Monday

Lagi cerita Polis menggila dan Biol



Seorang pelajar kolej cedera malam tadi kerana didakwa ditendang oleh seorang anggota polis yang menyerbu program belia anjuran kerajaan negeri Selangor di Dataran Shah Alam.

Bercakap dalam sidang akhbar di pejabatnya, ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad menyifatkan tindakan polis itu sebagai tidak bertanggungjawab terhadap satu perhimpunan aman.

Beliau mendakwa, mereka datang seolah-olah hendak berperang, dengan
tiba-tiba menyerbu tempat tersebut tanpa sebarang amaran.

Mohd Nazrul Anwar Mohamad Adli, 20, yang mengikuti pengajian diploma dalam kejuruteraan elektrik dan elektronik di Kolej PTPL, adalah antara belia yang menyertai program anjuran kerajaan negeri Selangor itu.

Ahli Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), Azli Yusof yang menganggotai jawatankuasa pengajuran program tersebut berkata beliau terkejut dengan apa yang berlaku malam tadi.

Katanya, program tersebut yang mendapat sambutan menggalakan dari kalangan belia, tamat sekitar waktu tengah malam.

Beliau mendakwa, anggota
polis secara tiba-tiba menyerbu ke arah mereka, sambil menendang motosikal mereka yang diletakkan di situ, menyebabkan kumpulan belia itu bertempiaran dari situ.

Ketika itulah, katanya beliau ternampak Mohd Nazrul, dekat Quality Inn, bertembung dengan kereta dan terjatuh.

Menurutnya,
Mohd Nazrul bangun dan cuba menunggang motosikalnya, tetapi motosikalnya ditendang oleh seorang anggota polis, menyebabkan dia terlanggar sebuah van yang terletak di situ.

Azli berkata beliau sempat mengambil nama anggota tersebut -
seorang konstabel - dan nombor perkhidmatannya.

Berikut Gambar bukti kerosakan pada motor dan Van yang sempat dirakamkan Sila klik untuk membesarkan image.






Apalah nak jadi dengan Polis ni? Mabuk minum todi ke apa?! Program anjuran Kerajaan Negeri Selangor pun nak serbu tak tentu pasal?!! Memang gila Polis Selangor ni. Bangang Serang orang tak tentu pasal!!


Ihsan Gambar : Budak Balun

19 comments

Polis Pukimak sial Bapak mak kau!!!!
mana orang tak marah!!!
Perangai macam zionist!!!!

anti flag - FUCK POLICE BRUTALITY

A bunch of punks hangin' out on the streets before a show
Patty wagon pulls up -instinct- "Run Man, let's just go!"
Cop chases them through the streets and then they go inside
They run into a show where maybe they can hide

FUCK POLICE FUCK POLICE FUCK POLICE BRUTALITY!

He hides just standing in the crowd there's nowhere he can run
The cop comes up behind him and cracks him with a gun
Drags his bloody ass outside and throws him to the ground
"There's nowhere left to take you boy you're already downtown"

FUCK POLICE FUCK POLICE FUCK POLICE BRUTALITY! (x4)

But the cops can do no wrong
They can kill, they can rape, they can do what they want,
But the cops can do no wrong
We've got to fight, take back the right,
The cops are just like Hitler's Third Reich, do what they want
Who do we fear? Who do we trust? How do we know?
Who do we fear? Who do we trust? How do we know?

FUCK POLICE FUCK POLICE FUCK POLICE BRUTALITY!

mangkok ayun punya poliss....woiiii polis makin naik gaji makin menggila korang ni puihhhhhh...

giler kew ape???
tgs plis jg keselmatan!

bpak kejam gyle...
mcm israel...

ich, can make a good lyrics there!

A.C.A.B

Kamen Rider Black~ delete 3 May 2010 at 13:49

Diorg menggila pasal ko wat game tembak igp kot, cilik..... :P

haha Baru buat game dah ngamuk!
kalau tembak betul2 taktaulah jd ape?!!
hek hek hek.....

LC tu bro..mau xgram kalu LC aku smpai rosak cm2..

semalam aku ke bandar klang dlm jam 3 petang.sedang dalam mengharungi jammed diBandar klang, tiba2 ada 2 orang polis trafik berpakaian seragam menaiki motor ex5 dan salah seorang polis tersebut sempat pandang slack kearah kereta aku dan kereta lain yg sedang berhenti dgn muka angkuh+sombung menjerit2 xtentu pasal kearah kereta depan..selepas itu polis tersebut terus bawa motor gila2 sambil berdiri terhegeh2..pelik aku..ni polis betol ke @ org menyamar? tapi pakai seragam lengkap dgn pistol skali...kalo polis betul maknanya PDRM kena buat kaunseling la pd anggota dorg ni..mkn menjadi2 gila meroyannye...

anjing(polis) kalau dah sakit pasti mengigit punya (cabai)

Anti Flag is a band of punk. Their song criticized police,the government, basically they are pure anarchist.

Adoyai...duk terperap kat umah je la jawabnya...bahaya la sekarang nie..

haha.. gila ke ape, main serbu je.. pg la serbu pusat pelacuran ke, ada jgk faedah, ni progrm krajaan negeri pon nk wat hal.. bkannye pesta sex ke ape.. polis2, aduhai.. mgkin sbb kurang education kot, next time nk recruit polis, mk sure minimum diploma xpon dgree ke..

ak rasa better kalo tubuhkan 1 badan lg memantau polis draja malaysia ni.. so diorang xla mnjadi polis raja di malaysia..

Aaaarrrkhhh!!!!! memang polis memana jerrr JAHANAM!!! Mna x nyer... aku tengok rmi polis baru nie... bebudak muda muka x sudah mcm pch tembok jerrr... X cayeee aku!!! Kt kg atok aku polis curik kasut d surau bley!!!

polis tu manusia biase jugak...yg korang berlagak cam korang nie bgs sgt knape??..ntah2 korang lagi teruk dr polis...menghasut org sana sini,maki2 orng...ingt baik sgt la tu....maki2 sedara sndiri tu kira dosa besar..sb dia saudara islam kita so x yah la korang nk BERLAGAK BAIK N BAGUS SGT....cermin diri sendiri dulu....

Ya Allah Ya Tuhanku, aku berdoa semoga PRU akan datang biarlah Pakatan Rakyat pulak menang. Amin.
Sekarang ni pihak polis dan media (tv swasta dan kerajaan serta akhbar2 rasmi kerajaan) tiap2 hari dok maki hamun PK.
Jika ditakdirkan BN kalah nanti, tengok macamana depa sanjung PK dan maki-hamun BN pulak. Memang pecacai betul korang ni.


EmoticonEmoticon