Saturday

Lagi kes tembak menembak



Lagi kes tembak-tembak! Apa nak jadi dengan negara ku Malaysia? Nyawa semakin tak bernilai! Cerita yang biasanya hanya dilihat di kaca TV dah jadi realiti.

KOTA BHARU 1 Mei - Seorang pengawal peribadi kepada pemangku Raja Kelantan, Tengku Mohamad Faris Petra cedera parah ditembak di dada semasa berada di Palekpang pada pukul 12.25 tengah malam tadi.

Beliau kini sedang dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Raja Perempuan Zainab II bagaimanapun dilaporkan berada dalam keadaan stabil.

Difahamkan pengawal peribadi tersebut adalah pesara tentera yang dilantik secara kontrak dan dalam perjalanan pulang ke rumahnya dari Kota Bharu ke Tumpat.

Pengelola Istana Diraja Kelantan, Datuk Abdul Halim Hamad ketika dihubungi Utusan Malaysia mengesahkan kejadian tersebut

10 comments

cilik byk nye ads kat site ko nh.. kurangkan la.. annoying la..

Jangan kutuk polis, nanti undi pos sume pegi kat BN..

Haha... betul kata anon kat ats ni...
Nanti lagi byk undi pos pergi kat bn hehe...

hehe..jiran sblh umah aku ni..laki die bekas pesare tentere..siap bercerite..dlu if tyme pilihan raye...if undi pos tu..die x undi pon..da ade org tick kan bn siap2 da..tipu die..tipu la aku..tp x kan le die nk tipu..xde keje..huhu

penyokong penyu delete 2 May 2010 at 01:15

bukan crita tu je..
pakcik aku dgn membe aku sendiri askar..
mmg da ckp time pilihan raya mmg da siap tik utk BN bagi undi pos..
yg msuk TV tu berlakon jer..
puih..

Aku pun pernah dengar seorang bekas tentera bercerita
Dia kata tentera ni tak ada pilihan macam mana pun
memang kena undi kerajaan...... tak boleh buat apa
tak payah la susah-susah nak pergi undi.....

Dgr cite mat rempit tembak pengawal ni.

Kebetulan mlm td saya bertanya soalan ni pada kawan saya, seorang askar berpangkat leftenan dari Kem Terendak.. Dia cakap tak benar cerita ni, askar bebas memilih calon pilihannye.

anon atas aku ni tanya askar lom pencen... memang la dia x bgtau ko cite yg sebenar... kakakkakka apa la lu... nak tau pi la tanya yg da pencen... bru dapat cite sebenar,,,, yg lom pencen jaga panngkat n status tu,,, kuat kencingg

alaa haii.. xknla korg xtau.. klu dorg kerja gov. polis atau askar. dh kompom2 dorg akn undi BN.. klu dorg undi pembangkang pon smpai kt SPR nnt BN jgk.. dh mmg undng2 mcm tu.. xslp aku dulu ade blaja psl nie.. xingat laa.. tp aku tau la skit2 psl byk membe2 aku askar @ gov.


EmoticonEmoticon