Friday

Laporan klinikal penuh Saiful Bukhari Azlan dari HKL




Laporan klinikal terhadap dubur Saiful Bukhari Azlan yang menuduh Datuk Seri Anwar meliwatnya membuktikan tiada sebarang kesan penembusan di dubur Saiful, tetapi laporan kimia mengatakan terdapat air mani Anwar di dubur Saiful. Berikut laporan penuh dari Hospital Kuala Lumpur, HKL sila klik untuk membesarkan image.









CiLiK©: Apa pendapat anda? Sebolehnya berilah komen yang ilmiah...

25 comments

sepol mmg penipu..sudahhh la ko sepol..

Apakah bukti yang diambil dari dubor itu memangnya AIR MANI??? Adakah di tunjukkan bukti seperti;
1. Florence Test
2. Barberio Test Detection of Spermine
3. Acid Phosphatase Test
4. LDM Isoenzyme Method
5. Acid Phosphatase Isoenzyme Test
6. Creatinine in Phosphokinase
7. Ammonium Molybdate Test (Phosphorus)
8. Semen Specific Glycoprotein (P30 ) Test
9. Enzyme-linked immunosorbent assay (ELISA), the SEMA® assay, for a seminal vesicle-specific antigen (SVSA).

Jika perkara tersebut seperti di atas tidak dapat dibuktikan,kes ini sememangnya TIDAK MASUK AKAL, dan kemungkinan berlakunya konpirasi ke atas kes liwat ini amat tinggi.FULL STOP!!

dikhabarkan terdapat 2 DNA di dalam dubor saiful...macam mana ni?? lagi satu, adakah benar salah satu drpd DNA itu adalah kepunyaan DSAI???

Kamen Rider Black~ delete 4 June 2010 at 05:35

Camne la air mani tu bley masok dlm jubor cepol tanpa penembusan ek?~lalala

die msuk sndiri la 2...biasa la..yahudi da bg die tahap berfantasi tinggi sesangat...hihi..smpai x ingat realiti..hikhik..ramai2 la doa supaya yg jadi hakim kes ni dapat hidayah..cian aku tgok rakyat m'sia yg atas pagar nih..dapat mklumat yg fantasi...harap2 ada org2 PR nnt jd part of BOD dlm Media Prima..leh salurkan maklumat yg btul..amin...~

bagai menegakkan benang yg basah - xbrkesudahan..Allah itu maha kuasa..tggu saje balasan dari Allah..

Bukti air mani dlm dubur belum tentu membuktikan liwat berlaku. Org mengandung pun ada teknik permanian berhadas, tanpa persetubuhan.

Isunya ialah tuduhan liwat, isunya dipaksa atau sukarela, isunya sekali atau banyak kali, isunya mana pergi kunci kondo tempat saifool sukarela diliwat. Kalau liwat sukarela saifool pun akan masuk penjara dan menerima rotan kat bontot fitnah dia tu. Dan saifool pun layak menerima 15 tahun penjara.

Kenapa selepas sekian lama baru lapuran ada air mani. Tak ke dah keras mcm keropok air mani tu? Air mani boleh dimasukkan dgn alat injection, apa yg susah nak masukkan ke dubur saifool yg dah besar tu.

Kalau tak silap DNA juga boleh merekodkan tarikh/usia sesuatu specimen itu.

Tq spectator kerana mendedahkan ilmu ujian yg patut dilakukan. Kalau rakyat biasa pun boleh fikir tidak masuk akal fitnah ini, ilmu perubatan seperti anda nyatakan itu lagi akan membakul sampahkan segala fitnah ini.

Bengong.

hehehe
saiful2
akhirat neraka jahanam la tempat kau
anak anjing

skrip dah dibuat...tok hakim pn kena jentik telor...keputusan boleh dijangka...

pengarah dah kehabisan skrip!

huhu..
ala...ade air mani sudah tentu macam konpirasi liwat anwar dulu..simbah air mani atas tilam..ahaha..

lagipun sample air mani DSAI diorang ade.. bila2 boleh simbah kononya sebagai bukti.. budak tadika boleh ar tipu..ahaks..

-amri-

Air mani itu diperah semasa anwar tido oleh pemuda BN. Lalu disuntik ke dalam jubor saiful. Inilah rumusan yang akan dibuat oleh pencacai-pencacai PR.

Kenyataan SD Johari dan Ezam sampai ke hari ini tak saman-saman kalau SD Johari dengan Anwar tu fitnah. Mereka kat sini bercakap macam kenal rapat dengan anwar.

Kalau korang tak pernah kenal rapat dengan anwar dan bersama dia tak payahlah nak yakin sangat yang dia tu tak suka meliwat.

Bodoh gila penyokong PR. Hoii jom baca yassin kat mahkamah. Semoga peliwat di bebaskan.

korang tak usah la berfantasi tinggi. kalau nak berfantasi sangat, kita cakap aje la, air mani anwar tu di peram waktu anwar tidur, berkemungkinan oleh KJ. KJ simpan air mani anwar dalam balang. kemudian KJ lap air mani anwar kat dubur saiful. tak cukup dengan tu, KJ kemudian menggunakan straw untuk tiup air mani anwar DALAM dubur saiful. tapi walau macam mana korang berfantasi pon, air mani anwar ADA DALAM DUBUR saiful. ini HAKIKAT. bagaimana carannya, hah berfantasi lah korang sampai mabok.

duburnya cedera atau pun tidak, doktor telah pon membuat rumusan bahawa adanya pentrasi ZAKAR. aku ulang, doktor membuat rumusan ADA PENETRASI ZAKAR WALAU PON DUBUR TIDAK CEDERA. ini adalah doktor yang SAMA membuat laporan AWAL bahawa tidak jumpa kecederaan pada dubur saiful. tapi di sebabkan penyokong totok anwar ni hanya baca laporan SEKERAT, maka tang laporan tiada kecederaan sahaja yang di kutip. rumusan penuh seperti adanya bahan pelincir di gunakan dan adanya air mani dalam lobang stor kunyit budak tu hangpa tak nak sebut. paling kuat penyokong totok anwar menyalak ini semua konspirasi, hoi explain sikit macam mana air mani anwar ada dalam dubur yang bukan hak milik dia? kemaluan anwar sendiri ke yang berkonspirasi terhadap anwar?

Dulu mereka cakap darah Anwar di letakan atas katil, sebab tu ada DNA anwar bersama Shamsidar. Kahkahkah.. yang sedap amri cakap air mani di simbah atas katil.

Persoalan yang kamu tknak tanya macam mana air mani itu didapati? Ada sesiapa paksa anwar melancap utk mengeluarkan air mani ke? Hahaha

Sekarang ni bukan darah yer tapi air mani, aku ulang air mani. Kalau darah tu mungkin doktor boleh suntik keluarkan. Tapi air mani ni doktor paksa anwar melancap ke? lepas tu simpan mani tu lalu suntik ke dalam jubor saiful atau guna corong utk salurkan air mani tu?

Kelakar baca fantasi totok anwar.

eh pencacai umno nih menyalak pulak dah!ish22..terlalu taksub sgat dengan kafir malaysia nih!!aku rasa,depa nih bapak ayam say fool la!boleh "sontot" lubang busuk dia tue..aku mls nak ckp bnyak2 la, konco2 umno memang akal fikiran taruk bawah bontot masing2 la!!ingt lah,generasi muda skrang bukan mcm generasi dulu n seangkatan kalian, menyokong n menegakkn keburukan parti umngok semata-mata mahukan keuntungan n kepentingan sendri!!buka mata n celik kn minda anda,,jgan terangkn akal n kpala otak dgan limpahan duit n projek2 yang bakal anda dapat dgn menjadi penyokong tegar umngok n sey foool...tengok la sendiri video nih..macm biase,pencacai umngok akan menjawab..nih semua edit ,palsu..filter,, bla..bla..n aku akan jawab kpala hotak hang!!!

http://www.youtube.com/watch?v=COm3D6FDmwY

p/s..kalu ade yang ckp nih video lame,tak sgkut paut..memang bodoh piang,,tak tau nak bezakan yang mane kebenaran n kepalsuan..

eheh tumpang tanya...

dah kompom ke air mani tu milik anwar....
sorry arr x follow sgt la hal ni...
betul ke dah match DNA tu dgn anwar???

Mudah betul tau air mani tu disahkan anwar punya, ada tanda nama ke air mani tu? Hahahhahaha.... bagaimana boleh tau itu mani anwar kalau mereka tidak ada sampel air mani anwar utk dibandingkan. tentu mereka memang dah ambil sampel sebelum ini. bukankah itu perbuatan jahat supaya boleh diguna utk liwat 2.

Penyokong liwat jgn seronok sangt, kes belum abis. Kalau anwar guna pelincir masuk jubur saifool dan tiada tanda2 saifool lawan agresif, maknanya saifool dgn rela hati dan berbesar hati menyerahkan lubang puaka dia utk anwar, saifool ni pelacur jantan ke?

tidak pernah saifool kata dia ditangkap 4 lelaki gagah, diikat dan dibuka bontot dia utk anwar liwat. semua cerita berlaku dgn sukarela, bukan sekali lak tu.

kalau tiada kecederaan dubur tapi telah dimasuki zakar, lagi satu bukti liwat bukan paksaan, sangat rela, bila saifool dh terangsang, dubur dia kembang kemis.

doktor yg sama dulu kata tkde penetrasi, sekarang dgn air mani sekali dia jumpa. samada diugut atau mendapat upah, itu saja puncanya. lepas ni mungkin dgn kunci kondo saifool kena liwat pun dia akan jumpa dlm bontot saifool.

Lagi satu, kenapa didapati air mani 2 lelaki, sapa sorang lagi tu...hihihiihihih....kalau lelaki pertama ialah bekas timbalan perdana menteri, tentulah lelaki kedua tu seorg perdana menteri...hihihih...bontot saiful utk vvip saja, setakat penyokong liwat dlm ni, tk merasalah bontot saifool.

Kalau anwar kena penjara dan sebat, maka saifool pun kena sama kerana menyerah jubur kt anwar.

umngok ni memang tidak peduli wang negara habis 540juta dlm kes altantuya, berbilion lepas dlm kes sime darby, limbang, batu putih dan sebagainya. semua itu boleh ditutup dgn mudah dgn cerita liwat. jgn ingat anwar takde PR akan lemah dan kalah. pengikut umngok tidak perduli nasib negara kerana seronok dgn drama liwat 2 arahan najib ini.

Kalaupun anwar liwat, berapa juta negara rugi? tapi bila BN liwat negara, hampir bangkrup dibuatnya. bukan PR yg cakap, tap idris jala yg cakap. jangan sampai umngok nazak nanti tidak boleh mengucap..hanya akan sebut liwat liwat liwat dan terus roh direntap malaikat.

Kalau anwar kena kali ini, ia akan menjadi api yg akan membakar BN dan umngok dlm PR13 nanti, percayalah.

Kat mana dlm lapuran diatas yg sebut nama Anwar yg punya mani? Takde pun satu perkataan anwar ibrahim kat lapuran tu. Yg ada dimuka surat 1 ialah saifool ckp kena liwat dgn 'public figure', takde sebut nama anwar pun.

tiada penembusan??? macam mana air mani bleh ada dlm dubur sepol plak??ini tak logik..cuba tuan2 fikir adakah air mani akan keluar jika tidak proses bergesel-menggesel kepala zakar dalam lubang?? takkan kalo gesel2 tersebut tiada tanda penembusan?? adakah menggunakan straw utk mengalirkan air mani??

pening kepala aku..ape punya bodoh nak menipu rakyat..MEMANG SAH INI ADA YG TAK KENA..mungkin INILAH BAPAK SEGALA KONSPIRASI BESAR-BESARAN....

This comment has been removed by the author.

Dr Wells: Tugas terhalang tanpa dokumen dipohon

MAKAMAH MALAYSIA LEBIH HINA DAN LEBIH TERUK DARI MAKAMAH JAKUN DAN MAKAMAH NEGARA2 AFRIKA - Dr Well

Jun 4, 10 1:20pm

Pihak pembela kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim telah membuat permohonan untuk memperolehi semua nota klinikal, laporan, bahan, spesimen dan nota lain yang disiapkan oleh tiga doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Mereka juga mahu mendapatkan sejarah perubatan Mohd Saiful Bukhari Azlan, yang mendakwa dilihat Anwar, yang dikompilasi sepanjang pemeriksaan dijalankan ke atasnya di hospital berkenaan.

Selain itu, pihak peguambela mahu pihak pendakwa menyerahkan peralatan standard serangan seksual dan peralatan yang digunakan dalam pemeriksaan tersebut.

Pihak pembela juga ingin mengetahui kelayakan dan pengalaman tiga doktor yang memerika Saiful - Dr Khairul Nizam Hassan, Dr Mohd Razali Ibrahim dan Dr Siew Sheue Feng.


Ini ekoran tindakan Ketua Pembangkang itu memfailkan permohonan pagi ini bagi memperolehi dokumen-dokumen berkenaan.

Alasan yang dikemukakan ialah pakar forensik Australia Dr David Wells (kanan) mengadu beliau tidak akan dapat memberi nasihat kepada pasukan pembela, kecuali beliau memperolehi dokumen-dokumen berkenaan.

Dalam afidavit menyokong permohonan tersebut, Dr Wells yang juga profesor di Institut Perubatan Forensik Victoria berkata, kemampuannya untuk menasihati pihak pembela amat terhalang kerana ketiadaan dokumen-dokumen berkenaan.

Teori aku mudah je, BIK MAMA gune bomoh masukkan mani dlm lubang Say Fool.

bodoh betol korang nie......

yela bodoh betul org2 umngok yg percaya fitnah 2 ni. Dah sah memang agenda politik umngok kan kan

Yes! Yes! Go on fighting each others you 'Malay' aka 'Moron'. True, UMNGOK is bastard after all..Must eliminated them.. After this all settle let's us take care of this country okay. I Like! Muahaha..
马来文孝...


EmoticonEmoticon