Friday

UMNO nak tipu budak sekolah pulak?


Alamak ni apa kerja pulak puteri UMNO dok kat dalam sekolah ni? Dah hilang akal ke? Sejak bila sekolah boleh jadi tempat berpolitik? Aduhai hancus-hancus! Loya betul tekak tengok gambar nih! Siap letak 'pelaris' tu (Awek UMNGOK yang cun) keh keh keh





Apesal semakin hari makin menjijikkan ye perangai UMNGOK nih? Semakin hari semakin desperate, mereka dah tak dapat nak raih sokongan golongan dewasa untuk menyokong UMNGOK sebab golongan dewasa terutama mahasiswa dah semakin bijak, rakyat semakin sedar dengan pembohongan demi pembohongan UMNGOK! Jadi mereka dah semakin pening! Terpaksa ajak budak-budak sekolah pulak sertai UMNGOK! Apalah agaknya yang dikelentong kat bebudak sekolah tu ye? kah kah kah lucu dan menjijikkan!


CiLiK©: Tak dapat orang tua UMNGOK nak tipu budak sekolah pulak keh keh keh! Bohong budak-budak boleh la ha ha...

28 comments

benarkah? dalam gambar pertama ditulis umur 21 ke atas bha.... hehe....

budak2 sekolah semuanya 21tahun keatas... yg meja pendaftaran ahli tu saja2 ja.. xdak apa2 pun....

muahahahahahaha....... umngok....

tapi takkan nak berkempen kat sekolah kot..

apala dah terjadi nie.....

Ini untuk budak tingkatan 6 kot? untuk daftar mengundi, untuk ahli budak darjah satu pun boleh ha ha ha

aduih.. suda ada kat sekolah ka..? mna pengetua nih..? da kne cucuk idung ka..? kuang2..

ai kat sekolah pn boleh berkempen parti ka?bkn xboleh ka ni dh melanggar undang2 ni LOL

bak kate member aku;

daftar je...dapat duet rm200 ke rm400..camtu la...dpt duet,tp bknnye dorang taw kite undi sape, undi pkr gak..hahahahahaha....

sekarang ni kita kena hantar anak-anak mengaji pondok lak le jawabnya baru umno tak kacau pemikiran budak-budak.

CILIK buat lawak bodoh la pulak.....

Ha'ah.. UMNO dah desperate sebenarnya. Sebab mahasiswa dah boleh berfikir secara matang.

sekarang pn da ad org2 'terkutuk' ni nk basuh bdak2 u!!
diorg pgil sruh g kursus tp pengisian kutuk2 ulama!!

JON UJANG, yg 21 thon 2 daftar pemilih....
x qety baca ka???
bodoh+bengap+tak sekolah!!!

umno dah sampai masa nk mampus... munkin esok? BAYI baru je.. lahir kt dunia. kena isi borang umno. baru dapat IC from (hj)

Kata x boleh berpolitik kat sekolah....nampak nye puak-puak ni cakap tak serupa bikin. Puak ni aje yang boleh buat coz dia ade kuasa...ingat, hidup ni cam roda, sampai masa nanti kita akn berada kat bwh, xde bende yg kekal kat dunia, sampai masa nti puak2 ni akn ke bawah akhirnya.....masa tu nanti, padan muko ekau..

lantakle deme.yang kau orang semua ni sakit hati ni ngapa? tak dapat duit selonggok kot.dapat juta2 sorang diam kot.buat la kerja yang ada faedah dari ngutuk deme.

dak skolah
"kak umngok nie ape?"

umngok
"nie daftar jadi ahli umngok"

dak skolah
"owh"

umngok
"daftarlah dik, naty adek nyer pekse pmr, spm, n stpm dapat straught a's, tak blaja pon tape, asalkan jadi ahli umngok tade hal"

dak skolah
"owh yer ker? kalau macam tuh saya join umngok ahh"

ohh taktik basi nie, suroh daftar lpas tu senang nak tipu jumlah undi nanti iya tak?, ingat dulu geng2 umnok ni masuk kg2 paksa org2 kg undi be-end kalo tak anak2 kg yg mana nak sambung belaja atau nak buat loan susah nanti! kalo dah menang be-end nie gadaikan tanah2 pada tokey2 cina plak!

ai awat jadi mcm tu umno?

cilik??

sekolah mana yang bangang sngt ni???
-seepot.blogspot.com-

alahai tengok muka pun memang muka jadi barua orang je ...tak dapat orang berakal cari pengaruh budak2 ingusan....

TENGOK GAMBAR NI KITA HARAP GURU DAN PENGETUA SEKOLAH JANGAN CAKAP ANAK MURID BODOH DAN TAK BERAKAI.YG TERUK LAGI PENGETUA SEKOLAH.ADA KA BERI KEBENARAN MASAALAH MACAM NI JADI DISEKOLAH.
SAYA RASA KALAU PR yg buat tentu dah kena hambat mcam lembu dan kambing.

AKU OK JE UMNO WAT CAM NI..SALAH SATU TEKNIK NK KUMPUL2 KELEBIHAN! KALAU PARTI LAIN WAT..SAME JE KENE MAKI HAMUN..JD TAHAN MAKI JE LA..GO GO GO GO UMNO TERUS MARA UNTK RAKYAT MALAYSIA!!!

diorng dftr spm kot....hahahaha

adoyai...dr keje maki hamun kt blog yg dapt dosa mcm sesape yg trasa 2...bek dak puteri umno ni wat keje ni,cr penyokng dgn cr baek..bkn nyer cr maki hamun cm koma semua..
yg koma thu,ngutuk,maki hamun..2 je la...ape nk jadi???manusia ke?

lg 1,bkn nyer dowg ni wat time pembelajaran...kte x thu mgkin time ni ada majlis Hari Terbuka @ majlis yg org luar dijmpt...so pndftrn trbuka kpd org awm...
tp olh krn kowg2 ni xde kjer...amek pic shot yg BAEK pny,bg la nmpk yg dak p.umno ni nk bodokn dak sek...tp sbnrny kowg yg nk bodokn sape????

kpd labu labi:
point nye skrg UMNO ni buat kat skola...
ko xtaw kat skola dilarang berpolitik???
ko pkai bju pas kat skola pon bole kne gantung....

yg ktowg mara sbb dowg mencabul undang² n akta yg dowg buat sendiri
aku budak uitm shah alam....
aritu puteri umno ade buat program vogue kat uitm....
program tuu da cnfirm xde gune sbb aku xnmpk beze nye
plus dlm akta universiti pon ade kata dilarang berpolitik...
ko nmpk x yg umno sendiri berpolitik kat tmpt larangn???

ade owg ckp...
ko snyp nmpk mcm ko ni bodoh
tp bile ko ckp.. terang terang ko ni bodoh...

labu labi dan konco2 nya...serupa bodoh cam bdk ingusan..cakap maen lepas xpk n tgk fakta dulu...budus!!


from anti umngok!

haha...nk seks free masuk umno, puteri umno boleh kasi...haha


EmoticonEmoticon