Sunday

Vandalism Pantai jadi Pantat




Sapelah punya kerja ni? Dah elok-elok nama Pantai Towers ditukar I kepada T! Dah jadi ayat yang kurang sedap didengar. Apa pun perkara ini telah menjadi topik hangat di laman-laman blogger pro UMNO berikutan Pantai Tower ini terletak di dalam kawasan Parlimen Lembah Pantai yang juga kawasan Nurul Izzah Anwar.

Blogger-blogger pro UMNO-BN cuba mengaitkan gambar ini dengan Nurul Izzah. Kononnya Nurul Izzah sengaja menggantikan Pantai kepada Pantat!. Apalah cerita macam orang gila! Kanak-kanak spastik pun tak percayalah cerita bodoh Blogger-blogger UMNO-BN ni. Apapun pada CiLiK© gambar ni sesuai sekadar dijadikan koleksi gambar yang mencuit hati! Bukan untuk dipolitikkan. Sapa-sapa nak politikkan gambar ni silakanlah! Supaya anda akan kelihatan seperti orang gila meroyan yang bongok lagi membongokkan!

25 comments

Kamen Rider Black~ delete 9 May 2010 at 23:23

bongok? umngok? ...umngok yg bongok...???
teringat time PRU 12 dolu2, time anwar bg crmh kat lembah pantai.....melayu, cina, india...sumer sanggup berhujan...what a good old days.. ;)

kenangan lama tu kamen...
sentimental kamen ni hihi...

GOMO PUNYA BLOG ADA BODO BANGANG BODOH BAHLOLL SIGOMO NI

keh3..tak yah la kutuk2 UMNO-BN CILIK oiii..YB Izzah tak kecoh pun..Malah,,beliau sudah respon nak ambil tindakan segera,,biorkanlah UMNO-BN tuuu...TAHNIAH Buat YB..

-Kebenaran-

Biorkan si Luncai UMCO dgn labu2 nyer...Isu NASIONAL lebih penting dari benda2 karut marut ni..Biarkan pencacai UMCO dgn kebodohan mereka yg memang tak bleh nak di ajar lagi...Mentaliti zaman BATU memang begitu..Usah layan..banyak lagi ISU NASIONAL yang belum terjawab dan harus di jawab oleh KERAjaan UMCO/BN..

Loh...orang bergurau macam tu pun dah sentap?

Semua orang tau la tu gurauan.Yang ko sentap sangat ni apahal milo?Standard orang PR la..mengata orang,mengutuk orang tak apa.Tak salah.Meriah sungguh.

Tapi bila geng PR ni kena cuit sikit,mengamuk la,meradang la..kena lukis karikatur sikit,terus buat report polis.Hahaha...si zunar tu hina pemimpin BN sejak 1998 dengan karikatur dia,tak pulak geng BN buat report.

Lemah betul mental korang ni.Emosi je lebih.Tak hairan la,yang demo atas jalan,puak-puak macam ni ja.Geng2 cina DAP,gelak goyang kaki kat rumah.

Memalukan.

Aku yang sokong PR dulu pun,dah naik muak la dengan korang ni.PM buka klinik 1 malaysia pun korang bangkang.Bawak keluar fakta apa kemenda ntah kata tak boleh buka klinik percuma.

Pembangkang ni,semakin hari semakin mengarut bagi aku.

Aku ada soalan:

1.Apa perasaan kamu orang-orang PR jika menda-menda macam klinik percuma tu,PR yang buat? Mesti kamu akan canang satu dunia kan? heheee....

Agaknya milo dah tak tahu ATAU tak kenal GURAUAN SINIS cara politik.


sentap nampak brader.


hahahaha...orang tahu lah tu cuma gurauan.Apa kejadahnya anak nuar berahim nak suruh letak nama macam tu.

Milo-milo..menda macam ni pun jadi isu.Lemah sangat intelektual politik ko.

