Sunday

Gambar orang kena bakar beramai-ramai (18SG)


Inilah rupanya bila orang dibakar beramai-ramai! Pemandangan yang cukup mengerikan bagi sesetengah orang mungkin gambar ngeri ini tak mampu untuk ditatap, jadi kalau tak tergamak untuk melihat gambar ngeri ini, harap janganlah tengok ye. Kalau korang semua pandai, cuba teka mengapa orang-orang ni semua dibakar beramai-ramai? Apakah kesalahan mereka? Atau mungkin mereka sengaja membakar diri mereka? Jawapan akan dibeikan kemudian. Korang layan dulu gambar ni sampai ReJaM© bagi jawapan mengapa mereka semua ini dibakar.

Kalau difikirkan mengikut logik akal takkanlah mereka semua tak mahu melawan sekiranya ada pihak yang membakar mereka betul tak? Sila klik untuk membesarkan image.




ReJaM© "Tunggu jawapannya nanti..."

6 comments

Mana ada orang rela nak kena bakar? ramai-ramai plak tu... bila nak bagi jawapan nih?

Aku rasa diorang ni dah kena hukuman bunuh beramai-ramai sebab kantoi ngendap anak tok penghulu secara beramai-ramai kot :P

ada plak nk bg jwpan nnti...nnti org da lupe la sbb ad isu baru..ape da...ke sniri x tau jwpan??

diaorg semua terbakar disebabkan oleh lori minyak yg meletup selepas kemalangan... diaorg tu plak tgh beramai-ramai tgk bola kt sebuah kdi...


Shahrizan..

Accident berlaku kat Afrika. lori minyak bawa petrol terbalik,mereka yang terbakar ni berebut2 ambil petrol percuma.Nasib tak menyebelahi mereka petrol bertukar menjadi bom api terus menyambar mereka.Kalu tak slap aku lah!Aku ada terbaca article pasal mati terbakar ni,tapi dah lupo dah?


EmoticonEmoticon