Monday

'Lubang Saiful' Malukan Malaysia di mata dunia




Sungguh tak disangkan sehingga sejauh ini pengaruh lubang dubur Saiful Bukhari Azlan yang menuduh Datuk Seri Anwar Ibrahim meliwatnya. Malaysia menjadi tumpuan dunia kerana dubur Saiful Bukhari Azlan. Malaysia dimalukan di dalam satu persidangan dunia kerana dubur si bangsat ni.


Dipetik dari detikdaily

"Pada 2 April, satu persidangan ahli ahli parlimen dunia yang ke 122 telah diadakan di kota bangkok. Ianya diwakili oleh ahli parlimen dari 145 buah negara. Selain berbincang permasalahan semasa di seluruh dunia, kesemua ahli parlimen dari 145 buah negara tersebut sebulat suara menyokong satu usul supaya mendesak kerajaan malaysia menggugurkan tudukan liwat siri 2 terhadap Anwar. Mereka juga melahirkan rasa kebimbangan yang sangat serius terhadap penglibatan pihak yang sama dalam siri 1 dan 2, iaitu pihak pendakwa kes liwat siri 1, yang kini adalah peguam negara.

Penafian hak Anwar untuk mendapatkan dokumen pihak pendakwa menimbulkan rasa keraguan kepada mereka apakah akan ada satu pihak yang akan merekacipta bukti pendakwaan. Mereka juga merasa hairan dengan dua laporan perubatan yang tidak menyatakan ada tusukan secara jelas namun perbicaraan tetap diteruskan. Oleh itu pihak ahli ahli parlimen tersebut akan cuba menghantar pihak pemerhati dan pemantau ketika perbicaraan di mahkamah berjalan nanti.

Sangatlah memalukan bagi negara Malaysia, bila persidangan ahli parlimen yang ke 122 itu sebenarnya beragenda besar dalam membincangkan masalah penyeledupan dadah dan senjata seluruh dunia, pemerdagangan manusia dan hak asasi manusia, bencana besar Chile dan Haiti, namun menyelitsama isu kes liwat 2 terhadap Anwar. Seolah olah ianya satu contoh pencerobohan hak asasi manusia berlaku di malaysia. Malu kerana dalam keadaan dunia sibuk berbincang tentang masalah kemunduran di negara sedang membangun tetapi mereka terpaksa campur tangan dalam isu di negara Malaysia.

Jadi mahu tidak mahu, pihak pendakwa perlu menyediakan bukti yang jelas dalam perbicaraan liwat 2 nanti. Ianya perlulah dilihat adil, jika tidak sudah pasti ianya akan memberi imej yang sangat buruk kepada Malaysia di mata dunia. Nyatalah perbicaraan Liwat Siri 2 akan membawa mata seluruh dunia tertumpu, memerhati ke arah Malaysia. Jika sekali ianya dilihat tiada keadilan berlaku di Malaysia maka dengan jelas dan nyata Malaysia akan dipacu ke arah jurang yang suram dan gelap samada dari sudut ekonomi, pelaburan dan juga prestij di mata antarabangsa



CiLiK©: Malang sungguh rakyat Malaysia, 30 juta rakyat bergantung kepada lubang si bangsat ni.

16 comments

Aduhai malunya aku sebagai rakyat Malaysia!!!!!!!

Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!
Saiful Celaka!!!!

1 Malaysia 1 Israel dan 1 Jubur....!!!

Oh Say Fool...
Kau disiram mimpi ngeri..
Dengan sumpah engkau lontarkan..
Yang dihebahkan...

Dan kini...
Bagai purnama gerhana...
Diibarat lautan kering...
Tiada tempat tuk layarkan..
Hasratmu Say Fool..
Masih belum dapat..
Kau buktikannya..
Pada negara...
Dakwaan kes liwat DSAI....

Ku tatapi coretan mu berulang kali..
Dalam naskah utusan dan mingguan...

Rakyat Maaysia...
Dengarlah rengetan Say Fool...
Tempatkanlah si dia...
Diantara kekasih kekasih GOMO..

Oh Say Fool...
Kau llaki keji...
Dengan sumpah ikrar...
Konon teranaiya..

Lakonan mantapmu...
Tangisan suaramu...
Hanya PROPAGANDA...
Say Fool....

(Ulang 1,2,3)

Suara Malaysia Reformasi kedua...
Tanpa bersamamu Say Fool...

Say Fool...

(Diadaptasi dari lagu Exist - Bersamamu Ibu)

Cayaler bro lagu nie...
Mmang mnusuk sanubari dan nurani...
Lagu nie bleh dikomersialkan nie..
Tjuk album die "Say Fool Butt"
Hahahahahahaha...

Nampaknya Anwar ni agen kepada 145 negara dunia. Wow ni penghargaan yang tinggi dan hebat. Boleh jadi pemimpin dunia la. Inilah yang Mahathir dan umngok semua cemburu sangat dengan Anwar.

Benarlah bahawa golongan munafik lebih teruk daripada orang kafir. Umngok patut malu dengan orang kafir yang lebih bertamadhun dan lebih menjurus kepada keadilan walaupun mereka tidak menggunakan undang2 Islam.

Dulu Liwat 1 telah gagal, mengapa haprak sangat untuk ulangi kegagalan yang sama. Begitu jugalah dalam memerintah negara. Asyik mengulangi perangai yang sama yang membawa kegagalan yang sama ; rasuah, tipu, seleweng, salah guna kuasa.

