GPMS senjata politik UMNO




Lawak juga budak-budak GPMS Unisel Shah Alam ni, korang ni buat berita biarlah betul sikit, korang nak salahkan Malaysiakini kerana kononnya berita berat sebelah, kononnya Malaysiakini buat berita yang tidak tepat, ialah baguslah tu. Tak kisahlah kalau Malaysiakini berat sebelah dan harus diperbetulkan, tetapi kenapa hanya Malaysiakini yang dipersalahkan? Utusan Malaysia lidah rasmi UMNGOK BN juga buat cerita yang sama kenapa tak diperbetulkan?. GPMS ni dah kena rasuk dengan tangan-tangan ghaib ke?

Dipetik dari Blog GPMS Selangor (Blog GPMS UNISEL) :

GPMS Selangor kecewa dengan laporan laman portal Malaysiakini yang tidak cekap dan berat sebelah terhadap isu aduan dan penghantaran memorandum para pelajar Fakulti Bioteknologi dan Sains Hayat (FBSH), Sesi Julai 2010 Unisel Shah Alam mengenai pemindahan FBSH ke kampus Induk di Bestari Jaya, Kuala Selangor.

Laporan Malaysiakini seolah-olah menyalahkan pelajar kononnya tidak mahu berpindah ke Bestari Jaya kerana kampus induknya berkenaan terletak agak jauh daripada bandar.


Bagaimana pula dengan laporan Utusan Malaysia ni? sila klik untuk membaca...

GPMS sebagai badan bebas teruslah jadi badan bebas jangan nak rasuk Mahasiswa dengan politik sempit dan menanamkan kebencian kepada pembangkang! Sebelum ni dalam isu Pulau Pinang GPMS sibuk nak masuk campur konon membela orang Melayu Pulau Pinang, konon nak jadi wakil UMNO untuk berdebat tapi sampai masa hantar kuman je jadi wakil kah kah kah! rujuk sini Kuman mewakili debat juara rakyat ! Dalam isu bantahan di depan kedutaan sweden yang membantah karikatur menghina nabi Muhammad GPMS juga yang diangkat oleh Utusan online padahal Pemuda Pas yang menganjurkan bantahan itu rujuk sini Lagi cerita UTUSAN berbohong. Sudahla GPMS, mahasiswa ni orang yang bijak-bijak korang nak kencing agak-agaklah. Diorang lagi pandai menilai mana betul dan mana yang salah! Inilah salah satu sebab mengapa CiLiK© tak mahu join GPMS, GPMS dah jadi senjata politik UMNGOK BN!


CiLiK©: Hahaha lawaklah GPMS, malu kat orang weih!

8 Comments

  1. Alah dah tau sangat, blog-blog GPMS semua
    tulis anti pakatan rakyat!

    ReplyDelete
  2. haha..betul bro..
    Mahasiswa generasi baru dah x boleh di'kencing'kan dah..
    Kita cuba untuk apply rujuk, kaji dan terima.
    Bende2 bodoh mcm ni x layan

    ReplyDelete
  3. Kamen Rider Black~9 April 2010 at 09:37

    ish3.....mahasiswa skrg asyek dipergunakan aje..kesian..

    ReplyDelete
  4. GPMS, Perkasa (Persatuan katak semalaysia)

    same je dua2 ni...

    bkn nk membantu...

    lg mmemburukkan keadaan ade la..

    dun tok sheet!!!

    ReplyDelete
  5. dulu ade gak join GPMS nih, tapi tgk perjuangan dia x ikut landasan, aku blah la. Asyik nak mainkan sentimen kebencian especially pada PR.Buat la sesuatu yg buleh membantu anak bangsa khususnya org Melayu Islam drp melalak x tentu arah kat jalanan.

    ReplyDelete
  6. Perpindahan ke kampus BJ jejas LAN :(.

    ReplyDelete
  7. Kalau jauh dari bandar pun nak jadi isu, yg belajar jauh2 luar negara and dlm hutan nie camana?

    ReplyDelete
  8. http://gpms-selangor.blogspot.com/2010/04/memorandum-bantahan-pemindahan-fbsh.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan