Ugutan Bunuh, Saiful Bukhari Bodoh!

Semakin Meluat dan menyampah CiLiK© dengan si bangang Saiful Bukhari si bongok yang tak basuh dubur dua hari ni. Pada 12 Mei lalu dia membuat satu laporan polis kononnya di atas ugutan bunuh yang diterima olehnya. berikut salinan report polis yang telah dibuat oleh si dubur ni sila klik untuk membaca dengan lebih jelas.


Cuba korang tengok dan perhati betul-betul, ada unsur ugutan ke? Rasanya si pengirim hanya mengingatkan Si dubur tentang kematian. Apahal pulak nak report Polis si Bongok Saiful ni?! Kenapa ko tak report Polis je Pak Imam yang bacakan talkin untuk arwah mak ko dulu?! Dia pun ingatkan tentang mati?! Memang bongok Si Dubur ni. Lihat screen shot di bawah, klik untuk membesarkan image.







CiLiK©: Takut bayang-bayang sendiri!

11 Comments

  1. hurm,,moga Allah yang tunjukkan segala2nya

    ReplyDelete
  2. Kamen Rider Black~16 May 2010 at 19:58

    Cepol...takut dubur sendiri ;)

    ReplyDelete
  3. respectla Si Cilik ni!
    semua dokumen bukti anda ada..
    TAHNIAH teruskan pendedahan mnjijikkan lagi mgShyFoolkan..
    hahahaha..

    ReplyDelete
  4. biasalah orang salah. takut sana sini.

    ReplyDelete
  5. Kamen Rider Black~16 May 2010 at 22:33

    Black_Sun? ...Shadow Moon :P

    SPR tangguhkan result PRK kat Sibu la pulak...somethin' Fishy..!

    ReplyDelete
  6. haha..nuar berahim dulu pun lari jugak sampai ke kedutaan turki..kata ada orang nak bunuh...


    mana dia pmbunuh yang nak bunuh nuar sangat tu? Nuar berahim bebas ja ke sana ke mari.

    senyap ja pun....keh keh keh...


    NUar berahim lagi kecoh weh...hahahaha....

    ReplyDelete
  7. Aku byk gak baca komen2 blogger nh.. tp aku dok cari2 dan silau2 gak laaa komen2 atau idea2 yg bernas dr yg pro BN.. tp syg, rata2 komen cam budak sekolah je.. Yg aku pelik sket, sst yg fakta pun cuba nk dinafikan dn bhujah balas ngan sst yg x disertakan ngan bukti.. Tapi aku rasa laaa, dia org nih pun bukanlah budak sekolah (idea je cm budak sekolah), mgkin lulusan Oxford ke mana ke, tp hati tu ada "keras" sket kot. Ni yg org kata, taklid membute tuli (tanda akhir zaman)..

    ReplyDelete
  8. Bangang ke ko ni? Anwar masuk kedutaan Turki pasal dia yakin dia akan terus ditangkap macam kes yg pertama dulu. Bukan takut kena bunuh la. Ko ni nak beri komen tapi tak tau cerita....tu pasal ko duduk dlm Umno pasal ko budussss....

    ReplyDelete
  9. Cari Kebenaran17 May 2010 at 09:47

    Mai pakat Doa dan Amin reramai..

    Ya Allah, sesungguhnya kami semua ini jahil, Engkau yang Maha Mengetahui. Maka kami memohon agar Engkau tunjukkan kepada kami kebenaran dan bukakan pintu hati kami supaya menerima kebenaran itu. Jangan jadikan kami dari golongan yang ingkar akan kebenaran. Kami memohon agar dimudahkan pihak yang benar (anwar atau saiful) berjaya dalam perhitungan mahkamah dunia ini dan kami memohon agar pihak yang salah (anwar atau saiful) akan menerima balasan yang seberat-beratnya di dunia dan akhirat dari-Mu. Ya Allah sesungguhnya Engkau lah yang Maha Adil. Ampunilah dosa kami sekiranya kami terpedaya, lalu hanyut tanpa kebenaran yang sebenar. Sesungguhnya Engkah yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang.

    AMIN X 10000..

    ReplyDelete
  10. Berserah ja kat Allah.

    Aku nak tengok sapa yang penipu antara dua orang ni.

    Sebagai rakyat..aku rasa macam tertipu...teraniaya dengan aksi Saiful dan Anwar ni...sampai sekarang tak tahu lagi sapa yang betul,sapa yang salah.

    Andaian sapa-sapa pun boleh buat.

    Aku doa,mengharap,yakin....supaya Allah akan tunjukkan kebenaran...segera!

    Dapat tau sapa tipu,aku terajang sungguh2.

    ReplyDelete
  11. bodoh btol...sexpool nie...terdesak nak cari publisiti murahan ker??..kalau ugutan bunuh...mesti lah ada perkataan bunuh..cthnya
    "woi sexpool bangang..kerana kebodohan kao aku nak bunuh kao dgn senapang gajah"..ini sekadar contoh..hehe..asalkan ada ayat bunuh..tu bru kira ada unsur ugutan.........
    si empunya shbat kita yg telah ditangkap tu..dia hnya sekadar memberi peringatan aje kepada sexpool..dia mengingatkan sexpool akn kematian..sekurang2nya nnti mudah2han sexpool akan sedar dan menginsafi akan kesalahan yg telah dia lakukan dan seterusnya bertaubat ..sepatutnya shbt kita nie(badrul hisyam) harus di beri kepujian..sebabnya dia telah mengingatkan sexpool akan kematian..tpi malangnya sexpool telah tersalah anggap..ini terjadi kerana hidupnya sekarang,, sudah tidak tenteram..otaknya sudah mula mengalami kesalahan memproses maklumat ....padan muka kao sexpool..tu la jadi lagi lembu najib..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan