Wednesday

Seruan zina 1 Malaysia, untuk pelajar!





Terkejut ReJaM© apabila terpandang satu tajuk berita di Utusan Malaysia, tajuk tersebut berbunyi "Sekolah harapan bagi pelajar hamil dibuka Jumaat ini", sungguh tak disangka kerajaan tetap ingin meneruskan juga projek menggalakkan pelajar berzina dengan alasan mengurangkan pembuangan bayi. Apapun tahniah kepada kerajaan gila ini, semoga usaha kamu akan diberikan ganjaran neraka yang selama ini diimpikan.

Pembukaan sekolah harapan ini juga diharap dapat meningkatkan bilangan anak luar nikah yang sedia ada disamping menggalakkan produktiviti anak luar nikah oleh pasangan-pasangan pelajar atau remaja yang sedang hangat bercinta. Kini pasangan pelajar dan remaja bercinta meskipun belum atau tidak mahu mendirikan rumahtangga secara sah dapatlah melakukan hubungan seks tanpa rasa bimbang tentang anak yang bakal dilahirkan memandangkan kerajaan kini benar-benar komited untuk menyelesaikan masaalah mereka.



ReJaM: Selamat maju jaya kepada pasangan-pasangan pelajar yang sedang hangat bercinta, Selamat Hari Raya diucapkan dan Selamat Berzina!!

9 comments

Sama-sama lah kita berdoa agar kerajaan UMNGOK Be End ini segera diganti dengan kerajaan yang lebih baik!!

gila sungguh idea ni. really 3rd class mentality. somehow rather i wish i wasn't born here. this is not what i dreamed of about malaysia when i was a kid

selamat mengandung anak luar nikah, semua

rosak name baik kampung aku!!

Kalau yg hamil itu berada ditingkatan 1, maka setiap tahun masih boleh mengandung lagi, ada 4 tahun lagi masa mengandung dgn selamat dan terpelihara oleh kerajaan BN.

Selepas ini akan diluaskan lagi sekolah hamil ini ke seluruh negara. Selepas anak2 hamil itu lahir, maka akan dimasukkan semula kesekolah PERMATA yang pengetuanya adalah Rosmah. Maka apakah ini semua bukan seperti suatu kilang menghasilkan benih2 haram yang diselenggara oleh BN secara sah.

Dan akhirnya lahirlah generasi 1 Malaysia yang ramai tidak berbapa dimasa akan datang. Mereka ini akan terpelihara dan memnerima pendidikan seterusnya malah mungkin ada yang akan menduduki kerusi2 kepimpinan negara (kalau BN ujud lagilah, insyaallah BN dah berkubur masa tu).

Maka mereka itulah yang amat sesuai utk mewarisi kepimpinan yang berkiblat kepada barat dan zionis.

Apakah selepas ini akan ujud sekolah mat rempit, sekolah peragut dan sebagainya lagi? Dulu telah diagihkan jarum percuma utk penagih dadah bergembira menagih dengan selamat. Diberi juga kondom percuma utk penzina dan penagih bergembira melakukan sex dgn selamat.

Untung sungguh penjenayah dan mereka yg fasik dlm negara pimpinan APCO ini. Yang bersalah dan musuh negara siapa? Para ulamak yg benar dan berani, pejuang2 Islam dan mereka yang mempertahankan moral dan nilai kemanusiaan yang mulia.

Masih nak sokong agen2 zionis lagi ke wahai umno2 kampung yang buta tuli miskin papa kedana tetapi ikut sesat sama di dunia dn akhirat nanti. Rugi disana sini. Maka lebih beruntunglah menjadi seekor lembu daripada menjadi penyokong BN yang setia membabi buta.

syarat2 kemasukan 1) mengandung anak luar nikah 2) tak tahu nak buang bayi kat mane (masa bersalin nanti) 3)rakyat 1 malaysia

amek gmbr kaum kerbat sndri wat perangai pastu kutuk maki owg lain lak yg wat..PENAKUT...ape kes da...

nanti anak2 luar nikah ni la yang akn terus terusan undi BN.... ,
'bijak' BN ni... strategi yg Gampang!!!!!


EmoticonEmoticon