Saturday

Bukti bergambar Sabah maju di bawah BN


Lihatlah kemajuan yang dibawa oleh kerajaan Barisan Nasional selama ini! Bukti-bukti bergambar di bawah ini hanyalah sebahagian daripada jasa-jasa BN di negeri Sabah! Ini membuktikan bahawa selama ini kerajaan BN benar-benar mengutamakan rakyat! Kemajuan yang sukar dilihat di negeri lain terutama negeri Pakatan Rakyat!

Inilah yang dinamakan Kerajaan yang mendahulukan rakyat! Rakyat didahulukan pencapaian diutamakan! Undilah Calon BN untuk PRK Batu Sapi untuk kesejahteraan Rakyat!






ReJaM© "Teruskan mengundi BN untuk kekalkan kemajuan Sabah!"

11 comments

Kemajuan yang tidak terdapat di negeri Pakatan Rakyat, tahniah BN!

Payah nak capai kemajuan camtu di negeri pakatan rakyat. Hebat para pemimpin UMNGOK di negeri2 BN, tiap2 hari buat kerja. Siang malam berjaga-jaga. Kerjanya menyamun duit peruntukan utk rakyat.

banyak lagi gambar-gambar dan kerja-kerja yang dibuat oleh BN untuk membangun @ merompak rakyaat sabah tapi semua itu akan mengundang bahana kepada pemberi maklumat jika ia kakitangan kerajaan atau rakyat mahren...teruskan lah undi BN sampai negeri sabah tersungkur.

tu dia, pecah, berlobang2 papan lantai... hebat2 1msia!!

Patutlah Ramai budak di sabah tak sekolah,Rakan Saya satu kolej dari Sabah hnya dalam 8 adik beradik hnya dia shaja yg mampu bersekolah yg lain tak mahu sekolah...Memang Berjasa Kerajaan Barisan Nasioal...smpai bdak2 sabah pun xnk pegi sekolah

hahha..
penyokong pkr pun sama gak..
letak gambar ntah dr mn ckp kat sabah..
haha bodoh..

hahha..
penyokong pkr pun sama gak..
letak gambar ntah dr mn ckp kat sabah..
haha bodoh..


Ada juga orang sebodoh ni kan? ko kalau tak pernah pg sabah, jgn cakap ape2 diam2 je... jangan tunjuk kebodohan ko keh keh keh...

lol, yang mengomen konon perli orang yang penah tak penah pegi sabah ni, ade la pulak pengalaman pegi sabah.

biasa la...puak taik umNGOK..
mane bleh trima hakikat bnde2 mcm ni..

bn sunnguh baik hati..
umno sesat smpai sabah pe kes??


EmoticonEmoticon