Bantahan terhadap Rosmah Mansor di seluruh negara

Ribuan Umat Islam di beberapa buah negeri telah mengadakan bantahan aman terhadap Isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor berkaitan penganjuran Islamic Fashion Festival ataupun Festival Busana Muslim yang dihadiri oleh Rosmah Mansor dan Perdana Menteri pada 9 Ogos lalu di Monaco. Berikut gambar yang dapat dikongsikan.

Sumber gambar: Muslimeen United

LOKASI 1: Masjid Masjid Sultan Ahmad Shah, Kuantan







LOKASI 2: Masjid Pengadang Baru, Kuala Terengganu

















LOKASI 3: Masjid Negeri Sembilan









LOKASI 4: Masjid Jamek Permatang Janggus, Pulau Pinang





ReJaM©

14 Comments

  1. kt kelantan xde ke?

    ReplyDelete
  2. YA Allah
    sebak aku melihat perhimpunan ni..betapa mereka semua ni takut akan bala Allah SWT...pemimpin yg bertanggungjwab tu x takut kah??

    ReplyDelete
  3. Bantahan aje tak cukup dan kurang berkesan.Semua buat aduan polis kemudian seret Rosmah keMahkamah Syariah atas kesalahan menghina Islam.Kalau boleh,minta NGO-NGO Islam diluar Malaysia ikut sama membantah penghinaan terhadap Islam ni.Hanya dengan cara ini baru Big Mama tau dia tak boleh hina Islam ikut sesuka hatinya.

    ReplyDelete
  4. indah sungguh bangsaku...masih ada yg kenal dosa dan pahala...Alhamdullillah...aku akan tetap bersama mu...

    ReplyDelete
  5. bila kata UMNGOK tu kafir mrh..tp ahli2 UMNGOK korang tgk la sndiri...apa nk jd ngn Bik Mama korang ni..secara terang2n menghina Islam...Takbir!!! ALLAHUAKBAR!!!!

    ReplyDelete
  6. ada ka patut bantuan perkapita untuk sekolah agama cume rm95 juta je sedangkan permata yg hanya untuk dunia tu rm111 juta.....program permata yg dipengerusikan ROSMAH tu bagi dieorang lagi penting dari sekolah agama..gila punyer org....

    ReplyDelete
  7. pas memang hebat!

    ReplyDelete
  8. perhimpunan menentang kafir bagi ceramah dalam masjid tak buat ke??? yang tu halal kot pasal orang pas yang buat

    ReplyDelete
  9. Asalamualaikum.Allah Maha Benar.Islam hanya untuk org yg ingin dunia dan akhirat.Allah Maha Adil.Yg kejar dunia Dia bagi dunia,yg kejARakhirat sebenarnya keduanya mrk dpt.Adakah org yg taat pd Allah tak dpt makan?beratpkan langit,bertilamkan bumi?Buat Puan Rosmah,anda mungkin tersasar maka berubahlah.Tak merugikan kita jika akui kesilapan bahkan itu sebenarnya kaseh Allah pd kita jika ada yg sanggup menegur dan kita menerimanya.Iman itu di hati tp yg membuktikan kita beriman adalah lahirianya.Kepatuhan kita pd perintah Allah.Bertaubatlah sebelum nyawa sampai dihalkom.Ana hanya penyambung risalah yg dwariskan kpd nabi..klau tersalah ana mohon maaf.yg benar dr Allah yg batil dr kelemahan diri sdri.

    ReplyDelete
  10. Ya Allah Ya Tuhanku...
    ampunilah hamba mu ni

    ReplyDelete
  11. kalau aku tgk kat laman web, baju yg dikatakan menghina nabi tu bukan kat KL..tapi show kat perancis..
    lagi satu, rosmah tu tetamu..bukan penganjur..kita siasat siapa penganjur sebenar..jgn terlalu taksub sampai kita tak boleh membezakan antara fitnah dan fakta..

    ReplyDelete
  12. laman web per ko tgk??

    ReplyDelete
  13. Islam di Malysia dihina sedangkan islam agama rasmi dalam Perlembagaam Negara,

    ReplyDelete
  14. agaknya beliau nak mengganti arwah datin seri endon kot...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan