Saturday

Isu balak Kelantan, fitnah UMNO terbongkar!



Sebenarnya malas nak ulas cerita bodoh dari blogger UMNGOK ni. Tapi semakin dibiarkan bingit pulak telinga ni. Maka ReJaM© rasa terpanggil jugalah untuk mengulas cerita lawak dari blogger UMNGOK. Rata-rata rangkaian blogger UMNGOK heboh memainkan isu balak Negeri Kelantan dengan memfitnah Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, menteri besar Kelantan sebagai merompak harta balak Kelantan.

Namun apa yang peliknya, rata-rata mereka memainkan isu ini sewenang-wenangnya tanpa sebarang bukti kukuh. Sekadar menyalak bagaikan anjing gila namun tidak dipedulikan. ReJaM© pasti isu seperti ini akan terus disalakkan oleh rangkaian blogger pro-UMNGOK selagi terdaya.

Namun apa yang lucu bila melihat gambar yang kononnya dikatakan sebagai bukti PAS merompak balak Kelantan. Untuk menunjukkan kononnya balak itu dirompak oleh PAS maka lori balak perlu juga mempunyai bendera PAS. Boleh tahan bodoh ye kerajaan PAS nak merompak balak sambil membawa besar-besar bendera PAS. Ibarat perompak yang memakai tanda nama besar supaya semua orang kenal bahawa dialah perompak!

Lawak bodoh blogger UMNGOK yang bangang!




ReJaM© "Jangan nak temberanglah mana ada perompak nak bagitau nama dia! Itu perompak gila namanya!"

21 comments

Kantoi bodoh je blogger umngok nih...

Dah biasa sangat dengar fitnah umngok diorang mana tau insaf!

UMNGOK Bongok!

UMNGOK BNgong

Apa yang terbongkarnya ?

setakat mendakwa perompak takkan bagitahu nama dia ? tu je ?

Abis tu kalau bukan lori PAS.. lori siapa ? lori UMNO ?

kesian semakin lama semakin terserlah kebodohan mereka.

Lori tu tuan punya lorilah yang punye ngok! Apahal PAS punya lori plak? ko ingat PAS tu syarikat pengangkutan ke?

bukan PAS yg curi,pemandu lori tu yg curi,:P kebetulan dia tu penyokong PAS,kenapa pula nak kaitkan dgn PAS?kalau betul hukum lah...dorg ni,spekulasi je lebih..kalau betul,korg ingat SPRM dan menteri2 umno tu nak biar je?sdgkan itu lah peluang dorg nak bantai PAS dan pakatan..

tu pun entah betul ke tak gambar tu,ambik kat ne?edit?..makcik FELDA je yg percaya kat blogger2 umno bdoh ni,dorg ni layak jadi editor Harian Metro (akhbar lucah) je..haha!

ape je la korg ni...tah betul tah tidak cerita kedua2 pihak ni...sorg ckp ni, sorg ckp tu...

Gambar skerat camtu pon nak wat bukti, ape la bongok punya UMNGOK. dalau betul2 nak tunjuk bukti, takkan 1 je gambar, tu pon skerat je tak penuh. Ape puak2 UMNGOK ni pakai kamera cap ayam ke?

UMNO..selagi bernama UMNO,..pemikiran wajib jumud,pendek akal,..start dari pemimpin sampai "penyokong"..sama ja..
dah tak nak islam..pastu lawan hukum islam..mmg teruk rr..lebih teruk dari binatang,dberi akal untul berfikir..tpi tk guna..bukan sya kata,..AL-QURAN kata dlam surah AL-AN`AM

memang takde perompak nak rompak pki nama sendiri.. makaknanya menyamar.. maknanya umngok la merompak balak kendian pki bendera pas

Lori panjang + Balak + Bendera PAS = PAS curi balak?

http://g-82.blogspot.com/2009_02_15_archive.html
Lori sampah + sampah + bendera UMNO/BN = UMNGOK/BNgong curi sampah?

Kahkahkah... lawak betul UMNGOK nih.

kah kah kah! wakakaka! lawak siut lori sampah tu hahaha BN curik sampah!

beruk nasional..mana ada akai??

Apalah punya bodo nya puak2 UMNO ni...setakat lori bawa balak tu bersepah kat merata tempat la. Mmng puak2 UMNO suka sngt wat fitnah. Akal puak UMNO da makin sempit...woi bangang punya UMNO, ko x nmpk ke yg balak tu smua da di tanda. UMNO ni mmng NGOK la. Setakat lori bawa balak dan pas tu adalak bendera PAS, dikatakan PAS curi balak, kalau bendera PAS ada kat bangunan, dikatakan PAS curi bangunan tu...Puak UMNO ni mmng bodoh x leh diajar, pandai mmnglah diorg x pandai...asyik kena tipu je ngan pemimpin diaorg...yg diaorg pandai cuma angguk2 je.

Pas bukan cam umno bai..
ade syarikat balak dan merompak hasil balak diseluruh negara..
isu balak dinegeri pahang xpernah nak selesai yg mana byk kroni2 umno rompak di hutan simpan secara haram!!...

isu balak dikelantan sape xtau bagaimana kerajaan negeri menghadapi masalh akibat kerakusan umno dahulu yg menjual selagi ape yg boleh semasa memerintah sekejap!!


-Amri-

kalau nak tengok geng2 penyamun B-end curi balak kat pahang berlambak beb, abis tu disabitkan dengan nama sultan pahang yg beri izin. Diorg yg merompak nak burukkan nama sultan dan istana. BIADAP dan DURHAKA punya B-end !! perangai cam setan!

mentaliti rakyat dok bwh tempurung ms zaman batu ke yg wat gambo ni?bg la bukti kukuh...kalo pun PAS nk rompak balak,xkan la nk label lori2 dgn bendera dorg...ape bangang sgt laaa...mst la dorg letak bendera UMNO...adeh...
kalo kerajaan PAS nk rompak balak,kene pkai lori PAS ke?syrkt lori tu pn bkn kire PAS ke UMNO,asal die kaya lantak laa..
tah2 driver tu PATI,nk tuduh gk die undi PAS??hahahha lawok2..pk sblm bhujah la blogger UMNGOK..

masalah balak kebanyakannya ada kaitan dgn pihak istana dan taukeh2 balak. ia menjadi isu sensitif. tp kebodohan umno menyalahkan TGNA dalam isu balak kelantan.

bagaimana pun syukur kerana Tuanku Sultan Kelantan sekarang ini org yg layak berwibawa dan condong kearah kebaikan. Baginda rasanya sedang memperbetulkan salah laku isu ini yg melibatkan istana sebelum ini.

isu yg sama berlaku di negeri2 balak lain di semenanjung.

kebodohan umno ini sudah menjadi darah daging mereka. apa saja yg tak elok di kelantan disalahkan menteri besar dan PAS. kalau lembu kena langgar pun salah TGNA juga.

manakala aduan rakyat di negeri umno, langsung tidak dikaitkan dgn menteri besar umno.

sudah namanya lembu sudah tentu sangat alergik dgn warna hijau.

asalnya umno membiar pengikut mereka bodoh supaya senang dicucuk hidung tetapi akhirnya memakan diri kerana org bodoh mana tau buat kerja jahat dgn cermat. tembelang pecah di sana sini.

he he he memang pun pahang byk hilang balak......terbaru hutan di kemasul...dah habis semua balak di tebang baru la pgil org temuduga tanah ..........yang mana kayu balak dah habis TETAPI org yg di temuduga pulak anak beranak dia org so macam mana..........pi mai pimai tang tu juga dah balak habis di ambil tanah dapat kat anak beranak....hampureh betui.....


EmoticonEmoticon