Sunday

Anwar pandai tulisan Cina?



Gambar santai yang diambil dari seorang kawan di Facebook, Anwar ni memang pandai tulis Kanji (Cina) ke atau dia main bedal je? hehe tak kisahla pandai ke tak pandai, tapi gambar ni nampak agak menarik juga. Ada sesiapa keluarga, sahabat handai ataupun kenalan rapat Anwar yang boleh sahkan perkara ni? Ops.... Say FooL dengan Najib si kaki kencing tu tak boleh ye... Kang macam-macam dia belit pulak! Cicak pun boleh jadi Buaya! Kat bawah ni gambar yang dimaksudkan, Layan.... (Macam biasa, sila klik untuk paparan image yang lebih besar dan jelas!)




2 comments

salam,
sebagai muslim kita dianjurkan belajar semua ilmu Allah itu tak kira dalam apa bahasa pun - tamil ka, cina ka, arab ka kan. Bagi saya kita patut hormati dan sanjungi mereka yang mahu belajar walaupun sudah dewasa. Saya punya seorang kawan berbangsa Cina tapi dia belajar baca da tulis jawi dengan membaca utusan melayu. Dia orang muar dan fasih berbahasa melayu. Saya memang respek kat orang cam ni sebab saya belajar hokien sampai sekarang pun tak pandai-pandai.he he

Maka akan bertambah lah lagi kedengkian dan sakit hati umngok terhadap Anwar. Maka akan dituduhlah kita mengagung2kan Anwar.

Kalau seseorang itu memang hebat, tidak perlu diagungkan. Dia tetap akan hebat walaupun apa cuba dibuat pada dia.

Tak hebat lagi kah Anwar ini kerana sanggup melawan Mahathir yang cuba menghabiskan wang negara dan rakyat untuk bail out kroni dan anak2 dia sedangkan semua orang umngok tidak berani lawan Mahathir?

Tak hebat lagikah Anwar yang cuba dibunuh dengan mata tertutup dan tangan terikat sedangkan yang memukul itu lah yang sedang merana macam bangkai angjing tidak berguna sekarang ini?

Tidak hebat lagikah Anwar yang mana harga sehelai bulunya boleh mencecah jutaan ringgit kalau dijual kepada konspirator kes liwat ini?

Tidak hebat lagikah Anwar kalau pemimpin luar negara ayng kafir, yang hitam yang putih, yang ulamak, yang tidak ulamak semua sokong dan hormat kepada dia?

Tentu umngok akan marah aku selepas baca semua ini...hihihihih

Tapi satu perkara umngok parti setuju dengan kehebatan Anwar. Mereka tidak akan nafi kehebatan Anwar yang ini :-

Tidak hebat lagikah Anwar seorang yang berusia 60an yang boleh meliwat beberapa kali seorang muda yang sihat bernama Saifool sehingga lemah longlai jiwa 'kewanitaan' Saifool melihat kemachoan Anwar sehingga sanggup menyerahkan 'teruna'nya kepada Anwar? Dan sanggup mandi membersihkan body sexynya dan sanggup minta diliwat lagi walaupun hati serba salah diantara nikmat dan malu kehilangan teruna.

Ooohhh...syahdunya kisah cinta Saifool diliwat inilah. Yahudi boleh buat filem biru mengenainya untuk tayangan amal umngok sempena Maal Hijrah nanti.

Hihihihi geli geleman lah den bayangkan ke'ayuan' Saifool ini dan bagaimana dia merela paksa diperkosa oleh kemachoan Anwar sehingga berjumpa najib utk menceritakan pengalaman 'basah'nya itu. Syooknya terasa naaaakkk..........terajang sampai mampus!


EmoticonEmoticon