Islamic Fashion Festival, Datuk K juga terlibat!

Dalam entry-entry yang lepas telah didedahkan bagaimana isteri kepada Perdana Menteri Datin Rosmah Mansor menghina Rasulullah apabila terlibat di dalam menganjurkan Islamic Fashion Festival yang hanya lebih kepada menghina Agama Islam meskipun menggunakan nama Islamic.

Inilah jadinya bila golongan yang jahil tentang agama cuba menunjukkan kebaikkan kononnya namun apa yang terhasil bukannya membina malah menghina Islam. Ibarat memetik gitar kali pertama. Bukan music merdu yang terhasil tetapi alunan sumbang yang memekakkan telinga. Jauh lebih sedap sekiranya irama senyap sunyi yang dimainkan.

Kalau dilihat pada gambar di atas tentu boleh dikatakan semua rakyat Malaysia mengenali wajah jelita wanita di dalam gambar tersebut bukan? malah kerana popularitinya yang meletup-letup sebagai artis tanpa kontroversi di Malaysia, Suaminya pun dikenali ramai. Siapa yang tak kenal dengan Datuk Khalid Mohammad Jiwa? Atau lebih dikenali dengan panggilan Datuk K. Datuk K mula terkenal di seluruh Malaysia apabila mengahwini penyanyi nombor satu negara Siti Nurhaliza.

Tapi sayangnya mungkin ini suatu teguran untuk Datuk K dan siti. Janganlah hanya mementingkan keuntungan semata-mata. Kita tahu Datuk K seorang usahawan yang berjaya, maka pelbagai usaha dilakukan atas nama untuk faedah kepada perniagaannya. Namun janganlah sampai agama diketepikan. Di bawah ini bukti yang menunjukkan Datuk K juga terlibat di dalam menganjurkan Program Islamic Fashion Festival bersama-sama dengan Rosmah Mansur isteri Perdana Menteri. Sila klik untuk membesarkan image.



ReJaM©"Padanlah susah sangat nak nampak Siti bertudung lengkap!"

6 Comments

  1. datok misai nie buat sihir cokelat strawberry kat siti tu yg buat siti terlentok....hari2 hantar beb!

    perkahwinan siti dgn bro bermisai nie jugak satu 'bonus trick' buat umNo-kerala, utk tarik perhatian peminat2 masuk/undi Umnok

    kesian siti cuma jadi umpan...

    ReplyDelete
  2. Biasalah Datuk K tu org bisnes... janji masyuk dia bedal semacam haha

    ReplyDelete
  3. DULU SEMASA DATANG MENGADAP TUAN GURU MENTERI BESAR KELANTAN ITU TIONG ADA NYANYI LAGU CAYA AKAN MEMAKAI TUDONG SAMPAI MAMPUS, TAPI C KARANG, KEPALA GONDOL TAK TAKUT ITU API NERAKA KA?

    ReplyDelete
  4. susah sangat ke nak tutup aurat?emm..ya allah, berikanlah hidayah kepada mereka..

    ReplyDelete
  5. jangan main2 dengan suruhan Allah & laranganNya..

    ReplyDelete
  6. Datang Mekah dh berkali2 dah..haji pun dh buat, umrah ntah bape kali dah..tp bila balik masih tk berubah..maknanya belum dpt hidayah lagi ler tuh..malah menjadi2 lgi ada lah..pkai tudung ikut syarat..bukan ikut syariat..org mcm ni xdpt nk dijdikan contoh muslimah yg baik..subhanallah..smoga Allah memberi hidayah & petunjuk buat mereka2 ini..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan