Tuesday

Wajah mastermind pembunuhan Sosilawati




Gambar di atas merupakan wajah salah seorang suspek yang telah mengaku memukul Sosilawati sehingga mati serta membakar mayatnya bersama tiga lagi individu yang dipercayai menjadi mangsa. Namanya SURENDREN A/L NALLIANNEN memegang kad pengenalan bernombor 720801-10-5773

Di bawah ini pula wajah perancang utama pembunuhan kejam tersebut iaitu individu yang dikatakan seorang peguam bergelar "datuk" seorang berbangsa India bernama DATUK PATHMANABHAN A/L NALLIANNEN pemegang kad pengenalan bernombor 690211-10-5525. Sila klik gambar berikut untuk paparan wajah pembunuh yang lebih besar!




ReJaM©: Semua tengok betul-betul, hafalkan no IC malaun ni, jangan sampai orang lain pulak yang kena hukum gantung. Ini bukan kali pertama dia main bakar-bakar orang.

18 comments

1st BLOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bukan kali pertama???sejak bila dia main bakar2 org ni?

Yup sebelum ni pun dia dah pernah bakar orang gak...

Pembunuhan paling kejam abad ini sekaligus menghilangkan bahan bukti.Namun malang x berbau kantoi juga dengan pihak polis.Tahniah PDRM!!!

org biasa = siasatan ala kadar (tu sbb kes bakar sblm ni tak settle tergantung)
org vip = di siasat sampai ke lubang cacing.(baru jumpa sbb melibatkan mangsa seorang jutawan terkenal)

sepandai pandai tupai melompat, rebah ke tanah jugak!!!

saya harap hakim yg jatuhkan hukum spy tdk jatuh hukum gantung sampai mati tapi bakar hidup2 biar dia rasa sengsara org yg dia bunuh tu...

menyampah lak tgk muke malaun2 neyh! huh!!!!

cuba orang bakar dia macamana rasa dia sakit tak?

Sosilawati tu bukan indonesian, apasal malaysian nak kecoh pulak?

keling haprak..tamak..pukimak

jangan biarkan rusuhan kaum terjadi...

hensem gak.. macam syaiton campur platipus..muahahahaha

hukuman : jentik anu die sampai mati kesakitan...hohohoohoh

orang macam ni bagos hentak pkai kapak je !!

Beliau ni patut dihukum mampos secara perlahan-lahan!!

Biar dia rasa macam mana malaikat maut secara sedikit demi sedikit mnyiat dan mencabut nyawanya. Patut hukuman dilakukan di ladang beliau itu sendiri!!!

aPA YANG SUKAR SNGAT PERBINCANGAN DGN NAMA ANONYMOUS? YANG PENTING PANDANGAN KITA.. NAK BINCANG PASAL NAMA KE.. PASAL TOPIC?

TEST LINE DULU


EmoticonEmoticon