Dubur Saiful Bukhari berdarah?



Tak habis-habis lagi kisah si dubur Saiful Bukhari Azlan pelakon watak utama fitnah liwat yang melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, baru-baru ini di dalam perbicaraan di mahkamah, Saiful Bukhari Azlan menyatakan bahawa dia telah membuat pemeriksaan di Hospital PUSRAWI kerana dubur dan perutnya berasa sakit.

Namun begitu menurut Laporan Doktor Mohd. Osman Abdul Hamid dari PUSRAWI menjelaskan bahawa tiada sebarang tanda kecederaan di dubur Saiful Bukhari Azlan. Malah tiga orang doktor dari Hospital Kuala Lumpur, (HKL) juga menemui hasil pemeriksaan yang sama iaitu tiada sebarang kecederaan di lubang dubur Saiful Bukhari Azlan sekaligus mengesahkan bahawa tiada sebarang bukti yang konklusif untuk mengatakan lubang dubur si bongok ini telah 'ditembusi'. Sila rujuk di sini Wujudkah laporan PUSRAWI?

Secara logika, sekiranya benar Si dubur ini mengalami rasa sakit di duburnya, tentulah disebabkan kerana berlaku sesuatu yang tidak normal kepada duburnya. Samaada luka, melecet, terbakar, dan sebagainya. Namun begitu apabila disoal balas oleh Karpal Singh, peguambela Datuk Seri Anwar Ibrahim, si dubur ini menjawab spontan saya tidak dapat melihat dubur saya sendiri. Apa sebenarnya yang berlaku? Dubur Say Fool berasa sakit kerana apa? Sedangkan tiada sebarang kesan kecederaan dikesan di duburnya.


Jelas sekali ada yang tidak kena, adakah dubur Say Fool tidak sakit sebenarnya dan dia berbohong kepada doktor? Apa tujuan si dubur ini membuat kenyataan begitu? Kes ini semakin hari semakin pelik, kes ini tetap diteruskan walaupun doktor telah mengesahkan bahawa tiada bukti penembusan berlaku di dubur Say Fool ini!

Apa akan jadi sekiranya seorang perempuan yang mengadu dirogol tetapi doktor mengesahkan dia masih mempunyai dara? Adakah kes begini wajar diteruskan?

Berikut laporan dari Hospital Kuala Lumpur yang diperolehi dari Internet, sila klik untuk membesarkan image.







CiLiK : Si Bongok Say FooL kata dubur dia sakit tapi bila doktor check takde ape-ape, jadi ape yang sakit? Sakit otak ke?

24 Comments

  1. Kamen Rider Black~18 May 2010 at 22:28

    serius...mmg klaka gambr cepol ckp sy x nmpk lubang dubur sy sdr he he he tuh...x abes aku gelak dr td...~lololololololololol

    ReplyDelete
  2. wat,wat,wat,
    jib,jib,jib,
    yg meliwat itu,
    .........

    =sila penuhkan pantun tersebut

    ReplyDelete
  3. Dah dua hari tak basuh bontot...
    dah kurap kot bontot saiful ni wakaka...

    ReplyDelete
  4. mau tak berdarah dua hari tahan tahit sekali dia berak bedarah sebab kepala tahit dia keras

    ReplyDelete
  5. Kamen Rider Black~19 May 2010 at 01:25

    darah sbb buasir kot~lolololololololololololololol~

    ReplyDelete
  6. banyak kemuskilan yang timbul hasil lapuran demi laporan yang di berikan berkaitan kes ini.selepas di liwat dakwa saiful dia tidak terus berjumpa pihak berkuasa untuk membuat laporan.beliau berjumpa 2 hingga 3 orang dan 2 hari baru membuat laporan polis.dia bilas sahaja.dalam masa tersebut dia akan makan dan minum.jadi proses membuang air besar pasti akan berlaku.jika tak buang air besar 2 hari ,pasti badan dan mata rasa berpinau di buatnya.
    seperkara lagi,beliau begitu senang berjumpa orang penting Negara.Dato Sri Najib dan Tan Sri Musa Hassan.dan beberapa nama lagi individu.saya katakan saiful adalah manusia yang paling istimewa jika dibandingkan dengan saya jika tidak dibandingkan dengan orang lain.
    Untuk maklumat saudara saudara.pada pilihan raya yang baru berlalu di hulu selangor.saya berusaha berjumpa dengan perdana menteri dan timbalan di dua acara berasingan namun gagal dan di halang.itu adalah perkara yang saya alami.jadi saya katakan saiful orang atau manusia yang paling beruntung kerana seorang pemimpin negara dan ketua pengamal undang-undang boleh memberikan masa kepada beliau untuk mengutarakan masaallahnya.
    saya katakan siapa dia...? adakah dia orang yang terkenal..dan berkepentingan..

    ReplyDelete
  7. dari lapuran yang di tulis maka.semudah itu dia boleh menghubungi orang penting.jadi ini adalah kisah yang melucukan dari pandangan rakyat.rakyat tak sebodoh.jangan ingat rakyat bodoh.itu lah banyaknya sekolah telah mencerdikkan rakyat supaya tidak dibodohkan.mungkin mereka ingat rakyat bodoh,jadi mereka cuba memperbodohkan.