Kalau nak buat jahat pun biarlah bijak sikit. Mungkin itu sebab mereka nak guna APCO supaya jenayah lebih professional. Tetapi percayalah yahudi pun pening dengan umngok ni. Susah nak diajar. Benak. Buat malu yahudi aje.

Lihatlah dulu semasa Zamry Abd Kadir pergi ke London untuk merujuk undang2 tubuh Negeri Perak mengenai perlucutan jawatan Menteri Besar. Balik tangan kosong, agaknya kena marah oleh bapak tiri dia kat Lonodn tu. Agaknya bapak tiri dia kata,"Bodoh sangat kamu ni, semua nak rujuk kat aku. Takkan takde simpan salinan fotostat pun sampai sibuk2 datang sini buang duit rakyat".

Bila umngok ni nak berubah? Nak tunggu berubah ke alam barzakh ke baru nak insaf?

Betul tak?

btoll3.....umngok ni x abs2 mmftnah.......mngkin ni lah dajjal2 kcil yg mmbuat onar kt mke bumi...klau APCO mlaysia gune dh nmpak bodoh....umngok n pmmpin dye ni bodoh la sangt2.......

Berjaya lah tu ...pegi burukkan negara sendiri kat org..lepas tu bila org2 terpedaya mrh dan tak nak melabur kat Malaysia salahkan pulak kerajaan..tak pandai tarik pelabur lah dan mcm2 lagi..sebab nak selamat diri akhirnya rakyat jugak jadi mangsa..mcm tulah skripnya...hhehehehhahaahhohoho..

Kamen Rider Black~ delete 12 April 2010 at 22:49

Berjaya lah tu ...pegi burukkan negara sendiri kat org..lepas tu bila org2 terpedaya mrh dan tak nak melabur kat Malaysia salahkan pulak kerajaan..tak pandai tarik pelabur lah dan mcm2 lagi..sebab nak selamat diri akhirnya rakyat jugak jadi mangsa..mcm tulah skripnya...hhehehehhahaahhohoho..

pelabur2 luar tu bukannye bodoh.......diorg x melabur kat sini sbb xyakin pd kemampuan kerajaan skrg.....diorg rase xde security...

kalo ko mcm ko ckp 'anwar burukkan malaysia' pd pelabur luar tp kerajaan kita kuat dan berkemampuan, confirm diorg akan melabur...


Jgn la bg kentaan bodoh....

Kalau dah tahu Anwar sangat berpengaruh hingga dalam keadaan tidak berkuasapun masih boleh mempengaruhi pelabur asing hingga pelabur asing boleh mengenepikan pemimpin2 umngok sendiri, maka sepatutnya Anwar dijadikan Perdana Menteri Malaysia lah.

Sudah tentu Malaysia boleh menjadi unggul dan dihormati di dunia. Tapi tangan2 umngok lah yang telah menjatuhkan seorang pemimpin melayu yang dihormati diseluruh dunia dengan satu fitnah yang sungguh.....lembu.(tak tahu apa bahasa nak guna lagi)

Kita tahu apa akan umngok jawab; Anwar tu kemaruk nak jadi PM. Hahahaa ini lagi satu alasan lembu. Kalau Anwar kemaruk jadi PM, lebih baik dia diam dan jilat saja Mahathir tu dan tunggu sampai masa naik jadi PM macam Pak Lah. Lebih baik dia sebagai Menteri Kewangan biarkan saja Mahathir rampas duit negara utk bail-out anak2 dan kroni dia, maka dapatlah Anwar laluan mudah menjadi PM.

So kalau dah tahu Anwar sangat berpengaruh hingga boleh menentukan masuk tidaknya pelabur, maka demi kebaikan masa depan negara yang hampir karam dek umngok selama ini, marilah kita sama2 menyokong PR hingga terlantiknya Anwar menjadi PM.

Maka teramat pedihlah seperti luka yang dititiskan air limau akan kenyataan ku ini kepada penyokong2 umngok yang membacanya.

Betul tak?

nama pown sayfool..nothing but fool stuff that what he can do.

saifooll bongok...bodoh...

JAKA..best sungguh hujah hang..mmg org umnongok dan penyokong yg sama waktu dgn nya sumer LEMBU!!..leh dicucuk hidung..kebodohan depa tahap gaban 4B..BODOH..BEBAL..BAHLUL..BANGANG..

MEMALUKAN ORANG DENGAN MEMBUAT TUDUHAN MELIWAT AMAT KETERLALUAN ORANG YANG MEMBUAT TUDUHAN SUDAH PASTI KURANG SEMANGAT KEISLAMANNYA MENGANGGAP DUNIA LEBIH PENTING DARI AKHIRAT.
SEMUA ORANG TAHU SIAPA PERENCANA TUDUHAN LIWAT DSAI. KITA AMAT BERHARAP PERENCANA INI MENDAPAT BALASAN YANG SETIMPAL DARI ALLAH.
LAMBAT LAUN SEGALA GALA NYA AKAN TERBONGKAR DAN PERENCANA INI
TIDAK AKAN TERLEPAS DARI BALASAN DARI TUHAN.

tahniah kepala keldai kerana memalukan malaysia dimata dunia.....tahniah diucap kan sekali lagi...lain kali buat lagi sampi malaysia kena hina

sepultu da memg bodo teramat la
siape dalang die ???
lg bodoh dari sepul ni

dunia akhir zaman..


EmoticonEmoticon