Saturday

Calon PAS PRK Galas Khalwat dengan ibu sendiri?



Apalah punya fitnah UMNGOK ni? UMNO macam biasa taktik bodoh dia memfitnah dan melakukan serangan peribadi yang tak betul! Dulu semasa PRK Hulu Selangor, sebaik sahaja calon Pakatan Rakyat dari PKR diumumkan sebagai calon, blogger-blogger UMNO pakat-pakat buat gambar photoshop kononnya Zaid Ibrahim sedang minum arak. Kali ini isu lebih bangang dilakukan oleh mereka! Fitnah yang lebih melampu lagi dilakukan oleh mereka. Mereka mendakwa Calon PAS untuk PRK Galas berkhalwat dengan ibu sendiri pula.

Berikut Laporan akhbar:

Tidak sampai 24 jam selepas diumumkan bertanding dalam pilihan raya kecil DUN Galas, calon PAS Dr Zulkefli Mohamad menjadi sasaran media rasmi Umno - Umno Online - yang melaporkan bahawa beliau pernah ditangkap berkhalwat.

Media rasmi Umno yang memetik laporan beberapa blog mendakwa Dr Zulkefli pernah ditangkap khalwat dengan 'isterinya' sekarang, Ramelah Mat Jusoh.

Dalam reaksinya terhadap laporan itu, Dr Zulkefli yang juga pemangku Yang Dipertua PAS Gua Musang menafikan perkara itu.

Malah, katanya, Ramelah yang dilaporkan itu adalah ibunya.

Dr Zulkefli, sebaliknya menjelaskan isterinya bernama Zainab Jalar.


ReJaM©" Inilah wajah politik UMNGOK! Nak cakap apa pun tak tau dah!"

11 comments

Taktik sama.. menjelang je nk ngundi ada je citer baru, soal citer betul x betul blkng kire. Kalu org tahu kbnran slps mngundi pun x per.. Janji dpt sebar dulu citer utk dijadikan modal smasa pilihanraya.
Nak buat citer rasuah, x de citer, so.. guna laa taktik 'ampuh' nih, Khlawat laa.. liwat laaa...
p/s: DSAI dok pegang lama menteri kewangan pun dia org x leh nk selongkat rasuah, so.. guna laa rasuah kuasa plak.. dan utk tambah umpp dia lg, liwat laaaa plak... Mngkin atas nasihat APCO, x ckup kuat kalu liwat sorg2 nih, psl kalu kaki liwat tentunya ramai yg dia liwat, so muncul laaa 2 3 org lg..

Haha betul ckp ko anonymous haha...

umno x dak modal nk wt cite la tu

mcm2 hal...

lucu la.....xabis2 buat lucu~ tiap2 kali mcm ni, kantoi la...

dah x modal dh, asik pakai modal lapuk je...

tunggu katak mati, mesti ramai yang terkejut katak sampai mati katak. masa tu tak tau apa fitnah nk lempar lagi. entah2 4hb ni kot tarikh putus talian hayat katak hahahaha baru egmpaq omno

macamane boleh ditangkap khalwat dgn mak sndiri??? aku berase sgt aneh... ade sesape bleh tlg jelaskan???

ramai pengamal dan tokoh2 ajaran seks bebas dlm umnok, laki org main dgn bini org, bini org berzina dengan laki org, kira berzina tu tradisi budaya mereka. ...
memfitnah sebahagian urat darah turun temurun org2 b-end, sultan2 melayu lagi difitnah teruk oleh umnok biadap...Sebab itu hati mereka busuk lendir bernanah

apesal umngok tak masuk raja lawak kat astro...

maharaja lawak la..apeee pun tak boleh...pakai umporno nie..haha


EmoticonEmoticon