Thursday

Saiful Apek Ceria berbaju lokap




Gambar Saiful apek semasa di mahkamah, sempat menunjukkan isyarat bagus kepada kamera! Dah namanya pelawak, kena tangkap pun sempat lagi buat lawak... kah kah kah...

15 comments

seronoknya dia pakai baju oren. glamer.

semalam dalam tv sempat lg dia trun dr van sambil buat lawak yg bersandar kat dinding yg biasa dia buat...

saiful mcm de m0tif je buat kontroversi cegitu . .. seem like he's ready to face with all by what he did

pathetic la apek nih..

kah kah kah kah
dulu bukan main lagi nk masuk mahkamah sbb kena liwat ngn anwar
sekarang ni dah kena tangkap sbb dadah?

umngok ni mmg pandai buat lawak kah kah kah kah

saiful apek tak lawak pon

saiful nih xde arah..pathetic!!

enth pe2 mamat nie..malu ank dia nk pegi sek sbb bpk hisp dadh..

brutal broo brutal..kahkahkah

jgan lupa bwak sikat t kuar cita pontianak dan apek besama...

anak perantau- saiful apek kena tangkap sebab ape???

This comment has been removed by the author.

bro, ckp biar pakai otak, yg liwat 2 bukan saiful apek..jgn wat statement xbtol kat sini.


EmoticonEmoticon