Haha.. siapa yang sentap sebenarnya ni?? rileks la bro.. Milo kasi post just for info.. yg korang lain gelabah sgt apsal plak.. sekadar info bro.. rileks la.. dah la guna 'Anonymous'.. pastu bising2..sama macam 'Tin Kosong'.. ni dah kena brainwash UMNGOK + dah kena bayar ke? AKu jadi melayu malu ada orang macam ni la..
Keep it up Milo!!!

Dah takde kerja lain ke penyokong UMNO. Tak abis2 melucah. Otak penuh lucah. Pity you UMNO

hahahah milo post, aku kutuk umno bodoh. tetiba ada anon sentap. pantat tk basuh ler tu. hahahahah. pantat normah kassim, put3 umno pasir gudang tu ker? hahahahahah

LOL...tegur sket..terus cop kena bayar.Sensitif sungguh.Parti apa tegur pun tak boleh ni? Hahaha...dol...sumpah aku menyesal pangkah PR dulu.Jangan harap aku nak pangkah lagi.

Buka la mata oiii...nuar tgh melompat tu.

Kesian jugak...terikut-ikut sangat dengan teknik menjawab soalan cara nuar berahim la ni.hahaha..

"Sapa bayar you?" hahahaa....

Sumpah pun tak berani...tangguh perbicaraan pandai la puak2 kunyit tu.



HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA...

ahmad: ah....ko pun sama la,letak je profile,tapi tak boleh akses.Siap private.Apa cer?

hehe...

-Pemerhati bebas-

bercakap pasal klinik 1 Malaysia aku nk cite sket..ni pengalaman membe aku yg keje sbg MA di salah sebuah klinik 1M ni...pagi2 smp ptg dh keje kt klinik kesihatan, blk keje smbg plak kt klinik 1M..Klinik 1M adalah klinik berasingan dari klinik biasa..yg aku peliknya kenapa nk wat asing2 sedangkan klinik 1M ni peralatan pn x cukup pastu wat hebahan melampau mcm la bgs sgt..kenapa x sambung je waktu bekerja di klinik yg biasa tuh smp mlm?? sbbnye ape? kononya nk bg nmpk la era najib ni berbeza dari yg lain..bila org dtg nk check sakit alat tu xde alat ni xde..realitinya yg blh check demam dan selsema biasa shj..sakit lain JGN HRP!! indah khabar/GEBANG dari rupa...mencari publisiti murahan dan pada masa yg sama menyusahkan org lain..

p/s:siap ade yg dtg nk bersalin kt klinik 1M..sbbnya nk jadi org pertama bersalin kt situ..hahahahaammmpehhh..

-hamba Allah-

Klinik 1 Malaysia. Lepas ni kot2 ada Masjid 1 Malaysia pulak. Semua benda akan dinamakan 1 Malaysia. Nasi lemak 1 Malaysia pun akan ada , tengoklah.

Takde apa yang nak dengki dgn 1 Malaysia ni.

Yang perlu ditanya ialah, adakah umngok faham dengan jelas apa itu 1 Malaysia dan dasar2nya? Pernah baca ke buku mengenai dasar ini?

Jangan jadi mcm pemimpin BN sendiri dari Sabah yang tergagap2 menjawab mengenai dasar Islam Hadhari semasa ditanya oleh Dr Agus dalam satu rancangan Hujah satu ketika dulu.

Org bukan Melayu faham 1 Malaysia tu semua akan sama, sama rasa, sama hak, sama semuanya. Buat apa nak marah dan repot polis jika Karpal Singh tanya hak sama rata tu?

Ini kerana tiada penjelasan jelas mengenai 1 Malaysia, tidak lebih dari gimik untuk dijadikan slogan. Sama seperti Islam Hadhari, Bersih Cekap Amanah dan Wawasan 2020. Apa kesinambungan kepada semua dasar ini? Hilang pemimpin hilanglah gimik mereka.

Masalahnya bukan itu saja yang hilang. Wang rakyat dan negara banyak yang hilang demi untuk promosi semua dasar2 itu.

Cuba tengok 1 contoh ; Wawasan 2020.