    ReplyDelete
  8. Wpun kowang ckp jgn perbodohkan rakyat, tp mmg ada gak rakyat yg mmg bodoh pun krn ADA OTAK TP X DE AKAL.. cam lembu laaa plak bunyinya... kalu lembu kang senang, sembelih je..
    Antara sifat lembu nih, kowang ckp apa laaa kat dia, dia wat bodoh je laaa, psl mmg dia bodoh pun sbgaimana kowang bg fakta/bukti sebesar gunung pun, dia org buat derrrkkk je laaa..

    Satu lg sifat sebagaimana kaum yahudi dalam mengenali nabi akhir zaman bhw mereka lebih mengenalinya dari mengenali anak mereka sendiri, tetapi mereka tetap mendustainya.

    Aku percaya, org yg x leh terima fakta / bukti nih bukan laaa x berakal, tp mgkin hatinya keras & tertutup utk menerima kebenaran sebagaimana bapak sedara nabi sendiri, Abu Talib tp x de laa plak sampai menentang Nabi (kebenaran)

    -AwangLuku

    ReplyDelete
  9. hehehehe mau tak berdarah dia suka main jubur dia

    ReplyDelete
  10. kpd say fool: tolong mkn buah-buahan @ sayur2 untuk mmbolehkn sistem pnghadaman anda berfungsi dgn elok. Katakan tidak kpd sembelit!

    ReplyDelete
  11. kpd say fool: tolong mkn buah-buahan @ sayur2 untuk mmbolehkn sistem pnghadaman anda berfungsi dgn elok. Katakan tidak kpd sembelit!

    ReplyDelete
  12. katanya dah banyak kali pekena sebelum itu di dalam dan luar negara. Tetapi tak sakitpun. Agaknya anu itu macam bulan kot.. ada masanya kecil dan masanya besar. Pekena pada kali terakhir masa itu anunya macam bulan mengambang.

    ReplyDelete
  13. buasir kecil pada kedudukan pukul 3? hahaha

    ReplyDelete
  14. bontot kao berdarah pasal kena bala. berani sumpah2.

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum.. gejala fitnah ini memang meangaibkan.menenlanjangkan maruah dan harga diri seorang Islam..namun apakan daya, Sepul terlalu suka menjadikan dirinya hilang maruah diri. Dia telah pergi terlalu jauh sehingga sukar untuk kembali.Jadi, hendak tak hendak, dia mesti meneruskan. Soal orang percaya atau tidak, itu nombor dua. Tetapi yang hairannya, ada juga orang yang bongok yang boleh percaya cerita fitnah ini sedanglan Allah memberikan kita akal fikiran untuk menilai setiap kejadian. Allahuaklam.

    bunga mas.

    ReplyDelete
  16. Dari maklumat yg boleh dipakai mengatakan :
    Ada 2 org pemuda yang akan menerima ganjaran besar utk fitnah liwat 2 ini iaitu Saifool dan seorg lagi.

    Yang seorg lagi tu merujuk tawaran tersebut kdp ibunya dan ibunya melarang terlibat dlm kerja fasik fitnah itu. Dia akur.

    Manakala Saifool menerima tawaran itu, mungkin dia rujuk bapa dia juga tapi org tu gembira sebb ganjaran lumayan. Itu yg bergaya sakan tu masa mengiringi Saifool ke mahkamah, tak rasa malu langsung.

    Wallahuallam.

    ReplyDelete
  17. ropenye cepol ni ada dara lah, anak dara lagi, patutlah kena mandi dulu sebelum berliwat hihihihi...dara dio kt buntuutt tutut...tk patutla Anwar ragut dara dio... kan kan bkn apa takut lepas ni pregnant lak dio tu....pas tu dapat baby..kita tgk ghupo sapo baby tu...tutut ghupo najib monggol hahahaha

    ReplyDelete
  18. Kamen Rider Black~ | May 18, 2010 7:28 AM

    serius...mmg klaka gambr cepol ckp sy x nmpk lubang dubur sy sdr he he he tuh...x abes aku gelak dr td...~lololololololololol

    =============================

    LOL. same laaa

    ReplyDelete
  19. Bodoh la kau ni Saiful. Dubur kau tu sakit sebab kau suka sangat tahan berak. Aku dah kata dah, jangan tahan berak. Tengok apa dah jadi.

    Aku cadangkan kau makan julap setiap pagi selepas sarapan dan sebelum tido. Gerenti dubur kau tak akan sakit lagi.

    ReplyDelete
  20. tgk snyuman si sepol 2 time dia ckp "saya xnmpak dubur sy sendiri" buat aku xleh tahan gelak... sumpah lawakk gile..

    ReplyDelete
  21. si bongok say fool ni sape2 boleh upah belasah die x?

    ReplyDelete
  22. kalau sampai 10 kali kena jolok tu masih ada dara juga, apa khasiat dia guna yer? banyak laa sauna2 gay akan dibuka nanti. kepada gay2 malaysia, hubungi laa "Saiful Sauna" untuk tip2 berguna seperti mengembalikan "dare" (kata SV). Kalau Saiful menang kes ni, dia cadang nak buka "Sauna Saiful" so kepada yg sedang mencari kerja tu mohon2 laaa. Sebab "Chairman"nya nanti adalah seorang PLU.

    ReplyDelete
  23. yg cerdik lg brakal27 March 2011 at 01:28

    korek dubur kuat sgt, tu psl berdarah tu....

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan