Tuesday

Bukti Mahathir Islamphobia




Baru baru ini Perdana Menteri Malaysia Dato Sri Najib yang menawarkan perkhidmatannya kepada Presiden Amerika untuk menyelesaikan krisis Islamphobia di Amerika Syarikat.

Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau telah menyuarakan perkara itu kepada Presiden Barack Obama semasa mencelah dalam mesyuarat kedua pemimpin ASEAN-Amerika di kotaraya New York pada Jumaat. - Malaysiakini

Dari satu sudut tiada apa yang salahnya kalau Najib nak membantu Amerika mengatasi Islamphobia. Perkara yang baik haruslah diteliti dan disokong. Namun yang menjadi isu di sini ialah, Najib sepatutnya mengatasi masaalah Islamphobia yang telah berada di dalam Malaysia sejak lama dahulu lagi, iaitu semenjak zaman pemerintahan Mahathir. Dr Mahathir sendiri rupanya merupakan seorang Islamphobia.

Ensiklopedia dalam talian Wikipedia mentafsirkan Islamophobia sebagai ketakutan atau kebencian terhadap agama Islam dan penganutnya.

Di bawah ini terdapat sepucuk surat yang membuktikan betapa Tun Mahathir adalah seorang yang Islamphobia. Beliau merasa tidak selesa dengan individu yang berjanggut, berkopiah putih dan beserban serta imej-imej Islam yang lain terutama sekali latar belakang yang berwarna hijau.

Kita sebagai seorang Islam sepatutnya bangga dengan imej Islam dan sunnah nabi seperti berkopiah, berjanggut, beserban serta latar belakang bewarna hijau sessuai dengan warna kegemaran Rasulullah. Namun sebaliknya bagi Tun Mahathir, beliau dilihat begitu membenci imej Islam, sehingga memberikan arahan kepada seluruh negeri agar tidak berpakaian demikian di hadapan beliau atau di mana-mana majlis bersama beliau. Berikut surat yang dimaksudkan, sila klik untuk membesarkan imej.





ReJaM© "Maka barangsiapa yg membenci sunnahku maka dia bukan dari golonganku" Sabda Rasulullah.

5 comments

hahahaha..
die suke warna merah je.
warna setan

pada pndapat saya,bukti surat tu tak kukuh la.. Betul ke wujud surat tu?boleh jd isinya sudah di edit.. Hanya perlukan template format surat,dan taip apa yg mereka suka. (Sy tdak brada di mana2 pihak. Cuma nk tahu benda yg betul.)

kat malaysia nie pn ramai lg yg islamphobia..ramai yang murtad..ramai yg x tau pasal agama..dia boleh dok sibok nk atasi islamphobia kat ng org plak..kalo ad rakyat amerika yg soal dia pasal islamphobia kat malaysia ap dia nk jawab..

petikan kata2 fitnah melampau mahamamak kutik semasa ucapan perasmian perosak kedaulatan sultan = perkasa :

"RAMAI UMAT ISLAM di negara ini yang tidak mengamalkan tingkah laku dan cara hidup seperti yang dituntut dalam al-Quran dan hadis "

Apa yg nyata lagi bersuluh dialah mastermind kafir zhindiq laknat perosak akidah, syariah umat islam di negara ini, masa dia jadi pm dulu lagi berkembang - biak pusat2 judi, maksiat, penjualan arak,pelacuran dan kebanjiran warga2 nepal/bangaldesh/myanmar di negara. Bercakap macam dialah seorang yg alim soleh tapi di masa yg sama menyekat mata pelajaran agama agar tidak berkembang luas,dan dia sendiri tidak pernah mengaji quran, tiada asas fiqh ibadah pendidikan agama, tidak pernah pun membaca khutbah waktu solat jumaat, tidak pernah menjadi imam waktu solat kpd org ramai apatah lagi menjadi imam solat keluarga sendiri, hanya tau hendak memfitnah secara halus umat islam di negara ini dengan kata2 seolah2 macam dia tu seorang tok guru ugama ulamak.

ape pulak motif beliau nk karang surat mcm nieyh ?? huhu ...


EmoticonEmoticon