Sekarang baru tahun 2010, kita sudah dilanda masalah lebihan graduan menganggur. Adakah kita sudah terlebih maju hingga tiada lagi peluang pekerjaan? Adakah sekarang ini matlamat 2020 telah tercapai 10 tahun lebih awal?

Ini bukan isu mencipta peluang pekerjaan. Sampai bila boleh dicipta peluang pekerjaan kalau hakikatnya pekerjaan itu tidak diperlukan. Sampai bila hendak cipta benda yang tidak perlu? Ini bukan cara penyelesaian masalah.

Apakah ada rancangan secara 'master plan' dalam setiap sektor negara ke arah wawasan 2020? Adakah setiap kementerian, jabatan, hingga individu2 disarankan dengan satu halatuju dan target yang konkrit berdasarkan wawasan 2020?

Nanti kalau pembangkang kata semua tu gimik politik, umngok marah.

Tapi ternyata kebanyakan dasar dan slogan hanyalah gimik utk populariti setiap pemimpin itu. Tidak lebih dari itu.

Anonymous | May 9, 2010 7:32 PM
Loh...orang bergurau macam tu pun dah sentap?
Semua orang tau la tu gurauan.Yang ko sentap sangat ni apahal milo?Standard orang PR la..mengata orang,mengutuk orang tak apa.Tak salah.Meriah sungguh.
_______________________________________________

JAKA JAWAB :

Tulisan di atas jelas menunjukkan menTOLiti umngok. Kalau itu boleh diterima sebagai gurauan maka tidak heranlah dengan kes liwat, sumpah dalam masjid, APCO dan sebagainya adalah gurauan semuanya.

Umngok ni hidup penuh dgn gurauan sebab itulah melayu dibawah umngok tidak pernah dapat mengatasi kaum lain. Makin berkuasa makin lemah, makin terhakis, makin bodoh. Setengah abad umgnok memerintah, setengah abad itulah umngok bergurau senda dalam semua perkara dan sentiasa membodohkan bangsa sendiri. Gurauan juga ke?

Tidak heran Mahathir kata dulu dia ada sikit kuasa dia sumbat Anwar ke dlm penjara, Anwar bukan ada salah apa pun. Jelas Mahathir juga bergurau mcm pengikut2 umngok lain.

Ini kerana umngok ini sekular, menilai setiap perkara mengikut nafsu bodoh mereka. Cubalah fikirkan apa agaknya kata Nabi saw jika Baginda masih hidup bila melihat tulisan di tower begitu?

Agak2 Nabi saw akan kata," Alaah, itu gurauan saja" ke?

Jika PR kutuk umngok ianya adalah isu yang besar dan penting dan bukan gurauan. Memang PR sensitif dan mudah melenting sebab dalam pemerintahan tidak ada gurauan. Nak bergurau lebih2 pergi masuk Raja Lawak. Itu pun tidak boleh tembus pasaran dunia. Lawak bodoh, mcm umngok.

Kutuk umngok mengenai isu penyelewengan dan sebagainya bukan gurauan. Ia perlu dan amat serius.

Kalau pemandu kereta kita suka bergurau alamat kereta akan masuk parit. Maka kita mesti terajang pemandu yang suka bergurau supaya semua selamat.

LOL....apa ko merepek ni JAKA? hahaahha..

apa kena mengena pasal tulisan ni dengan kes2 besar tu semua? Macam ni kaaaa pemikiran ko JAKA? Segala menda ko nak kumpul sekali.hahaha...

Gila dangkal.hahahhaa..smapai masuk dengan Nabi Muhammad S.A.W yang suci sekali dalam contoh.Apa kemenda ni? Niz Aziz ke yang ajar semua ni? Kita nak bertekak..berhujah..sesama kita dah la.Tak yah libatkan manusia paling suci dalam alam.Letak la contoh lain.Hormat nabi kita sikit.Oh,lupa..geng-geng PR tak pa..nik ajis boleh buat fatwa nanti.

Haihh....taksub tak bertempat.

