Polis sahkan Ariel pelakon lucah


JAKARTA: Pihak Polis Indonesia hari ini telah secara rasminya mengesahkan bahawa bekas vokalis kumpulan Peterpan, Nazril Irham,29, atau lebih dikenali sebagai Ariel sebagai suspek utama kes video lucah 'peterporn' yang dipercayai dilakukannya (Ariel) secara berasingan dengan 2 perempuan yang juga merupakan selebriti negara itu.

Komisioner Jeneral Polis Jakarta, Ito Sumardi semasa mengesahkan perkara tersebut berkata, Ariel kini ditahan di sebuah penjara untuk membolehkan siasatan dilakukan ke atasnya di atas tuduhan melakukan hubungan suami isteri tanpa nikah.

Katanya, bukan sahaja Ariel tetapi sesiapa sahaja yang berzina dan perkara itu diketahui umum perlu dihukum.

“Kalau perkara ini tidak diketahui umum, mungkin ia boleh disembunyikan tetapi bila video (lucah) sudah keluar, ia boleh dianggap telah melanggar hukum,” katanya kepada portal detikhot.com hari ini.

Tambah pegawai polis itu lagi selain Ariel, dan dua wanita yang dikaitkan dengannya iaitu model Luna Maya dan artis Cut Tari akan turut ditahan untuk membantu siasatan. Setakat ini kedua-dua wanita itu hanya akan dipanggil sebagai saksi.

“Luna Maya dan Cut Tari mungkin akan ditahan tetapi bukan untuk menjalani proses hukuman sebaliknya melindungi mereka daripada menerima sebarang ugutan pihak luar kerana ramai yang geram dengan perbuatan mereka itu,” katanya.

Portal hiburan itu melaporkan, Ariel dan dua artis wanita itu akan menjalani ujian forensik hari ini yang akan dilakukan oleh lima pegawai perubatan.

Brigidier Jeneral Polis, Mussaddeq berkata, ketiga-tiga artis itu akan menjalani tiga peringkat pemeriksaan iaitu pemeriksaan pada organ tubuh yang dipanggil anatomi forensik, masalah kepada riwayat tubuh (antropologi forensik) dan pemeriksaan gigi (odontologi forensik).

Bagaimanapun sehingga pukul 9.30 pagi ini (10.30 pagi waktu Malaysia) Luna Maya dan Cut Tari masih belum muncul untuk menjalani pemeriksaan tersebut.

Sementara itu sumber polis berkata, Ariel yang ditahan di penjara sejak semalam dilaporkan kurang sihat kerana tidak biasa berada dalam tahanan.

Keadaan kesihatan Ariel itu tiba-tiba menurun selepas dia dikenal pasti sebagai suspek utama kes tersebut. Dia juga sudah diberikan pakaian sebagai tahanan penjara.

Video lucah melibatkan Ariel dan Luna Maya telah tersebar sejak beberapa bulan lalu dan ia dipercayai turut dijual secara haram di negara ini.

16 Comments

  1. Alamak gua pun nak tengok video ni... takde sape-sape boleh kongsi ke? Gua ingat nak mintak ngn Najiblah dia mesti ade simpan....

    ReplyDelete
  2. Ko nak download ke sotong? aku ade linknya... ni linknya aku mintak dari Nik Aziz http://rapidshare.com/files/402120774/skandal_ariel_peterporn.3GP

    ReplyDelete
  3. bujal celaka anak haram anak ko pelacur.sama cm nenek dia

    ReplyDelete
  4. aku ada link video 3gp bujal wat gangbang 1 kuarga, terer ko bujal..abis makcik,mak n adik pompuan ko,ko enjut sakan gilir2..tp aku lg salute tgk kakak ko nonggeng kn tujah dgn bapak ko..tua2 bapak ko,gagah gak die ek..patut r ko leh enjut 3 orang,mesti nurun dr bapak ko r kan..

    korang nak tgk leh mintak dgn bujal,sbb die sndiri y upload klip tu kat rapidshare.

    ReplyDelete
  5. ape korg ingat ade sorg je name nik aziz kr muka bumi ni?
    korg bangang
    melayu bangang

    ReplyDelete
  6. ko yg kat atas ni pun sama bangang r..apa ko ingat de sowg jer ker dlm dunia ni nama bujal..cuma aku ase ko sorang2 jer yg terlebih bangang dr melayu2 len y bangang..

    aku kecik2 dlu baca majalah bujal ko taw x?

    ReplyDelete
  7. Kamen Rider Black~26 June 2010 at 03:17

    Bujal oh bujal....dh tengok porno tu tengok je la....
    xyah la nk libatkan ulamak...
    kesian mak bapak ko... didik dr kecik, dh besar jd mat gersang...



    ~lol~

    ReplyDelete
  8. hahhaha bujal bodoh, xmenjaga sensetivity org len... nm TGNA adalah keramat, ko main2 kn je nm 2, tgk, brape rmai yg nyumpah2... aku pn nk nyumpah2 ko td, tp brader 2 dh nyumpah2 dh, so mls la aku...

    ~yakuza K~

    ReplyDelete
  9. weh...sibuk pasal peter pan wat per....korang cite kat sini..lagi la orang nak download...buang masajer....kata pkr...apa amik pot gak ke benda2 ni

    ReplyDelete
  10. weh...sibuk pasal peter pan wat per....korang cite kat sini..lagi la orang nak download...buang masajer....kata pkr...apa amik pot gak ke benda2 ni

    ReplyDelete
  11. Bantu kami berkembang: Blog tuan/puan ini telah kami link di website kami (Bahagian Blogroll), harap tuan/puan dapat pertimbangkan dengan meletakan link kami pula di

    blog tuan/puan....Terima kasih

    http://mybloghub.my/

    ReplyDelete
  12. punya main biadap ayat korang nie

    ReplyDelete
  13. Umngok sedang berusaha mati matian untuk sabotaj PR dan Anwar dalam matlamat merampas selangor. Mereka sangat marah kerana Anwar dan Azmin kerana memberi sokongan dan berganding bahu dgn MB Selangor utk mempertahankan selangor.

    Mereka berusaha mengharamkan Suara Keadilan dan menyumbat Anwar ke penjara barulah BN ada keyakinan untuk pilihanraya umum. If not, penin la najib.

    ReplyDelete
  14. Raja Petra di buru, kartun Zunar diharamkan...Apakah perkara yang lebih bodoh daripada takutkan kepada kartun dgn alasan kartun itu boleh menggugat keselamatan negara?

    Sungguh tak disangka BN bukan saja takut kepada PR, tetapi takut kepada kartun. Inilah kalau org bersalah, kereta polis lalu depan rumah pun dah mengelabah.

    Konon2 isu Felda Bangkrap itu peluang terbaik untuk menghukum PR, tetapi bila di bawa ke mahkamah nanti semua akan terbongkar. Akhirnya ianya tidak akan dibicarakan tetapi hanya akan diguna sebagai mainan politik di media masa. Oh ye...setiap peneroka yang menyertai tunjuk perasaan bantah Suara Keadilan mendapat RM10, bawa sepanduk RM20 dan jurucakap tentu mahal sikitlah.

    Najib rompak berjuta tetapi gula2kan org felda beberapa ringgit utk tunjuk perasaan. Tak lama dapat duit raya pula..murah sungguh harga diri org umngok.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan