Monday

Perbicaraan Liwat Anwar Ibrahim (Live)



Bagi anda yang ingin mengikuti perbicaraan liwat Anwar Ibrahim VS Saiful Bukhari Azlan liputan secara langsung dari mahkamah oleh para wartawan Utusan Malaysia, sila saksikan di bawah ini. Sumber dari Utusan Malaysia. Sila klik untuk melihat liputan secara langsung. Perbicaraan akan bermula pada jam 9.00 pagi.



42 comments

semputlah ko nak jawab soalan karpal singh ari ni ..hahaaha..aku nak tengok sayfool terkedu di mahkamah nanti..biar dia terberak,terkencing,padan muka dia.

Mahkamah bukak pukul bape ni?!!!

Sama-sama kita nantikan.... =)

kalau doktor dah sahkan sayfool xkena liwat,mcm mana DSAI boleh liwat dia hah.DSAI guna apa?ajaib btol...

@Anonymous | May 9, 2010 7:32 PM

Yang peliknya, penyokong UMNO percaya.. LOL.

tu sumer bongak keee...?????/

mampos ko sayFOOL..

Ade mainkan x recording Ulama Tersohor Yusof Qaradawi sebelum kes bermula..ttg isu ni..?

mampoos kou sayfool ....penipu

INGAT SAYFOOL,hang dah bersumpah bahawa hang & keturunan hang akn dilaknat oleh Allah jika hang bersumpah palsu!!!!!

bodo punya saiFOOL..

Haha relek je say fool kata dr pulak yang berbohong...
Memang kena say fool ni... pembohong!!!

Tapi yg musykilnye...apasal DSAI tak berani nak sumpah aarr..??

Ade lagi yg bingai persoalkan lagi kenapa DSAI tidak bersumpah....

BODOH DAN MANUSIA TAK TAU MALU PUNYA SaiFOOL!

mmm...aku harap2 election akan dtg lingkup lah semangat dacing...menyusah kan org je...aku igt lepas satu pemimpin ada yang lebih baikk..tp yg baru lagi mcm celaka....

www.boycottclubinternational.ning.com

Mencari SEJUTA orang peserta

SUMPAH yang sebarn bukan macam Saiful buat - nak menipu Melayu dengan cara sumpah angkar Al-Quran ....sebenarnya itu bukan sumpah tapi sesumpah.

SUMPAH yang sebenar bukan macam Saiful buat - nak menipu Melayu dengan cara sumpah angkar Al-Quran ....sebenarnya itu bukan sumpah tapi sesumpah. Sebut lah sumpah yang sebenar...silap-silap kena panah petir Saiful ni...kalo Saifol mati najib juga seronok sebab dia hidup.

Kepada mereka yang bernama Anonymous jangan sangka Allah tak nampak anda tulis dan malaikat di kanan dan kiri mencatat apa yg anda buat dan taip mahupun apa yang anda padam. Apabila mulut kena kunci kelak....jari jemari menjawab apa yang anda taip. Anyway.... selamat bersidang.

Umno kini telah tersepit antara jahil dan kebenaran,maka mereka memilih jalan kemungkaran allah.Fitnah adalah jalan yg terbaik dipilih umno maka bersedialah wahai umno akan hukuman darinya.
Yg sedia tahu bahawa fitnah itu dosanya lebih besar dari membunuh.

saiful babi pukimak lancau

bro admin.....
ulas skit pasal duit rm10 & rm5 yg ade gmbr piramid n gmbr matahari...yg da mcm israel...br dgr2 cte tp xde bukti,,,

dah start ke blom ni??

Saifool kata doktor menipu. Kita pun boleh kata Saifool menipu. Kalau diupah doktor kata Saifool kena liwat pun, tidak semesti Anwar liwat dia. Boleh jadi orang lain liwat dia, boleh jadi Najib juga. Tiada bukti Saifool diliwat Anwar.

Itu sebab mereka susah payah tidak bagi peguam Anwar tengok bahan bukti. Susah payah nak cari DNA Anwar untuk buktikan ada DNA dalam lubang neraka Saifool.

Saifool telah dibayar juta2, kerja sudah dimulakan mesti diselesaikan dengan jayanya. Saifool kena apa cara sekali pun mesti tuduh Anwar liwat dia.

