Thursday

Blogger UMNO merepek lagi



Kita dah sedia maklum Blogger UMNO kebanyakkannya adalah blogger upahan yang dibayar khas untuk memberikan serangan balas kepada para blogger sukarela yang kebanyakkannya berpihak kepada Pakatan Rakyat. Maka kerana telah mendapat bayaran, mereka kebanyakkannya tidak lagi mengutamakan misi mencari kebenaran, sebaliknya bagaimana menyenangkan hati siapa yang membayar mereka.

Kalau sebelum ini heboh isu kononnya seorang lagi pembantu Anwar Ibrahim bernama Rahimi Osman membuat laporan Polis bahawa dia telah diliwat oleh Anwar Ibrahim rujuk pada link ini Rahimi pula mengaku diliwat Anwar Ibrahim Namun apa yang berlaku sebenarnya Rahimi tidak melapor Polis kerana mendakwa dirinya diliwat, sebaliknya Rahimi membuat laporan berhubung kenyataan bersumpahnya yang dikatakan dipaksa agar dia menurunkan tandatangan rujuk link ini UMNO ulang taktik lapok. Jelas sekali para blogger UMNGOK sekadar membuat cerita sensasi sebagai bahan peluru getah untuk PRK Galas.

Mungkin kerana kini sudah ada dua PRK iaitu PRK Galas dan PRK Batu Sapi, maka Para blogger UMNGOK juga perlu merepek 2 kali. Kali ini mereka menembak dengan peluru kapur pula. Isu kali kedua ini mereka menggunakan orang bernama Rashid pula. Kononnya Rashid sudah membuat laporan Polis yang mendakwa dubur Rashid diliwat oleh Anwar Ibrahim juga. Namun ternyata satu penipuan juga dari para blogger UMNGOK.

Sebenarnya Rashid juga digunakan oleh UMNGOK untuk mengikut langkah Rahimi Osman, iaitu menukar kenyataan sumpahnya sambil menuduh peguam terlibatlah yang memaksa mereka. berikut laporan media.

Seorang lagi bekas pembantu ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini membuat laporan di balai polis Shah Alam, mendakwa akuan bersumpah yang ditandatanganinya pada 2008 dibuat secara paksaan.

Rasid Rosdi berkata beliau menurunkan tandatangannya kerana risaukan keselamatan diri dan keluarganya.

"Saya hanya dibenarkan pulang selepas saya disuruh oleh Latheefa Koya (sekarang ini ketua penerangan PKR) menurunkan tandatangan ke atas satu akuan bersumpah yang disediakan oleh dia sendiri. Saya tidak pernah mengarang atau membuat akuan bersumpah tersebut. -Malaysiakini


ReJaM©: "Blogger UMNGOK yang bongok lagi membongokkan"


EmoticonEmoticon