Thursday

Video lucah naib ketua puteri UMNO?


KL Ogos 4 10: Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia, Shahanim Mohd Yusof mengakui sendiri, yang paling menghantuinya ialah apabila beliau dikatakan beraksi dalam VCD lucah, mempunyai skandal dengan seorang Menteri Besar serta membuat kekayaan menerusi politik. Tidak cukup dengan itu, baru-baru ini beliau dikatakan tidak sebulu pula dengan ketuanya. Katanya dalam satu pertemuan dengan Agendadaily hari ini.

Ketika ditanya oleh Agendadaily, adakah beliau berpendapat bahawa mungkin beliau tidak dilantik oleh Ketua Puteri, Datuk Rosnah Rashid Shirlin untuk memikul tanggungjawab penting seperti MT dan Biro keahlian kerana isu kononnya ada VCD lucah dan beberapa gosip lain?


Katanya,"Saya rasa mungkin sedikit sebanyak mempengaruhi keputusan beliau tetapi beliau kena ingat orang politik tak pernah lepas dari fitnah dan saya menjadi mangsa fitnah terbesar dan kini sudah sampai masanya saya nak clear everything."

Bila ditanya, bagaimana menghadapi fitnah kononnya ada VCD lucahnya disebarkan?


"Sebagai orang poiltik, saya boleh hadapi semua tohmahan dan fitnah ini, tetapi apabila anak-anak menjadi mangsa, saya tak tahan. Bayangkan apabila anak saya pulang dari sekolah dan beritahu kawan-kawan sekolahnya mengatakan mereka lihat gambar saya dalam YouTube…


"Perkara ini menjadi lebih sensitif apabila guru sekolah anak saya bertanyakan kepada anak saya sama ada saya dan suami sudah bercerai! Saya dan suami saya sudah 16 tahun berkahwin, tak pernah ada masalah. Sampaikan guru sekolah pun jadi macam itu. Saya terpaksa tukarkan sekolah anak saya dari Sungai Petani ke Kuala Lumpur.

"Saya berpegang, macam mana pun kita buat, kebenaran akan timbul sama ada cepat atau lambat. Saya bersyukur dapat suami yang amat memahami dan mengenali diri saya. Kepercayaan yang dia bagi adalah asas kekuatan diri saya.


Kenapa selama ini beliau berdiam diri terhadap gosip dan fitnah ini? Tanya Agenadaily lagi terhadap semua fitnah terhadapnya, termasuk VCD kes lucah ini.


"Masa mula-mula dulu saya bercadang nak buat laporan polis di Bukit Aman, tetapi beberapa pemimpin veteran UMNO kata dalam politik ini perkara biasa dan saya tak perlu heboh. Mereka kata kalau buat report berrmakna kita melatah. Tetapi seminggu sebelum PRU ke-12 pada 8 Mac 2008 tersebar SMS yang mengatakan VCD lucah saya akan disebarkan sekiranya nama saya naik jadi calon. Macam biasalah, dalam masa tak sampai lima minit, satu Malaysia dapat SMS itu. Maka orang sibuk mencari-cari VCD itu…termasuk saya sendiri. Sehingga hari ini mana ada?"


Menurutnya lagi, setakat gambar superimpose mukanya dicantum dengan badan pelakon…adalah. Dia sendiri nak tengok VCD itu kalau ada. Malah dia buat tawaran RM30ribu kepada sesiapa yang boleh buktikan dan tunjukkan VCD itu kepadanya. Sehingga hari ini tak ada pun orang datang dan tunjuk bukti fitnah itu betul atau tidak. Jelasnya.

"Selepas itu timbul gosip kononnya PKR sedang menyiarkan video Shahanim, Saya hantar orang pergi tengok tetapi tak ada pun. Ternyata cuma ceramah biasa PKR sahaja." Demikian pengakuannya dalam Agendadaily

3 comments

huhu..
xheran ar klu mic,mca dan parti lain diorang turut bergaduh dan bertumbuk.. sedangkan dalam parti sendiri akhlak memalukan bangsa!!

dalam umno perkara2 camnih dah biasa.. cuma xkantoi je...
lepastu tuduh parti lain yg wat fitnah..
fitnah memfitnah dan jatuh menjatuh org2 tertentu yg xsebulu dgn ketua mereka adalah amalan biasa dalam parti untuk melayu nista otak(umno.. mereka suka memilih org2 yg berkepentigan klu boleh biar bodos supaya senang jadi pak turut dan pak dogol!! ahaks..




-amri-

..."Masa mula-mula dulu saya bercadang nak buat laporan polis di Bukit Aman, tetapi beberapa pemimpin veteran UMNO kata dalam politik ini perkara biasa dan saya tak perlu heboh. Mereka kata kalau buat report berrmakna kita melatah. Tetapi seminggu sebelum PRU ke-12 pada 8 Mac 2008 tersebar SMS yang mengatakan VCD lucah saya akan disebarkan sekiranya nama saya naik jadi calon...
________________________________________________

JAKA KOMEN :

Dua kenyataan yg menjelaskan taring dan wajah jembalang umngok;
1. fitnah itu biasa walaupun mengaibkan org.
2. ugut mengugut kerana tamak kuasa.

Pemimpin tempat rujukan bukannya membela org teraniaya, tetapi nasihat busuk diberi supaya diamkan fitnah begitu. Menyedari perbuatan fitnah itu biasa maka bermakna umngok itu sudah lama busuk dan tidak menjadi busuk dihidung mereka lagi.

Maka apakah yg diharap mereka berlaku adil dan waras dalam fitnah liwat jika sesama sendiri pun berperangai lebih teruk dari kafir yahudi. Yang Shahanim pun satu juga, dah tahu parti busuk masih lagi masuk join. Padan muka lah. Tunggu je lah fitnah 1 2 dan 3 seterusnya. Bukan org lain, org parti kau juga yang buat. Org PR khasnya PAS tidak tengok pun vcd lucah apatah lagi menyebar fitnah keji mungkar lagi hina.

Umngok lubuk segala kejahatan. Segala kejahatan berlaku dalam umngok termasuk liwat. Iaitu fitnah liwat.

sekarang apa dah jadi puak umno makan daging sendiri..........


EmoticonEmoticon