BN, yang mana satu idaman PERKASA?

PERKASA sebagai PERKAKAS kepada umngok tentu serba salah walaupun mereka bukan parti politik.

Tepuk dada Ibrahim Katak, tanya Mahathir.

Hihihhiihih

sesapa nak jadi "suci" senang je kat Malaysia ni...masuk la PR or PAS..jadilah suci...tgk Elizabeth wong di'suci'kan..then Zaid "disucikan"...bang Nuar berahim di"suci"kan...hehehehehe

Itulah dunia...apa2 yg ada kepentingan pada diri ok jer...

yg penting aku memang dh menyampah dgn UMNgOk dan Be eNd.... kepada bdk LICIK, ko tu... dh sucikan ker diri ko??? sebok bebenar.... layannn...

BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!

BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!
BN MENANG!!!!!!!!!!!!!

muhidin kencing ka..muhidin berak ka apa lu kacau...yg penting pkr perlu menerima kekalahan dgn hati terbuka...klau lu kalah mcm 2 cerita..itu la,ini la..otk kg btul...penuh selot..oleh yg demikian..be open like me. be profesional n reliable n understanding..x mcm org pkr..pikiran 1 jln sAJA.be a modern young man.critical n wise...

politik ni kotor, samaje semuanye untuk kepentingan masing2..................

to Anonymous | April 25, 2010 8:07 AM
Lu open sangat ka?
Hina sangat ka jadi org kampung?
Lu punya keturunan mmg terus jumpa bandar ka?
Lu becakap macam otak tarak la de..
Be modern n respect people la k?

hahahah.pkr otak satu jalan.jalan main blakang.hahahaha.bleh buat pilem baru nih JGN MAIN BLAKANG.wakakakakka


EmoticonEmoticon