Oh ja JAKA...kan PM dah cakap...klinik 1 malaysia tu UNTUK RAWATAN BIASA.Penduduk yang demam-demma biasa tak perlu dah BERSESAK kat spital.Setakat demam bodoh ja,tak yah menyibuk ramai-ramai kat spital.Boleh la spital tumpu kes-kes yang besar lagi.

ADA PAHAM? Hang nak bersalin kat sana...bersalin lah dol oi....hahaa...

LAIN KALI,BACA BANYAK SKET SEBELUM MENGHENTAM. =}

Takda isu dah? Sama la hangpa macam nuar berahim.Pusing sana sini pandai.Masuk kubur..menjawab lah.Serba serbi orang buat tak kena.Percaya sanagt cakap nuar tu.

Pandai main tenet...cuba la selongkar smeua bukti.Haihhhh..cari sikit tgk...tgk anwar kerja dengan sapa.Sapa sokong dia.


buka la mata jauh sket...kesian aku tgk.

kehkehkeh.. kelaka la puak puak umno.

Anonymous | May 10, 2010 9:29 PM
LOL....apa ko merepek ni JAKA? hahaahha..
____________________________________

JAKA JAWAB :

Tq anonyumngok kerana respon kat tulisan aku.

Entahlah umngok, kita orang ni dah terbiasa diajar setiap perkara kalau boleh merujuk agama. Merujuk agama bermakna merujuk Tuhan dan Pesuruh Dia. Takkan aku nak ikut kepala hotak umngok yang celaru.

Bukti celaru ialah dalam kes vandal inilah. Ada yang kata itu gurauan saja, tidak mengapa. Bagi aku vandal mcm ni bukan gurauan yang boleh diterima. Jadi untuk mengetahui aku atau umngok yang lebih betul, nak rujuk apa dan siapa? Tentulah terpaksa tkde pilihan, kena merujuk agama.

So agak2nya perkataan yang umngok kata gurauan saja tu dan tak apa dibuat gurau begitu, agak2 sebagai orang yang berakal dan sukakan kepada kebaikan, boleh ke ianya dibiarkan dan diterima sebagai gurauan?

Isu vandal ni tiada kena mengena dengan politik, tapi sebab umngok ni prejudis, apa saja yang penyokong PR tulis pasti dibangkang. Yang penting PR mesti dibangkang, betul atau salah tidak dikira.

Dah jelas vandal macam tu tidak baik dan tidak boleh diteirma oleh akal yang sihat, apa nak bangkang lagi? Hahahahaha

Hormat Nabi bukan dengan mengenepikan Beginda saw. Hormat Nabi saw bukan dengan marah orang lain guna nama Allah. Hormat Nabi saw ialah dengan mengikut apa yang dia suruh dan suka dan menjauh apa yang Baginda larang.

Buktikan dimana tulisan aku yang menghina Nabi saw? Orang yang tidak merujuk kepada Baginda saw itulah yang tidak hormat kepada Nabi saw.

So jangan bantah lagi..Kita sama2 ikut Nabi saw mana yang mampu. Dan perkataan PANTAT di dinding itu ialah mencarut dan lucah. Dan sudah tentu tidak disuka oleh agama Tuhan dan Nabi saw.

Susah sungguh nak fahamkan umngok ni lah...Letihhh

mmg bodoh r org ummo ni..
aku xpaham btol..

Dorang dah terlalu banyak baca utusan meloya. Tu yg jadi bengap samapi ke usus tu. Sokong PR bukan sokong semua yg dari anwar atau N.Aziz. Tapi sokong pada prinsip dan perjuangan yg mereka bawa. UMNO bawa prinsip apa? Me"LAYU"kan bangsa sendiri..

ni gambar dh di edit la..aku dh pg tgk tmpt tu..bkn PANTAT la..mmg PANTAI...

toya punya BN...hancurlah kau

ZaCk :-
dasar pengikot umngok yg setia...
dulu,kini dan selamanya bongok...

aku sokong ngan hujah JAKA

kalo PR amik alih malaysia...
pasti ke malaysia bleh berubah ?


EmoticonEmoticon