Sunday

Video kemalangan ngeri




Video kemalangan ngeri untuk dijadikan iktibar terutama oleh penunggang motorsikal di luar sana tu, berhati-hati di jalanraya. Anda mampu mengubahnya. Kalau dah terkena satu sen tak guna. Ingatlah orang yang tersayang! Lokasi kejadian kemalangan tidak dapat dipastikan yang pasti kejadian kemalangan ini telah berlaku di Malaysia. Sila klik pada gambar untuk menonton video.






17 comments

Subhanallah....
Ngeri... berdiri bulu roma aku.....

kenapa xder org tlng??

bro... kalau kes mcm tu, ko nk pegang pon xbley la... kalau mati time ko pegang nahas ko... lain ler kalau ko ada lesen...

Salaqtu ThoriQi delete 9 May 2010 at 10:16

terpele'ot lgu tu.... mmg leh nafas lgi pun... sbb yg sakit pun area kemaluan dia... tpi tak de usaha mau reverse ka???

subhanallah....
Allah dh byk tunjuk pengajaran tp manusia mudah lupa dan alpa

apa kesudahannya ni..??

fuhhh...
berhati-hati dijalan raya..

bkn jgn bg tido..ko ajar die ngucap la..aiyoo

Aku rase mangsa tu india kafir kot... sbb tu diorg tak ajar mengucap... hehe taktaulah kalau salah sory Malaysia...

Setau aku scene nie d area K.L... Bdk tu India kapir... Bwk moto x de lesen, bwh umor, peh tu cilok cecelah kete yg banyak. X tau ape pnca, kantoi tg bwh lori...Kwn aku kate time kna tu die merapu th ape2 n x tau bahase ape...Kwn aku plak, kwn die yg kbetln ade d ctu citer...

Nasib baik tak de yg salahkan BN-UMNO dalam komen2 diatas..

"Ni lah BN asyik buat jalan, jalan sempit dah eksiden, polis pun satu apasal tak pastikan mamat tu mengikut undang2, bla....blaa...blaa..."..wargkakakaka

Ini kat dangan bay. Time baru2 nak besarkan jalan

subahannallah cantik nya ciptaan nya

klu exciden mmg sebolehnya jgn mgubah kdudukan mgsa (kecuali anda mmg mahir dalam ptolongan cemas)... ini kerana kite x tau kcederaan sbenar mgse..myb klu kite ubah,die trus mati...kite gk yg akan di salahkan..

bodoh betul orang yang lalu lalang kat situ.macam babi. Kalau babi yang terbaring itu tak apa la. Inikan manusia. Cuba lah cari alternatif lain untuk menyelamatkan mangsa secepat mungkin. Ni kasi dia payung pun tidak.Celaka

ya allah....teruk bt0l keadaan die....adkh slpas 2 die msh hd0p atau sbaliknya????

pkir senang ka nk urus org kat bawa lori mcm tu,,,klu dia mti kat bawa lori org tau dia mti eksiden bkn mati digerakkan orng,,hg yg kata polis x wat keja psai apa,?? hg la yg p bantu dia klu hg brani,,


EmoticonEmoticon