Kalau Saifool gagalkan kes liwat ini, duit kena refund balik, bapak dia akan jatuh miskin semula, tidak dapat bergaya mcm orang kaya, kena pakai kain pelikat dan kupiah lah.

Kalau Saifool gagal juga, nyawa dia mesti dlm bahaya. Sebelum Saifool buka rahsia sebenar di kemudian hari, lebih baik dia diletupkan mcm Altantuya.

Kot2 PR menang PRU13, Saifool mesti terpaksa cakap benar ketika itu. Ini yg ditakuti oleh umngok.

Dan bagi penyokong2 umngok mcmana? Jangan ingat lepas, sesiapa yang menuduh dan percaya kes liwat ni, pikul dosa dan bala sama2. Melayu mudah lupa tapi malaikat dan Tuhan tidak lupa.

Dan sehelai bulu Anwar harganya boleh mencecah jutaan ringgit sekarang ini tau ! Memang Anwar pemimpin hebat.

haha, seboleh2 mrk nak cuba buktikan konek anwar 2 dah masuk kt bontot saiful tu. then, dorg simpan la stok air mani anwar 4 bhn kes ek.

ko akn kna sksa di nraka nanti seFool..tmpt yg ko kata dsai liwt tu akn brnanah suatu ary nanti..ko jmpa la dktOr mna pn x de sorg yg akn bleh tlg..bumi x kn trima ko lau ko mmpus nanti..

KES 1998 BERULANG LAGI

Hakim Mohd Zabidin tangguh sidang ke pagi esok dan akan memutuskan samaada pendakwa perlu baiki kenyataan kesaksian Saiful. APA HAL?


nota:

kepada mereka yang masih muda dan tidak ingat sangat
kes pertama pada thun 1997/98 dahulu meh sini nak terangkan:

- anwar di tuduh menyutut sukma gunawan di sebuah kondo yang dimiliki
oleh nalla kurapan.

- bila bicara mula - didapati kondo yang bersabit belum pun dibuat lagi.
tanah masih kosong. bangunan kondo tidak wujud,

- lalu tarikh di ubah kembali untuk sesuaikan dengan tarikh kondo itu siap.

Pagi tadi pekara yang sama berlaku. Sai Fool kata dia rela. Ini kenyataan
bersaksi kepada polis.

Tetiba di mahkamah hari ini Sai Fool kata dia tak relah di sutut.

Rela di sutut kesnya lain.

Tak rela disutut kesnya lain pula.

Kes ini kalau di negara kapir laknat seperti United Kongdom, Canada,
Australis, India, New Zealand - pasti telah buang kes. Semua negara
kapir laknat ini menggunakan perundangan yang sama seperti kita pakai.
Ini perundangan british.

Esok pasti hakim buat keputusan dan ubah sekali lagi macam tahun
1998.

Mesti kenyatan bersaksi sai fool akan diubah kepada: TIDAK RELA DISUTUT
kah kah kah

Nota:
ada sesiapa yang hendak bertaruh!
opps... maaaf... lesen bertaruh ini
belum diminta dari haji lebai awang adek
kah kah kah


nota:
mana ziana zain
minta dia nyanyi satu lagu dgn tajuk " Bang Najib Suntut Burit ku Port Dick Son " kah kah kah

Ada lgi haram jdah yg persoalkan knapa DSAI x bersumpah..
xpe, aku xplain..ok,skg saifool bersumpah yg dia diliwat, n katakan DSAI pn bersumpah dia tidak meliwat saifool..adakah dpt jalan pnyelesaian kt situ???..mknanya sumpah itu dipermainkan n kes pn xdpt dselesaikan...setakat sumpah,spe pn bleh sumpah..mcm 2 senang la,mahkamah xpyah bwt kje...jgn jd baghal!..syeikh yusuf qardhawi pn dh nasihatkan DSAI spaya tdk bersumpah n yg tuduh kna bwak 4 org saksi yg adil..bru kuat dakwaan dia..ini bukan aku kta,bukan syeikh yusuf qardhawi yg kta,tp Allah dh sebut dgn jelas dlam AL QURAN.......sekian...

Yg menuduh perlu bersumpah, bukan yg kena tuduh..

Hanya orang munafik yg suka bersumpah

Quote:

Firman Allah SWT pada ayat selanjutnya,

“ Allah tidak menghukum kamu disebabkan sumpahmu yang tidak dimaksud (untuk bersumpah) tetapi Allah menghukum kamu disebabkan (sumpahmu) yang disengaja oleh hati kamu. Dan Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.” (225)

Maksud ayat di atas ialah orang yang bersumpah menggunakan nama Allah secara tidak sengaja (tidak ada niat dalam hati) tidaklah dianggap berdosa. Melainkan sekiranya sumpahnya itu disertai dengan niat dalam hati maka orang yang sedemikian hendaklah bertaubat kerana Allah SWT adalah Tuhan Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

Kata Imam as-Syafie rhm, “ Aku tidak pernah bersumpah baik pada yang benar atau pun pada yang dusta ”
Golongan Yang Suka Bersumpah…Menurut Al Quran

اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّهُمْ سَاء مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
Mereka itu menjadikan sumpah mereka sebagai perisai, lalu mereka menghalangi (manusia) dari jalan Allah. Sesungguhnya amat buruklah apa yang tela mereka kerjakan. (Al-Munafiqun:2)

16. mereka menjadikan sumpahnya sebagai perisai (untuk menyelamatkan diri dan harta bendanya daripada dirampas atau dibunuh), maka Dengan Yang demikian dapatlah mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari jalan Allah; oleh itu mereka beroleh azab seksa Yang menghina. ( Al Mujadilah : 16 )

42.Dan mereka bersumpah dengan nama Allah dengan sesungguh-sungguh sumpahnya. Sesungguhnya jika datang kepada mereka seorang pemberi ingatan, sudah tentu mereka akan lebih betul jalan agamanya dari sebarang umat yang lain. Setelah datang kepada mereka seorang pemberi ingatan Maka kedatangannya itu hanya menyebabkan mereka bertambah liar dari kebenaran. ( Faathir : 42 )

53. dan (telatah kaum munafik itu menjadikan) orang-orang Yang beriman berkata: "Adakah mereka ini orang-orang Yang bersumpah Dengan nama Allah, Dengan sebenar-benar sumpahnya, Bahawa mereka benar-benar menyertai dan menolong kamu?" telah gugurlah amal-amal mereka, lalu menjadilah mereka: orang-orang Yang rugi. ( Al Maidah : 53 )

Moga negara tidak akan bakal diperintah oleh peliwat.

jugak tidak diperintah oleh perasuah dan penipu

kenapalah bodoh sgt si penyokong anwnar ni....biar kan mahkamah yang putuskan..klu btl anwar tk melakukan dia pakai lah 1 atau 100 lawyer pun klu dia tak bersalah..apa nak takut.ALLAH dah berjanji yang benar ttp akan benar..jgn kita sibuk dok kutuk org lain..sepatut nya kita kene lihat anwar dan saifol dgn kasih sayang..mereka tu kan muslim..saudara kita.

ORANG-ORANG BN SEMUA PUKIAMK... KAKI JUDI,KAKI BOTOL, KAKI ZINA...
MEMANG PATOT KORANG KENE LABEL KAKI NERAKA..

teluskah mahkamah di bumi malaysia?.moga2 di beri taufik dan hidayah.amin

a_alcabra | May 12, 2010 7:38 PM
kenapalah bodoh sgt si penyokong anwnar ni....biar kan mahkamah yang putuskan..klu btl anwar tk melakukan dia pakai lah 1 atau 100 lawyer pun klu dia tak bersalah..apa nak takut.ALLAH dah berjanji yang benar ttp akan benar..jgn kita sibuk dok kutuk org lain..sepatut nya kita kene lihat anwar dan saifol dgn kasih sayang..mereka tu kan muslim..saudara kita.
......................................

JAKA JAWAB :

Yang bodoh ialah org yang dgn senang penyerahkan saja pada Allah. Allah suruh berusaha dan berjuang bukan hanya dgn kebenaran saja maka semua akan selamat dan settle. Allah memang berada dipihak yang benar yang berusaha. Allah tidak berada dipihak yang benar tetapi bongok dan membiarkan keadaan tanpa usaha.

Allah lagi tidak berada dipihak yang zalim, penipu, pemfitnah dan penuduh liwat.

Diakhirat memang Tuhan yang uruskan semua. Di dunia ni kena berjuang dan berkorban habis2an menegak kebenaran.

Mahkamah sudah hilang kredibiliti. Penyokong PR sudah tidak percaya kepada mahkamah yang pernah bawa saksi 'tilam'. Tidak mustahil hakim boleh dibeli, diugut untuk tidak berlaku adil.

Sebab sayang Anwarlah penyokong yang mahukan kebenaran ambil tahu apa yang berlaku. Marah kepada kezaliman adalah marah yang haq. Benci kepada kejahatan adalah haq. Kutuk yang patut dikutuk adalah haq. Bukan kutuk tubuh badannya 'yang mandi sebelum diliwat' itu tetapi perangai dan kejahatan yang dilakukan.

Sebab sayang Saifool lah maka dia dikutuk. Mudah2an dia buka mata dan hati kerana kebencian rakyat adalah dengan akal yang waras dalam menilai. Kebencian rakyat juga boleh jadi ilham Tuhan yang menyebabkan Saifool dikutuk. Mudah2an dia insaf dan menarik diri dari bersekongkol dgn kes yang tidak masuk akal demi kebenaran.

Dan jika dia dibunuh(bom C4) kerana 'belot' dgn konspirator, maka insyaallah dia mati mulia.

Org yang mengutuk Saifool kerana melihat kes yang tidak logik ini tidak mendapat upah, tidak dapat projek, tidak lompat parti. Mereka marah dan kutuk dgn suka rela kerana sakit hati diperbodohkan oleh sebuah kerajaan dgn dihidang kisah bodoh dan kotor hari2.

Kerajaan BN ini ialah kerajaan najis kerana suka dgn liwat siang malam pagi petang. Liwat lebih utama dari rakyat dan negara.

Sungguh malu hari2 melihat akhbar membincang mengenai bontot Saifool. Org umngok takde rasa malu ke? Kes Rahim Tambi Chik rogol budak melayu tidak dibesar2kn seperti ini. Kes Chuasoilek juga begitu. Kes Najib dan ZZ lagilah ditutup.

Kalau PR golongan yang jahat, semua kes itu boleh dibesar2kan hari2. Tapi umngok yang jahat maka sebab itulah fitnah liwat ini dibesar2kan semenjak sedekad lalu.

Sesungguhnya umngok sudah hilang segala2nya ciri2 seorang manusia kecuali bentuk luarannya saja.

amik ko jaka...
ko pn bodoh macam saiful hanjing 2

eh silap
a_alcabra bodoh
haha

haha... pendakwa raya lagi banyak dari peguam bela kan.... tak yah nak bawak 100 peguam bela ye....

PEMIMPIN UMNO KEBANYAKANNYA TAKUT PENGARUH DSAI. JIKA BENAR BENAR PKR MENDAPAT SOKONGAN RAKYAT PADA PILIHANRAYA KE13 ADA
KEMUNGKINAN PKR BOLEH MEMERINTAH NEGARA, INI LAH YANG DITAKUTI
OLEH PEMIMPIN UMNO. ITULAH PUNCANYA KENAPA DSAI DITUDUH DIDALAM
KES LIWAT TIDAK HABIS-HABIS.RAKYAT KETURUNAN CINA KEBANYAKAN NYA
TIDAK LAGI MENYOKONG BN, INI LAH YANG MENJADI KEGUSARAN UMNO.JIKA
ORANG MELAYU MEMBUAT PERUBAHAN MENYOKONG PKR ADA KEMUNGKINAN BN
KECUNDANG PADA PILIHANRAYA KE13. KITA TUNGGU PERUBAHANNYA NANTI.
KITA ADA PARTI PAS DAN PARTI KEADILAN BERGABONG DENGAN DAP JADI
APALAH NAK DIRISAUKAN JIKA MEMBUAT PERUBAHAN. ADALAH LEBIH BAIK MEMBUAT PERUBAHAN DARIPADA MEMAKAN HATI BERULAMKAN HEMPEDU YANG SUDAH TENTU PAHIT.

anuar pemimpin hebat...
dan aq selaku pnyokong pkr,berani mnyatakan DSAI xbrsalah dlm hal ni,...ujian klinikal pn mmbuktikan saifol ni xkne liwat pn...xda bkti...


EmoticonEmoticon