Saturday

3gp Luna Maya


Lambakan 3gp lucah di internet semakin sukar untuk dikawal. Dewasa ini banyak video 3gp yang tersebar di internet dan menjadi kontroversi. Revolosi penyebaran bahan lucah sangat ketara semenjak wujudnya handphone ber 'kamera'.




Baru-baru ini kecoh cerita tentang satu video lucah yang menampilkan wanita mirip bintang sinetron, model iklan dan pengacara, Luna Maya (gambar) dan kekasihnya, Ariel yang merupakan anggota kumpulan Peterpan yang dikatakan kini tersebar luas di Internet, lapor beberapa buah akhbar .

Berita penyebaran video itu kini menjadi perbincangan hangat di laman sosial Facebook dan Twitter.

Terdapat dua rakaman video tersebut.

Video pertama berlangsung selama 2 minit 37 saat manakala video kedua berdurasi lebih 6 minit 39 saat.

Menurut beberapa akhbar, video tersebut telah dirakamkan pada 23 Mac 2009 di sebuah hotel di Bali.

Rakaman tersebut dikatakan bakal menjadi isu paling hangat dan menggemparkan kerana dalam video itu kedua-dua mereka melakukan hubungan seks.

Sementara itu, Luna menafikan wanita dalam video itu ialah dirinya.

Pelakon itu berkata, dia tidak mempunyai tatu di pinggul kiri seperti yang terdapat pada wanita dalam video tersebut.

"Tidaklah, saya tidak mempunyai tatoo kupu-kupu di pinggul kiri," kata Luna.

Luna berkata, dia ingin mencari siapa yang menjadi dalang penyebaran video itu tetapi enggan memfailkan sebarang pendakwaaan di mahkamah.

Menurutnya, dia mendapat tahu mengenai penyebaran video itu daripada media di Internet.

"Saya amat terkejut," kata Luna dengan wajahnya kelihatan pucat semasa ditanya pemberita mengenai video tersebut.

Pelakon itu enggan mengulas lanjut mengenai isu 'panas' itu.

Luna bergegas menaiki kereta Mercedes Benz walaupun cuba dihalang oleh sekumpulan pemberita untuk mendapat penjelaskan lanjut menegnai video itu daripadanya.

11 comments

uish..
susah kalau jadi terkenal..
ada saja kena fitnah!!

najib pon terkenal
sbb tu ramai org fitnah dia

najib kena fitnah? oh mulianyaa~

apsal aku xknl pon minah ni??

xperlu la nak sebar cite2 cmni. lastly juz galak org bz nak mencari video ni jer.

najib terfitnah bila duit negara lesap 540 juta pada syarikat milik istri razak bagindo yg menjadi wakil najib beli scorpene?
najib terfitnah bila saifool ngadu kena liwat tp tk repot polis? najib terfitnah bila rekod keluar masuk altantuya di'padam'kan tp dia mati kat sini? najib terfitnah bila deal dgn apco?

cian najib kan hihihihih

tu bkn cobaan..tp betul2..

hihihihi memang itulah maksud aku hhihihh
kot2 org umgnok tk faham2

Dah tgk video Luna dgn Ariel.. dasyat gile aksi...

gua pun dah tengok, tapi nampak cam real je muke dorang ni, gua rase memang dorang la, ariel ni pun satu, nak memantat pun nak buat video lucah, kah kah kah

3gp awekm klate lg byk..mesti bangga anak2 klate, ketuanye lg bangga..sape lg...


EmoticonEmoticon